Ze rouleren alle oude afleveringen op de site. De afleveringen vanaf 11 staan er al bijna een week op, ik verwacht dat vanaf morgen weer een paar andere oude afleveringen erop staan. Ik was ook net te laat om bij 1 te beginnen met downloaden...
Kijk hier dan voor de rest van de Eps! Vandaag of morgen misschien weer een nieuwe! Ben benieuwd wat O'Malley allemaal gaat doen met Lopez!
Bij mij werken ze allemaal. Sommige draaien in quicktime, andere in media player. Een van die twee dus nog downloaden en je kunt de rest ook bekijken.
dat is tog alleen voor apple pc's of niet...of werkt dat ook gewoon op normale pc's...aangezien apple een heel ander besturings systeem gebruikt
Nee hoor, is ook een windows 2000 of XP versie van en raad eens "Mijn iMac draaid ook gewoon Windows Media Player en MSN
dat is heel mooi want ik wil ze ook gaan downloaden..heb al een paar afleveringen gezien bij vrienden...maar nog nooit echt tijd gehad om ze te downen...morge maar ff tijd maken... red vs blue heerst cker wel!!!!
OMG de nieuwe PSA is echt GEWELDIG! Helemaal in de trant van de Turducken (lees de pagina maar) ZO GOED! Echt Sarge blijft arse kicken. Ben ook blij dat het weer Halo style was ipv Halo 2...
volges mij is halo style cker wel beter dan halo2 style...cker omdat dat gewoon zo bekend is voor de red vs blue filmpjes
ik heb net ff een paar filmpjes van redvsblue gekeken. echt lachen!!!! vooral die aflevering van Turducken is echt heel grappig!!!
Jongens episode 45 is te downloaden .. www.redvsblue.com het filmpje is best lang (niet download tijd) ik zeg je 1 ding. die gasten kunnen toch een potje lullen Lol
ik heb een goede site gevonden om tot episode 37 te downloaden en het is snelle verbinding http://www.archive.org/movies/movie...ue&PHPSESSID=eb433ad19d34abcbad6eb92fe62457b1