Hoe kun je je skins nou weer showen? Moeten mensen een foto van hun tv maken? Of is dit een hele domme vraag?
Beetje nuttloze thread. Je kunt misschien wel beschrijven hoe die van jou eruit ziet waar wat heb je daar aan....
Wel vet dat in verschillende kleuren maken van je poppetje! Ik zou wel graag een mooi felle combinatie willen maken maar dat gaat dan weer ten koste van mijn stealth, loop je weer als een neon-bord door het level heen Jammer
Even uitgerekend hoeveel mogelijkheden er zijn: 18 verschillende kleuren. 64 verschillende logo's. 32 verschillende achtergronden voor je logo's. 18*18*18*18*64*32 = 214.990.848 verschillende combinaties. Hierbij zit NIET het verschil tussen de Elite´s en de Spartans.. dus als je wil kan je het met 2 vermenigvuldigen. Lol, stel je voor.. je bent dik aant vechten op Live.. je let dus niet op details.. dus niet op de logo's.. dan zal je maar 324 verschillende combinaties opvallen
Oh ok maar met Halo1 kon je altijd je kleur personage kiezen met single-player als profiel maar niet voor in het spel. jammer dat dit niet kan voor single player dat je een andere kleur pak aan kan doen. En ik hoop dat je Masterchiefs zijn hoofd kan zien op het einde want wat er gebeurde in halo1.. toen zag je niks.
ik heb de game nog niet, maar als ik em krijg ga ik een stoere roze elite maken met een smile logo erop
Als je alleen op de kleur let heb je dus de kleur van het pak en het 'bijkleurtje', dus wel 18 x 18 = 324 combinaties als je niet op het logo let. Voor elk mannetje heb je de kleur van het pak (18 keuzes), bijkleur in het pak (1, kleur 1 van het logo (1, kleur 2 van het logo (1, logo's (64) en achtergrond (32). Het is dus wel 18 x 18 x 18 x 18 x 64 x 32 = 214.990.848 combinaties. Niet dat ze onderling zoveel verschillen, maar toch...
ik heb hem al maar mijn live ligt er een weekje af dus wat ik wou vragen is het volgende: als je singleplayer missies doet wordt je richter rood bij halo 1 ook bij het multiplayer gedeelte is dit bij halo2 ook??? zou ik zeer jammer vinden omdat ik graag sneaky doe online maar is het zo?????