Met Photoshop, Paint Shop Pro of zelfs in Paint is het te doen. Paint.... bestand verkleinen naar 80 x 80 pixels en dan opslaan als... gif zorgt voor het kleinste bestand.
Ik heb zo'n schild met een adelaar met een verticale streep erachter. Ik zal morgen eens een foto nemen om de kleuren te laten zien.
heb de mooiste van allemaal , heb dat poppetje van hierbove int wit met blauw met zo'n [)(] achtergrond erachter.
heb de mooiste van allemaal , heb dat poppetje van hierbove int wit met blauw met zo'n [)(] achtergrond erachter.
Ik heb m`n profiel wat aangepast. Vond het leuker om Rood,Wit & Blauw te verwerken in mijn profiel aangevuld met oranje natuurlijk
die is erg mooi MIK€¥, goed te zien dat je uit nederland komt zoiets wil ik eigenllijk ook proberen te doen, alleen ziet die ninja zonder die vlammen er niet uit (voor het Stig-effect...)
En geheel terecht natuurlijk! Avatars zonder zwart randje zijn lelijk. Zwarte randjes heerschen greaute tijd
Oooow ... Dat is pas 7 keer uitgelegd hoor Maar je kan dat ook gewoon in Paint doen hoor ! Dan trek je er gewoon een zwart vierkantie omheen en klaar is kees