zitte cker wel vette logo's tussen...maar hoe kan je als je geen xbox live heb tog je logo showen dan...want ik heb ook een hele mooie gemaakt
ik denk dat hij via een of andere website[zoekmacine] zijn plaatje is tegen gekomen en heeft die vervolgens hier gepost niets erg mee hoor
zou kunnen of hij is gewoon goed met photo shop....misschien kan ik hem wel met photoshop na maken....zal ik morge op school wel proberen
Neej je moe gwoon zo'n URL van zo'n andere skin pakken (dees bijv.) http://www.bungie.net/Stats/halo2emblem.ashx?s=90&0=10&1=0&2=0&3=0&f=7&b=0&fl=1 en dan die getallen in de adresbalk aanpassen tot je die van jezelf krijgt (kan soms wel ff duren voordat je al die kleuren eindlijk goed hep)
Je hebt ook een site waar je je logo kunt namaken, maar het heet officieel geen logo, dus kan ik hem maar niet vinden op google Als je de originele benaming uit Halo 2 gebruikt dan en dan halo 2 en creator oid erbij zet, dan kun je hem wel vinden
<------------------ mijn skin K had eerst ook zo'n slang maar aangezien zoveel mensen hem hadden had ik hem maar ff veranderd. K heb mijn nieuwe skin maar een beetje simpel gehouden, zodat hij goed te herkennen is
Wow dies vet man, ik heb nu ook geen slang meer, ik heb nu ook net zoiets als jou ...maar die van jou is wel vet...