1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Single Player Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 9 nov 2004.

1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Push trough the quarantine Zone Toward the Libarary dat is de objective.

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je dus (als het goed is) wat Flood verslaan en daarna door de Deuren heen... Tenminste als je op het punt ben waar ik denk dat je bent... Ben je net weer wat Elites tegen gekomen?

3. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Daar ben ik volgens mij nog niet.. :'-(
    Ik ga zo met zo'n paars ding in het begin met wat vriendjes in zo'n ding zitten en rij de hele tijd door en todat ik niet meer verder dan moet ik over zo'n brug in de sneeuw en dan kom ik in een soort Hel overal vuur enz en dan kan ik daar niet meer verder dan rij ik de hele tijd rondjes, vaag kut level |:-

Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  4. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook vast

Ik ben in level 14. Ik ben nu bij een stuk dat je een stuk of 5 van die langwerpige kamers door loopt, zonder dat er levende wezens zijn. Daarna is er zo'n gravity lift...2 van die ronde platformen...maar ze zijn niet blauw(ze doen t dus niet) wat mot ik doen?

5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in : Gravemind--Objective - Stop the Prophet Of Truth from boarding his Phantom.
    Da's de laaste, daar heb ik nog Geen kruisje achter.

Op een gegeven moment kom ik bij zo'n Paars verplaats ding, alleen hij neemt mij niet mee. Hoe kan dat ?? Wie helpt mij ?

6. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu vast bij dat level locate the index ofzoiets....

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. objective 1 van Gravemind (12e missie) snap ik wel...

Maar ik snap bij Objective 4 gewoon echt niet:

Objective 4 - Stop the Prophet Of Truth from boarding his Phantom.

Ik kom dan aan bij zo'n veld, dan loop ik via de zijkanten naar dat deur toe. Ik ga naar binnen. Loop een gang naar beneden toe... maak wat vijanden af:
    Vervolgens weer deurtje in.. en dan ga ik staan op dat paarse verplaats ding.
    Dat ding neemt mij gewoo niet mee... terwijl dat bij die andere wel lukte. Wie helpt ?

(volgens mij ben ik wel aan 't einde van die missie)

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    @ Duo Maxwell: kan je in dat level niet naar binnen ergens? Het is soms lastig te zien, maar er zit een doorgang, zo nu en dan kom je door sneeuwgebied (buiten) en vuurgebied (binnen).

Zie dat je al verder bent.
    Bij Locate the index, moet je als het goed is gewoon alle ruimten af (of er zo snel mogelijk doorheen gaan), waarna je bij een cutscene komt (en je de missie voltooid hebt).

@TheProf82: probeer weer eens terug te gaan (dacht ook een keer dat ik niet meer verder kon, ben terug gegaan en bleek de missie te hebben voltooid.

@nicos: zijn dat die dingen die je horizontaal verplaatsen? Heb nergens gehad dat ik niet meegenomen werd. Misschien eens de route terug proberen of een andere in-/uitgang zoeken (bleek bij mij een aantal keer te helpen toen ik dacht vast te zitten).

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd, horizontaal ja. Ja dit is volgens mij de enige route,maar als ik op dat rondje ga staan(dat witte schijnende rondje) dan neemt hij mij niet mee naar de overkant. Ik snap echt niet wat er aan de hand is. Mijn disc is vrij van krassen dus, ik weet 't niet echt. Het is aan 't eind van het level dacht ik zo. Het gaat dus zo: ik ga over dat veldje, overal vijanden enzo, ga langs de randen naar 't deurtje, Dan een gang naar beneden, 4 grote vijanden, ben hun naam vergeten. Dan loop ik de deur in, en daar staat dan dat horz. verplaats ding. Ik loop er overheen. Niks gebeurt.
    Als ik dan een beetje spring, hoor ik wel 't geluidje, maar ik wordt zelf niet meegevoerd.

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Een optie: misschien ben je iets vergeten, waardoor je er nog niet op kan, omdat je anders de missie niet zou kunnen halen (iedereen afgeknald, goed rondgekeken)?
    Ik speel morgen nog even het level, dan kan ik me beter voorhalen hoe het zit.

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik probeer het morgen nogmaals. Ik bedenk me nu dat ik misschien uit chaos net de verkeerde weg ben ingeslagen. Ik zal morgen even dat level opnieuw spelen en kijken of 't dan lukt.

12. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks
    Ga ik morgen weer ff proberen.

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    @ nicos: op het moment dat ik overga naar opbjective 4 krijg ik geen horizontale verplaatstdingen meer, er is nog wel een open gat, waar je aan de overkant een gebouw ziet, maar daar kan je via de deur naar binnen. Als je dan je weg vervolgt en iedereen die je tegenkomt afknald moet het lukken (je komt niet meer over die verplaatsdingen in dat level).
    Waarschijnlijk probeerde je terug te gaan over een verplaats ding en dat gaat niet.

Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat probeerde ik. Het is wel gelukt, ik ging gewoon de verkeerde kant op. Bedankt voor jou hulp.

15. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe open ik de flood infected door?

16. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat kan wel wat duidelijker, welk lever waar, waarom lukt het niet enz.?

17. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kom weer eens niet verder wie heeft er tips offzo....
    Stop the prophet of thruth from boarding his Phantom

Wie kan me helpen?

Alfast bedankt!

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zit je precies vast dan en wat je lukt je niet ?

19. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem al gehaald...
    Nu ben ik met die arbiter in zo'n bos ik moet me zelf defenden van de brutes staat er....

hebben jullie tips?
    Waar ik heen moet lopen...............

20. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    niet echt duidelijk, maar zoek en gij zult vinden.

Deel Deze Pagina