Ben er ook aan begonnen, is nogal kansloos vind je niet? Ps. wat gebeurt er anders als je hem op Legendary uitspeelt.
idd moeilijker dan halo 1, maar het is wel te doen. Spoiler je krijgt niet een speciaal filmpje zoals bij halo 1, alleen een vaag zinnetje met februari 9th ofzo. maar daar moet je even voor in de geruchten en feiten thread kijken
weet ik niet zeker, maar ik heb het iig niet gemerkt. Ben nog niet echt bezig met de MP (shame on me)
Ok, dit is volgens mij al eens gevraagd, maar zover ik weet is er geen antwoord op gegeven. Ik ben op dit moment bezig de campaign op Heroic uit te spelen. Nu wilde ik ook een co-op game spelen, alleen omdat die jongen waarmee ik samen speelde het niet zo goed kan zijn we die op Normal begonnen. Als ik nu verder ga met m'n single player campaign (ik kies resume), speel ik dan door op Heroic (want als ik bij select level kijk en dan de difficulty mag kiezen staat die weer op Normal). Sowieso jammer dat je niet kan zien op wat voor een niveau je een level hebt uitgespeeld, maar ja, je kunt niet alles hebben he
dus als je halo2 op legedary uit speelt krijg je een vaag zinnetje over 9 feb. ??? komt dan daar het gerucht weg...
jah en dat je niet kunt zien op wat voor level je hem uitgespeelt had... bij halo1 had ik mooi alle schildjes wou ik nu weer doen .... maar tsja
nee soms is dat anders heb ik al vaker gehoort, moet mogelijk zijn om dat in de settings verticaal in horizontaal te veranderen. ik weet niet of dat settings van halo2 is of settings van xbox zelf ... ik neem aan dat het in halo2 zelf moet gebeuren.
jah je kan ergens da veranderen maar weet nie waar srry. hey ik ben op lagendery bezig met laatste lvl bezig en het lukt me nie om de eind baas te verslaan. hoe moet ik dit doen?
Xbox ingesteld op breedbeeld = Co-op screens naast elkaar. Xbox ingesteld op 4:3 = Co-op screens zoals in Halo 1.
mensen vdaag zelf eindelijk halo2 kunne kopen...(salaris weer gestort) maar wat me opvalt aan de single palyer...en wat hoogst irritant is..is het feit dat ik gewoon af en toe echt kwijt raak waar ik heen moet ik word er echt niet goed van af en toe....beter doen ze dit in halo 3 (als die er ooit komt) beter
dat hebben ze dan wel mooi opgelost...maar na hoelang komt zo'n checkpoint ongeveer dan...want ik was vanmiddag gewoon ruim 10 minuten de weg kwijt en heb niks gezien...ben nu jammer gnoeg op me werk want ik wil verder spelen!!!!!!!!!! aaarghhhh... sorry ben beetje hyper
Mja als je de levels helemaal wil uitzoeken kun je wel verdwaald geraken...want het zijn hele groote levels en sommige hebben heel veel kleine gangetjes enzo... Waar was je wel de weg kwijtgeraakt?
Ik ben nog nooit de weg kwijtgeraakt in Halo 2, dat is ook zo goed als onmogelijk eignelijk, en dan heb je Cortana nog altijd die je tips geeft. In Halo 1 was het enige stukje waar je kon verdwalen 343 Guilty Spark, als de Flood is uitgebroken.
Echt raar, maar ik zie helemaal geen schildjes. Heb de Classic Editie. Maar zie je die schildjes alleen in Campaign of ook in Co-op ?