1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Single Player Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 9 nov 2004.

  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Als ze schild weg is hoef je hem maar 1 of 2 keer goed raak te slaan met je sword. Btw, je hoort Cortana zeggen van 'now, his energiy shild is down' ofzo.
     
  2. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar daar is haast geen tijd voor want zijn schild is maximaal 1 seconde weg. En mijn broer zegt net: "Zijn schild gaat nooit weg alleen als ik zelf met een Carbine op hem schiet, en dan kan ik niet meer van wapen wisselen omdat zijn schild dan alweer terug is."
    Ik snap er nu ook niks meer van want zijn schild gaat idd alleen weg als hijzelf met een Carbine schiet. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2004
  3. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer was een keer een uur achter elkaar aan het spelen zonder dood te gaan tegen die Tartarus en er waren nergens wapens meer en hij had alles op hem leeggeschoten, en nog was hij niet dood!! :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: |:- |:- |:- |:- |:- :'-( :'-( :'-( :'-(
    Het kan niet anders, er moet een bug in het spel zitten.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2004
  4. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand please zeggen wat je precies moet doen? Je begint daar boven en dan staan er van die monsters met vlaggetjes voor je. Als die dood zijn springt Tartarus naar beneden.
    Dan springen de elites en jij erachteraan; of kan je hem ook doden vanaf de plek waar Johnson zit? En die elites zijn binnen 10 seconden dood en ze maken het schild echt niet kapot. Johnson schiet het ook nooit kapot, de enige manier om het kapot te maken is door vele malen achter elkaar met een Covenant Carbine op hem te schieten.
    En als zijn schild dan eindelijk weg is schiet je nog een paar keer op hem en dan is hij niet dood. Na dit vele malen herhaald te hebben is hij nog steeds niet dood!
    Hoe doen jullie dit dan en na hoelang hebben jullie hem verslagen? Ik snap er echt niets meer van!
    Ik hoop dat iemand me eruit kan helpen. Alvast bedankt,
    Tilata
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    volgens mij kan je broer gewoon niks van halo2. :9


    speel het level maar opnieuw, alst een bug is, is ie dan weg:)
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Probeer achter 'm te komen, en ros 'm neer met je Energy Sword.

    Zo heb ik het iig aangepakt.
     
  7. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaat nu het level opnieuw spelen, want zijn maten hebben in de honderd keer dat hij het heeft geprobeerd nog geen enkele keer Tartarus' schild weggehaald.
    Bedankt iedereen voor jullie hulp en jullie horen nog wel of het gelukt is.
    Met vriendelijke groet, Tilata.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    tzal wel een bug zijn geweest, want als je het na 100 keer proberen nog niet lukt dan....heb je waarschijnlijk ook wel 10 keer overgedaan om de eerste level uit te spelen :confused: veel succes _0/
     
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon 2 needlers pakken en dan helemaal vol pompen als zn schild weg is

    _0/
     
  10. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet vooral veel springen.
    En een brute shot is het eerste wapen dat je zou moeten gebruiken. Als die ammo op is zou ik voor carabine(headshots) gaan. Energy sword is te gevaarlijk(vooral hogere difficulties). Ontwijk hem gewoon zoveel als je kan, zorg dat je maten hem afleiden en als zijn schield weg is schiet dan snel met de brute shot. Verspil geen ammo, want de brute plasma rifles zijn echt slecht tegen Tartarus.
    Het duurt wel een tijdje eer hij dood is; het is dan ook de eindbaas:)
     
  11. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zijn schild gaat niet weg, tenzij ik het zelf doe. Mijn maten kunnen zijn schild niet weghalen.
    Edit: En moet je hem in één keer doden als zijn schild weg is, of kan je hem ook elke keer raken als zijn schild weg is en is het een optelsom?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2004
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    zodra johnson (raak) heeft geschoten, gelijk je eigen carbine op hem leegknallen (headshots het liefst) en dit herhalen.
     
  13. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar het is me al gelukt, het was idd een GROTE bug. Hij kon namelijk niet dood, maar toen ik via level select het level opnieuw deed ging het super makkelijk. Een grote bug dus.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik ben nu in het laatste level met Legendary...moet alleen nog ff die brute verslaan. In het begin lukt me het wel om hem te verslaan maar later dan komen er nog van die andere brutes bij, wat is daar het beste manier om die ff snel te verslaan? want der komen dan 3 brute tegelijk aan, ik ga altijd na de bovenste verdieping maar is dat wel de juiste manier om die gasten snel te verslaan.
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    doe ik ook, als ik een bruteshot heb knal ik gewoon naar beneden op die lui met evt wat granaatjes erbij (door dat gat in het midden). En als er nog wat andere elites rondlopen, dan laat ik de elites gewoon die brutes killen, en daarna weer verder met tartarus.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heeft hem net op Legendary uitgespeeld :D...twas ff Lastig op het einde met die eindbaas maar tis me gelukt :)...
     
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    en... heb je het gezien van 9 februarie?
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    erm hoe bedoel je??
     
  19. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was een gerucht, dat in de aftiteling van Legendary iets over 9 Februari stond.

    Dat was dus een hoax.
     
  20. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een hoax?
     

Deel Deze Pagina