1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Single Player Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 9 nov 2004.

  1. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    gerucht wat niet waar is, toch...
     
  2. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet de Prophet of Regret killen op legendary. Die gast die vanaf zo'n vliegend ding op je schiet. Bij normal heb ik het wel gehaald, gewoon boarden en kapotslaan. Maar als ik met legendary board en sla teleporteert hij weg voor m'n gezicht. En ik heb ook al honderden elites en honorary guards gedood, daar komt geen eind aan. Terwijl ik eerder in deze thread heb gelezen dat er maar 8 komen. Een bug kan het niet zijn, want ik heb het level al 4 keer overnieuw gedaan. Hoe kan dat en is het normaal dat hij wegteleporteert? Ik heb hem ook al duizenden keren geslagen maar telkens teleporteert hij weg. |:-
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    volgens mij doe je het toch echt goed. Blijven herhalen met slaan. Heb je em echt duizenden keren geslagen?;) Bij mij teleporteerde de prophet ook, maar ik kon wel altijd eerst een paar klappen geven. Toen kwamen er idd weer nieuwe guards, maar ik weet niet meer na hoeveel keer die gast uiteindelijk dood ging (duurde lang) maar dit is wel de manier waarop ik het heb gedaan...
     
  4. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt het is me meteen gelukt
     
  5. mart123

    mart123 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    al een uur aan het dwalen

    Ik zit behoorlijk vast in het level met als Mission objectives :

    make your way trough the first set of towers (klaar)
    Ride the gondel to the far tower (klaar)
    Pass trough the submerged structures ..............

    In de ruimte met het hologram.
    Iedereen is dood geschoten. Op de begane grond zijn een viertal deuren die niet opengaan. Ik loop al heel lang rondjes van boven naar beneden maar ik zie het echt niet......................
     
  6. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Van waar je binnenkomt moet je helemaal naar de andere kant en daar de deur ingaan. Het ziet er precies hetzelfde uit als de ingang. Alle vijanden zijn gecloaked dus daarom lijkt het alsof je er al bent geweest.
     
  7. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je een geel vierkant hokje met glazen wanden en vloeren opzoeken.
    daar is een knop die je moet indrukken en dan kom je bij het volgende gebouw
     
  8. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet naar hem toe lopen [het liefst met een energy sword] en dan sla je hem een paar keer en dan board je hem en doe je een stuk of 10 melee attacks en dan is hij kapot. succes!
     
  9. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Yo mensen,

    Ik ben al een tijdje bezig om halo 2 op legendary uit te spelen, best moeilijk maar goed te doen. Maa nu ben ik in het laatste level bij die Brute Chieftand en mn mond valt open. Die kerel kan haast niet dood Je moet zijn schild eraf schieten zodat je hem echt kan mollen. Helaas blijkt dit alleen mogelijk te zijn met een Carbine van de Covenant, die echter nogal schaars is daar. Is eenmaal zijn schild eraf moet je alweer reloaden. In de tussen tijd is zijn schild weer op. Mensen ik ben al een week bezig maar het is me nog niet een keer gelukt om hem te mollen Ik ga elke keer weer dood, val van het platform af of heb geen kogels meer coor de Caebine. Wie heeft dit nog meer?
     
  10. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt niet uit met welk wapen je het doet. De laatste keer had ik volgensmij 2 plasma rifles en daar wou het ook wel mee. Volgensmij kan het wel met alle wapens.
     
  11. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Duurde het lang? Want bij mij lukt dat echt niet
     
  12. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja op Legendary moet je vooral geduld hebben maar het kan wel gooi anders wat plasma granaten naar die knul. Gewoon ff flink doorzetten. ;) Het moet lukken!
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hey Gizomozz, ik heb het toevallig vandaag nog ff uitgespeeld. Ik zou voor de Carbine (goed geschreven? sorry ben lam 8) ) gaan. wacht ff tot johnson die 2 snipershots heeft gedaan, en dan ram je er een paar headshots tegenaan. Z'n schild gaat vanzelf uit en dan ram je gewoon ff verder. uiteindelijk gaatie wel neer. Op legendary heb ik het in elk geval zo gedaan. ik kon elke keer een rondje lopen terwijl die Tartarus acher me aan liep. succes enzo. :)
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Dat is een stationary gun. Die zetten ze neer om ermee te schieten. Heeft Johnos ook in het level Cairo Station.
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah die zitten zo ongeveer maar in 2 levels. oa, de arbiter. Ze zijn wel sterk, ik vind ze een beetje lijken op de wapens van Hunters.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    daar lijken ze dus niet op :mad:
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, maar er komt ongeveer wel dezelfde munitie uit. Groen tenminste.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    oh, waar wil je heen.
    je bedoelt toch die Covenant Stationary Guns waar zo'n schild voor zit. die schieten dus rood
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar in de arbiter lopen Grunts met van die wapens waar groene munitie uit komt. Wat is dat dan?
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    oh, maar dat zijn Fuel Rod Guns!
    ik snpte al niet waarover je het had |:-
     

Deel Deze Pagina