1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Single Player Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 9 nov 2004.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt ook eerst omhogg ( zonder op een knop te drukken ) de vijanden heb ik gekild ! en dan gaat de lift naar beneden, beneden gebeurd niks al op alles geschoten en de deur daar beneden blijft dicht !
     
  2. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    vaag moest eerst op de knop druke voor lift naar benden gaat je kan btw ook gewoon naar beneden springen zodra die vliegende dingen kome en dan benden wachte ngaat de duur op den duur ook los probeer maar eens
     
  3. XeoN

    XeoN Guest



    Raar...:confused:
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    die deur die beneden zit blijft dicht ook als ik dat probeer, alleen in singleplayer gaat hij meteen open...
     
  5. Als je beneden bent kan je toch gewoon recht vooruit naar buiten lopen?
    Ik heb er geeneens een deur gezien
     
  6. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien moet je toegelijk naar beneden gaan ?
     
  7. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    he weet iemand hoe je een tegenstander uit een voertuig schopt ..??
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon op X drukken als je er tegen aan loopt.

    Maar, ik zit dus vast in de (ik dacht) 6e missie. Ze zeggen dan Regroup marines enzo. Ik kom daar dan aan met mijn bungie en mijn mede marinier stuurt. We komen aan bij 't pijltje en dan zeggen ze iets en dan zegt hij, I show you that. Er is een of andere gast aan de top. Maar ik snap helenaal niet wat ik moet doen.
     
  9. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    volg de marine en dat is het wel zon beetje
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja er valt niet te volgen want ze doen helemaal niks. Da's juist het punt.

    Ik kan misschien wel even kijken hoe die missie heet, maar ik had de 3 objectives wel gehaald. Maar ik kom helaas niet verder.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2004
  11. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hey heb maar ongv 2 en half uurtje gespeelt en ben al zo te zien op 5de level maar hoe kan dat dan 1ste level is aleen maar een intro filmpje :confused:
    ben ik blind of ben ik nu echt by de 5de level ben nog op aarde moet die grote robot spin ofsow uitschakelen waneer ie onder de brug loopt
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2004
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daarom zijn 't er ook 17.
     
  13. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    shit man dan heb ik het morgen middag wel uitgespeeld had het wel ietsje langer verwacht :'-( :'-(
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ziet dus vast bij level Metropolis. Objective 3: Regroup with the marines in the City Center. Die laaste objective haal ik, maar wat je daarna moet doen en waar je naartoe moet snap ik niet. Ik kan de marines niet volgen, ze doen niks.
     
  15. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    tja op wat voor moeilijkheids graad speel je het?
    je moet ook de rest nog een kans geven...live etc
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me gelukt heel lomp, blijkt dat je met zijn 2'n tegelijk bij zon deur moet staan, bij halo 1 werd de ander altijd meteen verplaatst maar hier dus niet meer :+
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Jongens, ik heb net meer dan een pagina vol met loze reacties verwijderd die helemaal niks te maken hebben met het topic. Nog één keer dan voor de duidelijkheid:

    Dit topic is alleen bedoeld voor hulp als je vast zit in het spel!

    Dus niet: "hoeveel levels zijn er?" "is het een vet spel?" of "hoe lang hebben jullie er over gedaan?", dat hoort hier allemaal niet thuis.

    Hopelijk is het nu wel duidelijk zo...
     
  18. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Zit nu in level 3, en daar moet ik marines redde van twee wraths en 2 covanant snipers. Ik heb alleen een ghost, en telkens als ik een wrath heb gemold ontploft mijn ghost aangezien hij al redelijk beschadigd was. Tips iemand?
     
  19. Darth Nielz

    Darth Nielz Lekker hoor

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon achterop de warthog met gauss rifle springen (computer rijd voor je), zijn die wraiths zo kaduuk
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    ik ben nu net op de 2e halo geland en ben die tempel aan het binnenvallen, hoever is dit in het spel ongeveer?? )vergelijking met level uit halo1 bv: net zo ver als the maw, ik noem maar wat
     

Deel Deze Pagina