[Halo 2] Single Player Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 9 nov 2004.

1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    En dit zit er dus ook niet meer in?

Op dat E3 filmpje zag je ook dat de MC samen met nog wat mariniers uit zo'n pelican stapt, en eerst door zo'n hulp-zone loopt, en later aankomt bij zo'n andere marinier die de MC z'n SMG geeft, en waar je ziet dat zo'n gebouw wordt geraakt door zo'n groot plasma schot van een of ander enorm Covenant ding.

Of ook dat je met een Warthog door die stad rijdt, en dat er een Brute op je warthog springt en de mariniers dood, en de MC de Brute een slag met het Battle Rifle geeft, en daarna een salvo afvuurt wat de brute afmaakt.

Zit dit er allebij niet meer in?

2. Dabuh

Dabuh Wiep forever

Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog wel zo'n groot covenant ding. Maar dat ene stuk zit er niet meer in.

Heb ff en vraagje. Heb het nu uitgespeeld, maar weet alleen niet meer precies of ik het nou op normal of heroic. Toen ik co-op ging doen zag ik opeens dat er heroic stond, maar ik dacht toch echt dat ik op normal was aan het doen. Nou wil ik weten waar je kan kijken op welke moeilijkheidsgraad je een level hebt gespeeld. Of kan je dit gewoon niet meer zien?

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je Heroic dan al uitgespeeld? Het begin is heel erg makkelijk, maar op het eind word het stuk moeilijker :)

/edit: Neej je kan het niet meer zien volgens mij :mad:

Laatst bewerkt: 14 nov 2004
  4. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    hij gaat helemaal niet dood aan het einde

5. Major Zanzibar

Major Zanzibar Aapje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in het level waar je een zeker individu moet doden, op Heroic
    Ik moet de prophet of regret doden. Nu ben ik bij zijn huisje aan gekomen met de boot, en nu zitten die honorary guards me te fucken. Als ik binnen loop, zitten er 2 gewone elites, een rooie en een blauwe, en twee honorary guards. Als deze dood zijn, dan loop ik de echte tempel in, en daar kill ik er nog eens twee. Daarna ren ik op die profeet af, spring ik in z'n bakje en begin ik hem te slaan. Als hij mij de eerste keer afgooit, dan staan er ineens nog 2 honorary guards me lachend aan te kijken, om me vervolgens te fileren met hun elektrische vleesmessen.
    Nu is mijn vraag, hoeveel van die guards zijn er?4, of 6? Zitten die laatste er altijd al en zag ik ze gewoon niet goed, of worden ze pas geboren als ik op die prophet afren? En HOE moet ik die gast dan ooit doden???

En wie me kan helpen krijgt een snoepje :)

6. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Er komen een heleboel van die gasten zoveel dat ik de tel ben kwijtgeraakt srry.
    Maar om die profhet te doden moet je het volgende doen:

-spring op hem af en druk op X
    -als het goed is zit je nu op die voertuig van hem
    -druk nu steeds op B tot ie dood is

Waar is mijn snoepje? :+

7. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    van mij krijg je een snoepje

deze tip had ik nl net nodig...

8. Ricard

Ricard Ricard

Leuk Bevonden:
    0
    Advies

STRATEGIE

Niveau : Legendary
    Level : 1

Hey ik weet niet of je al antwoord op je vraag hebt gehad, maar ik ben ook bezig om Halo 2 op legendary niveau (single player mode) uit te spelen en ik doe het op de volgende manier.

Ik ga ervan uit dat je niet verder komt bij die dokkingstations waaruit al die covenants (grunts en elites) uit komen zetten. (level 1)

Ik heb het volgende advies:

- Granaten gooien heeft weinig effect, sticky grenades moeten targetgericht gegooid worden anders hebben ze bijna tot geen effect.

- Gebruik de volgende wapenconfiguratie:

Wapen 1: Assault rifle met zoomoptie (de precieze naam weet ik niet)
    Wapen 2: Plasma Gun

- Zoek een mooie box uit waarachter je geheel kunt schuilen.

- Schiet met je assault rifle (dan wel of niet ingezoomd) alle grunts af, zodat alle elites overblijven. Met ondertussen af en toe te schuilen achter je box om je schild op te laden.

- Zijn alle grunts opgeruimd, dan gaan we over op de elites. Pak je plasma gun en hou de trigger ingedrukt zodat er een blast ontstaat. Spring een paar keer achter je box omhoog, zodat de elites je opmerken. Je zult zien dat ze met zn allen als een mofo boven je box gaan schieten (dit is de bedoeling). Nu heb jij vrijspel aan de zijkanten van je box. Hou je plasma gun geladen, strafe naar links of rechts van je box, schiet je plasma gun leeg op een elite (zijn schild is als het goed is verdwenen), dan pak je als een motherfucker je andere wapen (assault rifle), zoomt in op zijn hoofd en schiet hem dood.

- Dit moet je een aantal keren doen en als het goed is kom je het level met gemak voorbij.

Khoop dat je er wat aan hebt. Succes

Ricard

Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  9. Major Zanzibar

Major Zanzibar Aapje

Leuk Bevonden:
    0
    @t-xpe5

Ik weet dat je in dat bakje moet springen en hem met slaan, maar na een paar keer meppen, gebruikt de prophet zijn straalkannon, zodat ik eruit val. Als ik er dan weer in wil springen, dan word ik aan stukken gesneden door die guards.

Ik blijf het gewoon maar proberen, dan lukt het waarschijnlijk wel, of ik gooi mn xbox het raam uit.

10. Hoeveel levels speel je nou als govenant?
    Vind er namelijk geen zak aan.

11. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @major zanzibar:
    Ik dnek dat je het beste gewoon eerst een heleboel van die gasten met zon zwaard kunt doden en als het even rustig is geef dan een paar klappen aan die profhet herhaal dit een paar keer en dan moet het wel lukken.

@xboxer2:volgens mij hebben de masterchief en die elite hetzelfde aantal levels dus ieder de helft denk 7 levels ofzo dus.

Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  12. Major Zanzibar

Major Zanzibar Aapje

Leuk Bevonden:
    0
    Het is me gelukt! Er bleken totaal 2 gewone elites, en 4 honorary guards (met zwaarden) te zitten, en een paar kilo grunts. Ik heb ze allemaal vantevoren beplakt met een sticky bomb, en daarna heb ik de prophet doodgemept. Mission accomplished.

Helaas heb ik al mijn snoepjes zelf opgegeten... :eek: :9

13. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ach aan een nieuwe BMW X5 heb ik ook wel genoeg hoor. :+

14. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit vast bij het volgende gedeelte;

Ik ben nu als de Arbiter bij het stuk dat je die Brute moet verslaan nadat hij met behulp van de dochter van Captain Keyes Halo heeft geactiveerd. Ik krijg hem maar niet kapot. Echt Bungie, Boss Fights, |:- ga jullie diep schamen

15. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet wachten tot Johnson, die hem aan het sniperen is, zijn schild afschiet en dan moet je snel granaten op hem gooien of het met de Brute Shot afmaken. Moet je wel snel doen want zijn schild laat al snel weer op.

16. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic:
    ik vind die klik spoilers alleen maar vervelend

want dan moet ik nl alles lezen, bij selecteren kan je een beetje zelf weten wat je wil lezen, tot waar...

17. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ok. Thnx. Ik dacht al dat het zoiets was.

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Of je neemt twee Needlers en dan is die ook zo dood }:]

19. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik zit vast in dat level quarantine Zone heeft iemand tips voor dat level vind het maar een ruk level weet helemaa niet waar ik heen moet
    Woe kan me helpen? :'-(

deze click spoilers zijn anders 8)

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kan je nog even vertellen in welk stukje je zit en hoe het level gaat (kan het me zo gauw niet meer voor me halen).

Deel Deze Pagina