1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 - Singleplayer Only

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 1 okt 2004.

1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Het hoofd van de Covenant denkt erg min over de grunts, daardoor krijg je deze beperkingen van grunts die granaten mogen gooien.

2. Kitiem_3000

Kitiem_3000 God the schepper

Leuk Bevonden:
    0
    De onzichtbaarheid van de black-ops is zwaar overschat. Ik heb ze na de eerste keer nooit meer gemist.

@What - een wegrottend ventje in een zwevende rolstoel durft over een grunt te oordelen? |:-

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    In halo gold die regel kennelijk wel, nu niet meer. Grunts mogen nu ook in ghosts etc dus kennelijk zijn de Covenant wat toleranter geworden... BlackkOps mag idd beter (heb tijden blackops black Elites genoemd, terwijl dat niet hetzelfde was :D verwarrend. Specop: Zwarte Elite, Black Op: Onzichtbare Elite. Check mijn f**** kastesysteem, daar staan alle rassen en wetenswaardigheden in.

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Zo kan je werkelijk alles belachelijk maken.

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Infidel! Heiden! ;) Je hebt de boeken toch gelezen en je weet dat de Prophet het allerheiligste ras van de Covenant is? Zelfs de Elites hebben diep respect voro de Prophet en pure minachting voor de grunts. Prophets zijn mss paranormaal begaafd, of gewoon zeer intelligent.

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    @ Kitiem_3000 - Ik vind het ook maar dom dat ze zo denken. Voor hun is een grunt gewoon maar kanonnenvoer. Ze vinden als het goed is een Jackhal ook minder maar wel beter als de Grunt. En Jackhals vinden Grunts ook weer minder volk. Stelletje racisten daar bij de covenant.

7. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de boeken niet gelezen, maar ik heb een aardig idee over hoe erg de profeten gerespecteerd worden, maar ik vind ze gewoon lachwekkend. Je zou verwachten dat de leiders van de covenant wat meer uitsraling zouden hebben. De opstelling is natuurlijk wel logisch, de zwakkere zijn vaak de slimmere, en de slimmere zijn de baas.

@ What - klassesystemen zijn heel vaak rascisitsch ingesteld. Nogal logisch als de maatschappij zo is opgebouwd dat een groep belangrijker is dan de ander. Is juist handig voor ons. ;)

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Huh :confused: Elites gooide toch geen granaten in Halo?

9. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    minder vaak dan de grunts, maar ze deden het wel.

10. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Alleen SpecOps (zwarte Elites) gooide granaten. Een stuk sneller en directer dan de Grunts.

11. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de tijd. ;)

Kunnen de profeten in halo 2 eigenlijk iets in de trant van vechten, ook al is het gewoon iets voor een cutscene?

Je afleiden met feitjes over je jeugd die hij met zijn mentale gaves naar boven haalt terwijl hij probeert langs je te zweven en je in de rug probeert te trappen. (aangenomen dat ze hun benen kunnen bewegen en niet met polio geboren zijn)
    P.S. Je kunt het wel met alles, maar het is slecht met een paar dingen leuk O-)
    P.S.P.S. Ik ben niet Kees.

12. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nergens gelezen dat Prophets zouden kunnen vechten op enige manier, en kan daar ook via nergens aanleiding toe geven.
    Zou wel erg vreemd zijn, een Prophet als eindbaas die a-la Psi-Ops al die gave's geeft en met voorwerpen e.d. naar je smijt :+ ;) _0/

13. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Je komt wel prophets tegen in halo 2, dus of ze ontsnappen aan het einde van de cinimetic, ze plegen zelfmoord of ze gaan dood aan verwondingen. Het lijkt me wel ultiem swabbi als MC zo'n weerloze rat afmaakt in zijn stoel, of hij moet wel heel erg arrogant overkomen.

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Prophets kunnen als het goed is niet worden aangevallen, maar ze hebben wel een superieur schild dat niet kan worden doorbroken.(dit weet ik niet zeker, maar ik heb eens een filmpje gezien met prophets en die hadden een schild die niet kon worden door broken.)

@Kitiem_3000: Niet om irritant te zijn hoor, maar jij reageert continu op iedereen in de halo 2 treads en je hebt zelf nog nergens anders gepost. Kan je daar mischien wat meer opletten, ik vind het nogal irritant.

alvast bedankt.

EDIT: We kunnen nu in ieder geval wel zien dat je een groot Halo fan bent zoals meerdere hier.

15. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, maar ik ben de iets snellere Bungie forums gewend. Tegen de tijd dat ik daar een antwoord klaar heb zijn er al vijf nieuwe gepost. Het is mezelf ook wel opgevallen, en ik ben ook met meer foums bezig, maar het tempo is in het algemeen nog steeds lager dan normaal. Maak je maar geen zorgen, vanaf dinsdag zit ik weer mainly op Bungie.
    En het is voor mij nogal logisch dat ik alleen in halo 2 threads post, ik ben alleen geinterreseerd in halo 2.

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Oh ok, het was niet om je weg te hebben hoor maar ik merkte het gewoon op. No hard feelings.;)

17. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt me ook niet weggejaagd, en ik ben niet beledigt hoor. :)
    Maar dinsdag is mijn blacklisting voorbij, en god (ik dus) weet dat ik me dat niet nog eens laat overkomen. Ik heb bijna withdrawel symptomen gekregen ;)

18. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Niet geheel onterecht, hoewel ik zelf ook nog andere games interessant vind. Weinig games kunnen aan de kwaliteit van Halo tippen. Zelf speel ik de game nog steeds (voornamelijk co-op en system link) en heb deze al sinds de release. Laten we hopen dat Halo 2 haar verwachtingen waar kan maken (waarschijnlijk wel). Can't wait. :)

19. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Eerste post ge-update, nieuwe scan!
    Ik heb dat plaatje met de Master Chief, twee Pelicans, Warthog en ODSTs voor jullie opgeduikeld (en een beetje voor mezelf ;)). Je weet wel, waar paar pagina's terug over werd gesproken.

20. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    XiroKe, mijn dank is groot. ( en ik denk dat ik namens iedereen spreek )

Lol :) heheh

Deel Deze Pagina