1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 - Singleplayer Only

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 1 okt 2004.

1. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Nice Xiroke.. ook mijn dank is groot.

2. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thx Xiroke, eindelijk eens singel player :D vooral dat laatste plaatje ziet er goed uit, waar ie gebouwen er bij de e3 demo erg onrealistisch uitzagen vind ik ze er hier een stuk beter uitzien. Ook grappig dat er 'weer' een strandlevel in zit :p. Damn kan nu echt niet meer wachten

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    who, die ODSTs zien er vet lijp uit. Is dit een ingame shot :confused:?

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Inengine (ingame zou met HUD zijn). Het zou een cutscene kunnen zijn, maar ik denk dat het gewoon een gameplay moment is. Cutscenes zijn in engine dus zien er in principe hetzelfde uit, in Halo was het verschil tussen cutscenes en ingame ook niet aanwezig.

Snappen jullie het nog? :+

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nee, maar ziet er goed uit :p

6. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij ook opvalt is dat je links boven een soort mast ziet. Is wel een hele hoge mast iig.

ps. heb het over die nieuwe screen

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  8. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    30 oktober nieuwe trailer.
    De graphics zijn dus totaal veranderd van de stad level ie we ook in de e3 demo zagen :D zoals je op die ene foto kan zien. Meer kan ik hier niet zeggen anders krijg ik gezeik dat ik het in een zo'n spoiler dinges moet doen en weet niet hoe dat moet. Ben trouwens benieuwd wie er eigenlijk gebruik maakt van die spoilervakjes :p dus wie leest het niet. Ik denk 1 op de 10000, maarja

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    en dan hetzelfde alleen met een / voor spoiler

10. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik had het ook al gelezen, erg interessant, maar wel met een korreltje zout nemen, denk ik.

11. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    mmmmm zout :+

niet helmaal serri nemen dus ;)

gaat dat hier ook werken?? }:]

12. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    hier de tekst:
    1. The graphics have recieved a major overhaul since the old 8 minute demo back at 2003 E3. The city is completely different with massively detailed burnt down buildings. He stressed a tremendous improvement.

2. Theres a walking transport that he compaired to a giant Star Wars AT-AT with a huge gaping mouth with massive ships coming out. He claims it was at least 3 or 4 times larger than an AT-AT.

3. The Prophets were shown in cut scenes speaking ENGLISH! Yes people, english. No Covenant mumbo jumbo.

He said hes got more info but he want to wait till he gets home to fill me in.
    Enjoy these tidbits for now!

Update 1: He threw me a quick return call but it was short.
    New Vehicles!!!!!!!! But alas he played tease and bailed before I got details. Nothing other than to say it was "Different" and "Boxy"

Update 2: Spoke again (I'm driving him crazy now). In response to Megalith: and I quote, "X02 trailer? Are you kidding? It kicks it in the BALLS! The amount of pure mayhem getting thrown around in this game makes the X02 trailer look like a PS2 game." Happy?

[plaatje]http://www.vader.priv.at/starwars/pics/atat.jpg[/plaatje]
    _O_ Me like, me like _O_ Zoiets zou wel een hele hoop toevoegen in het gevoel van een massive battle.. 8)

Zeker reden tot speculatie..
    30october.. Dat is wel heel exact, maar het zou goed kunnen aangezien ze volgens de update nu deze week echt een eind eraan breien.

Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  13. Kitiem_3000

Kitiem_3000 God the schepper

Leuk Bevonden:
    0
    I hope is only the prophets who speak english, otherwise a lot of the realism gets lost. I wonder what there voice will sound like. Maybe one of those really high piched voices :)

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    De covenant heeft toch translators in hun armor suits dus wat lullen ze nou over dat het minder is als alleen de prophets engels kunnen spreken. Wat grunts spreken in Halo ook engels.

15. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de grunts en nu de prophets spreken dus engles, of gaan dus engels spreken. Het is toch wel apart dat het altijd die twee rassen zijn die zoveel met elkaar gemeen hebben . :+

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    1) Hoezo post je Engels :confused:
    2) De MC heeft een translator in z'n suit, de grunts grommen eigenlijk of knorren oid.

17. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    negeer het engels maar, dat helemaal uitleggen elke keer begint oud te worden.
    Als de MC vertaalt, waarom alleen de grunts en niet de jackals of elites? That's just silly.

18. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    translator in zn suit? hmm, daar heb k nog nooit van gehoord.

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    neej, bepaalde dialecten kan zun suit dus niet vertalen...

@ellendil: lees de boeke

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Grunts is heel simpel, dat kon hij wel vertalen. En btw leuk weetje, de elite praat andersom. Als je het opneemt en de pitch iets verandert hoor je johnson ^^ :)

Deel Deze Pagina