1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 - Singleplayer Only

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 1 okt 2004.

1. Kitiem_3000

Kitiem_3000 God the schepper

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik, je kunt hem zo horen praten op de HBO site. Het is leuk om te weten wat hij zegt.

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    welke site?

3. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    halo.bungie.org natuurlijk.

maar ik heb er effe zitten zoeken, en ik kan ze niet meer vinden. Dus of ze liggen diep begraven in de site, of ze zijn weg.

behalve Deze
    Who's your daddy? O-)

Laatst bewerkt: 5 okt 2004
  4. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou er niet van om twee keer te posten, maar kan iemand me zeggen wat er nu met sprinten is? Is het er nog in of niet, en zoja/niet, kun je me een link geven?

5. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er verder ook niks meer over gehoord, ik denk geschrapt

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Geschrapt lijkt me, anders was het wel in de beta geweest, denk ik. Ik lig er in elk geval niet wakker van, integendeel zelfs. Nutteloze feature die misbruikt zou worden op Live. Om nu elke keer je vijand weg te zien hollen zou gauw hij een paar keer geraakt is lijkt me niets.

7. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem zeker niet erin, maar niemand kan een bron geven die het 100% zeker neerzet.

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze dingen als sprinten, lichten uitschieten en dergelijke dingen die ze aan 't begin hadden beloofd eigenlijk wel in de SinglePLayer moeten implaneteren en gewoon in de Multi player weglaten.
    In SP lijken me zulek dingen wel leuk.

9. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige ideeën zijn gewoon slechte ideeën, en als ze niet praktisch toepasbaar zijn of goed zijn voor de gameplay, hebben ze geen bestaansrecht.

10. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er nog voor de release een sp trailer uit?

11. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    jep 30 oktober

12. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    er word over die trailer verteld dat hij adembenemend mooi is.
    en dat je de stad heel anders zal zien als bij de e3 trailer van vorige jaar!
    moment ik zoek wel wat meer info er over op!

1. The graphics have recieved a major overhaul since the old 8 minute demo back at 2003 E3. The city is completely different with massively detailed burnt down buildings. He stressed a tremendous improvement.

2. Theres a walking transport that he compaired to a giant Star Wars AT-AT with a huge gaping mouth with massive ships coming out. He claims it was at least 3 or 4 times larger than an AT-AT.

3. The Prophets were shown in cut scenes speaking ENGLISH! Yes people, english. No Covenant mumbo jumbo.

He said hes got more info but he want to wait till he gets home to fill me in.
    Enjoy these tidbits for now!

Update 1: He threw me a quick return call but it was short.
    New Vehicles!!!!!!!! But alas he played tease and bailed before I got details. Nothing other than to say it was "Different" and "Boxy"

Update 2: Spoke again (I'm driving him crazy now). In response to Megalith: and I quote, "X02 trailer? Are you kidding? It kicks it in the BALLS! The amount of pure mayhem getting thrown around in this game makes the X02 trailer look like a PS2 game." Happy?

Update 3: On a side note co-op is confirmed offline. My friend had a good 30 minute conversation with a Bungie tech. He claims split screen only. Take it for what you will. They guy swore by it.

en weet je waar ik ook nieuwsgierig naar ben is dat enorme kanon wat dat gebouw aan flarde knalt en die word vernietigt door airsupport!

EDIT,
    over dat grote AT AT starwars look alike hier is wat info vn bungie
    waar ze het over waarschijnlijk dat voertuig hebben

The Bungie guys call it a "shield ship." It's a troop transport the size of a city block, and it's descending on a patch of hilly turf opposite an alien bunker." HET HEET DUS EEN SHIELD SHIP TOT NU TOE

Laatst bewerkt: 6 okt 2004
  13. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, maar dan heb je de comment van Anim8erJB niet gelezen, iets van "look at the date". JB is een animater (surprise) voor Bungie die op TXB forums rond hangt.

Mijn gok is dat waar de
    shield ship
    geknipt is. Maar dat betekend niet dat er niet iets in zijn plaats heeft kunnen komen. Iets dat dus wel enorm is, maar niet bij die omschrijving past.

14. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel aan mij liggen maar wat bedoelt hij daar dan mee?

15. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Dat die beschrijving in een artikel stond uit november 2002 of 2003, kan het me niet goed herinneren. In ieder geval, hij doelde er dus op dat die info zwaar gedateerd was.

16. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Wat noemen we het dan tot het z'n officiele naam krijgt. Aangenomen dat het bestaat. (altijd sceptisch blijven)

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Zoekt en gij zult vinden.
    en als echte Elite mag ik je dit natuurlijk niet onthouden.
    w0rt w0rt w0rt!

Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  18. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gevonden, en het is nog steeds leuk! _O_

19. SalamimaN

SalamimaN Shoopie Whoopie!!

Leuk Bevonden:
    0
    echt wel lollig! *)

20. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6

ik heb ff die foto ff bijgewerkt vond het een bagger scan
    deze kleuren zijn anders in de game onthou dat.

Deel Deze Pagina