mooi. Valt me nu pas echt op hoe belachelijk die ODST uitziet met twee pistooltjes. The sniper rifle lijkt stuk mooier. Mast steeds vager. Wat een paar kleurtjes toch kunnen doen.
ik vind de ODST wel vet die mast speelt waarschijnlijk wel een rol in het verhaal! hij doet me aan een mast van half life 2 denken! VERDER bedankt voor de compliment! daar wachte ik ff op blijkbaar is het halo2 forum een beetjuh verlaten!
Mwa, het is een verbetering, maar nog niet perfect. Ik hoop dat de kleur van de MC door de scan of in deze screenshot wat was verkleurd, van mij mag hij wel een donkerder tintje hebben (zoals in de X02 trailer). Belachelijk uitzien? :{ Battle Rifle ziet er juist enorm mooi uit. Okay, een SMG is niet erg indrukwekkend, maar "belachelijk" gaat wat ver..
Zijn dat SMG's? Ik dacht dat dat twee pistolen waren. Toch is het nog steeds raar, ik bedoel maar, je hebt daar zo'n hell Jumper, cool zwart armor, en dan twee van die breinaalden in zijn handen. Als dat de SMG's zijn, hoe gaan de pistolen dan wel niet uitzien? Ik hoop dat ze toch iets groter zijn gemaakt, zo zie je ze nog niet eens op de grond liggen. De battlerifle looks cool.
jah en de kluer van de mc is donkerder hoor vergelijk maar met de kluer van de wharthog! en je kan je het nog wel voorstelle van de multiplayer!
Het is een SMG. Je kan het zien aan de 'stock' die extended is, doet MC automatisch als hij maar een SMG vast heeft. Het pistool houd hij waarschijnlijk hetzelfde vast (met twee handen, voor zich) als in Halo.
ik heb absoluut niks tegen de SMG aante merken ik vind ze heerlijk knalle ik trouwens nergens iets tegen! ik vind het allemaal perfect gebalanceert!
Plasma Sword, Beam Rifle, Carbine, Brute Shot, SMG, Battle Rifle, (nieuwe) Pistol.. welke nieuwe wapens zijn er nog meer?
ik heb het ook niet over de balansering van de gameplay, maar over het effect van de ODST als hij de SMG's vastheeft. Ik had hier ooit een heel mooi woord voor om het te omschrijven. Het maakt ook niet echt uit. Van een ingame screenshot zullen ze er vast prachtig uitzien. Ze zijn niet designed voor screenshots.
De Needler, die heeft toch ook een flinke upgrade gehad... En is hopenlijk dit keer ook echt de moeite waard om op te pakken.
Ge-update needler? Kitiem_3000, je bent wel erg aan het mierenneuken. Wat is er fout aan de SMG dan? De SMGs zijn nou eenmaal niet groot, Uzi's etc. ook niet.
Ah die screen ziet er zo duidelijker uit, ik weet zeker dat dit er ingame perfect uitzien. DIe graphics zijn echt ongelofelijk =/
Wat kan ik verder nog zeggen, ik ben inderdaad door mijn argumenten heen Ik vind het een beetje belachelijk beeld op de screenshot. I quote from me: 'Toch is het nog steeds raar, ik bedoel maar, je hebt daar zo'n hell Jumper, cool zwart armor, en dan twee van die breinaalden in zijn handen.' I quote from me ones more. 'Het maakt ook niet echt uit. Van een ingame screenshot zullen ze er vast prachtig uitzien. Ze zijn niet designed voor screenshots.' Ik vind het niet goed uitzien op de screenshot, de verhoudingen (YES!! woord gevonden!) kloppen gewoon niet. Maar dat is gewoon het effect van die screenshot. Op de video's was het fantastisch. Ik hoop mezelf hiermee genoeg te hebben verduidelijkt.
Als je naar dit plaatje kijkt kan je wel zien dat de verhoudingen ong. kloppen, aangezien de SMG sowieso al kleiner lijkt dan een normale (hedendaagse) SMG. Bovendien zit hij een beetje in de achtergrond en kan je het niet helemaal goed zien door de 'muzzle-flash'. Misschien dat hij daardoor kleiner lijkt dan hij is, of iets is vertekend door de hoek van de screenshot, hoe het ook zit.. we zien het vanzelf wel.
Bwahah, nu ik zo terug kijk ziet het voorbeeld plaatje dat ik heb gekozen er nogal 'fout' uit. Ik koos simpelweg het eerste plaatje dat ik tegenkwam, vandaar.