1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 - Singleplayer Only

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 1 okt 2004.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Daar is niet fouts aan , deze ontwerpen van miniguns bestaan namelijk al ,compact en dodelijk.
    edit; onderandere de heckler & koch type

Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  2. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is trouwnes een nieuwe preview uitgekomen in een mag.
    Hier wat info, wordt eigenlijk niet zo heel veel nieuws verteld maar dat was te verwachten"

Halo 2 story: It starts off with a little blurb saying there are no spoilers in the story, just gameplay details.

There are a new Covenant species, called Drones. They can fly, they can snipe, and they're nicknamed "buggers" by Earth soldiers. They dont have much armor, but they're speed makes up for it, and they hide. Everywhere and anywhere.

Your allies are way smarter this time around. They can use the rocket launcher or snipe at the right time, and they can be your driver. You can now trade weapons with any Marine. And it looks like one of the Marines is voiced by comedian David Cross.

Depending on which difficulty you use, enemy encounters can change or not happen at all. Master Chief's shields recharge faster and his binocular vision can zoom in at any time.

Weapons: Human's have M6C pistol, M7/caseless machine gun, BR55 rifle, and the shotgun and sniper rifle return, as does the rocket launcher. Covenant's have the Needler, Brute Shot, Energy Sword, plasma pistol and plasma rifle, a carbine single-shot rifle, and the particle-beam rifle which is a sniping weapon with dual level scope.

You can ride the Wraith, which was the Covenant tank. And finally there's a Halo timeline.

3. Kitiem_3000

Kitiem_3000 God the schepper

Leuk Bevonden:
    0
    Wonder who's idea it was to let
    David Cross
    do the voice?

Betere vraag, hoe klinkt hij eigenlijk?

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zag vandaag op school tijdens de pauze btw een trailer van Halo 2 in de reclame(hangen paar tv's in de kantine) met beelden van de SinglePLayer(vooral oudere beelden uit de E3 2003 demo), viel me wel op.

5. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    dus er worden wel tv reclames van halo uitgezonden. Welke zender was het?

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten, een of andere muziekzender, maar met al dat lawaai in de kantine verstond je er natuurlijk niets van.
    The Box, MTV of TMF dus lijkt me

7. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Dan houdt het op voor mij, ik kijk die zenders bijna nooit. Bungie, consider Net5, you'll love it.

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dat zal wel het game programma van TMF zijn geweest. Komt er vaker op en was laatst ook met dat stukje dat kwam van de bioscoop trailer.

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, 't was gewoon tussen de clips in, en je zag geen aankondiging van Game...(geen flauw idee hoe dat ook al weer heet)

10. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
  11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
  12. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan er natuurlijk ook echt blablabla van maken. }:]

13. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend over de controls van de MP die mogelijk verschillen van de SP want dat is voor mij echt een afknapper? Dat was ook het geval bij Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Je kon in die game beide modes niet normaal afwisselen want dan drukte je weer op het verkeerde knopje waar je gewend aan was op dat moment op te drukken. |:- Ik zeg dit omdat in een van de spoilers stond...
    dat de Master Chief op elk moment van het spel in kan zoomen zonder zijn wapen daarbij te gebruiken.

14. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn de controles in de MP het zelfde als in de SP, behalve dan dat je de zwarte knop om met je teammaten te spreken in de SP niet kan gebruiken.

15. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoeld de witte knop. In Sp is die waarschijnlijk nog steeds een flashlight.
    De zwarte toggles de granaten.

16. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    klopt ja, ik wist niet meer of het nu de witte knop was of de zwarte knop. Overigens, denk ik dat je dan met de zwarte knop kan switchen tussen granaten, door telkes te kunnen wisselen van granaatsoort door ff op de zwarte knop te drukken.

17. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar met welke knop kun je dan inzoomen zonder dat je een wapen gebruikt als je dat wel in je handen hebt? (Je kunt dan niet de knop van je linker thumbstick gebruiken) Maar over het algemeen zal het inderdaad hetzelfde blijven dus dat zal niet storend worden.

18. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kun je niet de knop van je linker thumbstick gebruiken?

19. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    De Linker Thumbstick is gewoon inzoomen. Sommige wapens hebben een zoom ingebouwd en anders zoom je in via je helm.

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    :+

Ik doelde eigenlijk op de persoon die het wapen vast heeft.

Eerste post ge-edit, drie EGM (SP) scans toegevoegd!
    Eerste plaatje van Drone met vleugels? _O_

Eerste post weer ge-edit, nog eens drie EGM (SP) scans toegevoegd! :cool:

Deel Deze Pagina