Eyy thanks Xiroke, je bent er weer lekker snel bij met de scans Nu kan je pas echt goed zijn hoe veel meer gedetaileerd de omgevingen zijn, check ie muurtextures maar eens. Ik denk ook dat we die stad ie we in ie ects demo zagen niet meer te zien krijgen in de final version dat zou dan wel een heel groot verschil met dit zijn. Spoiler je kan nu meerdere routes nemen in een level waardoor de replay length natuurlijk vergroot wordt. Ook kan je de turrets onder zo'n covernant schip kapot schieten
Damn.. nice screens Xiroke.. je doet je reputatie eer aan.. Maarruhm, bij de screens waar onze master chief tegenover 2 bigg-ass convenant staat, wat heeft die linker aan zijn hand zitten.. een metroid prime achtige gun??
Bij jullie beide de spoiler tags aangepast. Sjakiejojo, de scan waar jij het (volgens mij) over hebt is al een week oud. De onderste zes scans zijn de nieuwste uit de nieuwe EGM (hier niet verkrijgbaar).
hep 'm al door.. (bij de screens).. Maar egt weer nice screens Xiroke.. Ik denk dat het weer rap gaat, morgen DE update, en dan is het nog een maand.. Dus hopelijk toch echt de eerste uitgebreide previews, met beeldmateriaal.. en over aantal weken de reviews toch wel... De lan staat al in de planning.. singleplayer zal dan toch wel even moeten wachten, saving the best for last..
Xiroke, bedoelde wel ie nieuwe scans hoor. Bij die oude waren de plaatjes maar klein op 1 na. Nu kan je alles echt goed zien
Bij de Spoiler drones zitten ze aan de zijkant van het hoofd, maar van de Hunters heb ik geen flauw idee, helm mischien?
zeer nice, dat bruglevel lijkt me zeker wel relaxd.. Het race-gedeelte van The Maw zal me altijd bijblijven en heb ik vele malen gespeeld, maar dit lijkt me nog indrukwekkender..
Denk ik ook wel jah Ie scorpion tank is ook zoooo meesterlijk Heeel jammer dat je maar 1! keer in halo 1 ermee kon rijden. Hopelijk dat we hem nu vaker gaan zien. Zijn old-mombesa en New-mombesa + ie bruglevel nou 1 level en dus onderverdeeld in 3 sublevels of zijn het gewoon 3 afzonderlijke levels. Beetje een vraag waar eigenlijk niemand antwoord op kan geven maarja
Ja, dat laatste level vond ik ook het leukst om te spelen en dan vooral de race uit de Maw. Verder had ik die makers van Halo 2 toen ze de gelegenheid daarvoor gaven wel willen vragen of er weer van die soort iritante levels in komen zoals de library. tot slot wil ik ff melden dat die insectachtigen er wel erg stoer uitzien, lijkt me geweldig die covenant te verslaan.
cker. nu weet ik waar ze dat survival mode vandaan hebbe dat had je ook bij lotr return of the king. dan kwamen er steeds meer variaties etc. wel gaaf gedaan!
Ik denk dat het afzonderlijke levels zijn. Maar onthou, ze mochten de levels niet uitspelen, ze zijn waarss wel langer dan wat ze nu beschrijven.
In de nieuwste screenshot, kun je zien (voor de mensen die het nog niet wisten) dat dit level zich op een Halo ring afspeelt, kijk rechtsbovenin.
Dat er een andere Halo een rol zou spelen in Halo 2 stond al vast, verklaard door Bungie zelf tijden geleden.