Pause het filmpje op het moment dat je de drie Pelicans ziet vliegen, wat zie je daar achter? Spoiler (Human) Star Cruiser!!!! Onder "play" selecteer speed: slow als je het allemaal goed wilt kunnen bekijken. Edit/ het schijnt niet het hele filmpje te zijn (hij begint nogal abrupt), dus misschien krijgen we later meer, betere kwaliteit? Al zou ik er niet op rekenen. Hopelijk gaan ze deze commerical gebruiken op TV.
PHP: [spoiler]type tekstje hier[/spoiler] Zo dus. Word by word 'uitleg' van wat er te zien is in de trail, vrij accuraat. Spoiler 1 - Prophet in a Gold Headdress facing the screen. Another prophet sits off to his right (could be lighting) but is wearing a Blue Headdress. Council Maybe? 2 - Giant 4 legged Mech with a single (albeit a very LARGE) main weapon attached to the front. Maybe shoots mortar's like the Wraith Tank? Also has a turret attached to the front 3 - MC - Looks Awesome - Lots of detail, and the entire suit is reflective. Says,"I need a weapon," while facing towards the audience. 4 - 3 pelicans are seen leaving a star cruiser 5 - Looks like a warthog shooting at a Banshee 6 - Something Green (MC maybe??) Crashing and sliding into the ground 7 - Dual Wielding needler attacking a Banshee 8 - The Monser from #2 shooting at a pelican with a turret - Voice Over Starts,"There where those who said this day would never come.." 9 - MC being sucked out of a cargo hold of a ship, with what looks like a giant green Sea Urchin. 10 - Pic of a Hunter, and a Brute - The brute is swinging something towards the Hunters back. 11 - MC jacks a Ghost from a Blue Elite 12 - Dual Wielding Plasma Rifles against Drone?? 13 - Warthog shooting at a ghost with UNSC Marine on the Gun. Covenant Aircraft (not the drop ship) in the screen 14 - Covenant Dropship shooting at a warthog 15 - MC shooting upward from an explosion - Looks like the bridge connecting New and Old Mombasa 16 - VERY large explosion (nuclear?) in a city 17 - Halo 2 Insignia - backdrop of a decimated city - Voice over - , "What do they say now?"
je hebt ook een stukje dan zie je een vliegtuig over je heen scheren en er staat een Spoiler soort nieuwe turret bij en al heb je het filmpje bij 00:14 seconden zie je iets onduidelijks.. het lijkt op een Spoiler soort elite
Het zou ook een Brute kunnen zijn.. Hopelijk komen er binnenkort wat high res versies van het complete filmpje op het net.
Spoiler nice, alleen jammer dat de kwaliteit zo slecht is, je ziet trouwens bij sec 8 twee pelicans en daarachter zie je 2 reusachtige schepen, ze zien eruit als mensen schepen alleen lijkt mij dat een beetje onwaarschijnlijk.
gebruik een spoiler! voor sommige mensen die dat niet willen weten moet je dat niet zeggen. je mag het wel zeggn maar in een spoiler.
Niet onwaarschijnlijk, het zijn Spoiler (menselijke) star cruisers, zijn ze niet mooi.. *pikt traantje weg
Ach, dat het een Elite is is niet wereldschokkend, bovendien zie je geen flikker. Niet alles hoeft ge-spoilerd te worden. Alleen dingen die het kunnen verpesten voor mensen die alle singleplayer info ontwijken. Dan heb ik het dus voornamelijk over nieuwe vijanden etc. Spoiler Mombasa word ge-nuked!
Spoiler Het is pretty much confirmed dat dat de stem is van de Phrophet. Hij praat ook een beetje.. vreemd.. maar wel extreem cool! Ik wil weten wat hij zegt net voordat het filmpje begint. Ik hoef geen nieuw filmpje, ik wil dit filmpje compleet in super high res. Edit/ de link staat in de eerste post en op pagina 21, voor de velen die hem nog niet hebben gezien.
Neem aan dat Bungie hier niet echt blij mee is. Maarja, nu kunnen ze hem net zo goed meteen in Hi-res geven. Maar lol, dat filmpje is 600kb ik zie ook dus bijna niks, maar je ziet wel dat er veel te zien is Aan het einde zie je ook een Spoiler bommetje damn kan niet wachten
Mwa, ik denk dat het hen niet enorm veel uitmaakt. Het zijn vooral die die-hards die hem nu al krijgen te zien ipv het grote publiek. Spoiler Bommetje? Het lijkt erop dat in elk geval een enorm deel van de stad (als het niet de gehele stad is) word opgeblazen.
XiroKe jou wou toch weten wat Mc in het begin zei? hij zegt dit Spoiler I Need A Weapon. ik weet niet waar dit op slaat maar ik vind het wel grappig.