1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 - Singleplayer Only

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 1 okt 2004.

  1. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0

    Lool, daar bedoelt ie natuurlijk mee dat niet velen dachten dat ze ooi aangevallen zouden worden door alliens. En ik denk niet dat het een prophet is ie dat zegt, het lijkt mij tenminste een beetje onlogisch. Ik denk dat het gewoon door zo'n mannetje met een vette stem is gedaaan ie je ook in de bios trailers hoort.
     
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja ik denk ook zeker dat het geen prophet is. Want geeft iets aan dat het er één is? Ik denk dat het gewoon een stem is die ze bij de bioscooptrailer hebben gebruikt of gewoon een quote van een gesprek in het spel zelf.
     
  3. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dit is sick. Als je weer ff gaat luisteren naar wat ie zegt bij sec 6/7 en je denkt bijv. dat het I need a weapon is hoor je dat ook. Als je daarna doet alsof ie 'I'm your weapon' zegt hoor je dat weer 8) heel graaf.
     
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    nee, I need a weapon hoor ik duidelijk. Verder is dat groene wat over de grond schuift geen Master Chief maar een pelican...Black Pelican down he!
     
  5. technosphere

    technosphere Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dus de prophet die spreekt,de trailer is langer dan hij hier te zien is.Als de hele trailer kon zien is het duidelijk dat het de prophet is die verder praat.

    Ze nuken New Mombaza omdat deze verloren is,verder kun je ook zien dat MC naar beneden duikt gevolgd door een grote plasma wolk waarschijnlijk heeft hij net een Covenant cruiser vernield.
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja je kan gelijk hebben maar volgens mij zegt hij toch echt
    Im your weapon
    . Ik denk dat hij dat zegt tegen 1 van zijn superieuren zoals van ik ben een wapen van jullie :) Een wapen dat erg sterk is natuurlijk :cool: In 1 van de eerste trailers van Halo2 waar hij op een Covenant schip gaat springen zegt Cortana ook dat er versterking aankomt waarop de mensen op aarde zeggen wat voor versterking het is want als het moet kunnen helpen moet die versterking wel een vloot van Mariniers zijn of zo sterk. Die versterking is natuurlijk onze MC. Dus ik denk dat dit een beetje hetzelfde is bedoelt met
    Im am your Weapon
    .
     
  7. technosphere

    technosphere Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dus echt I need A weapon,je moet wel redelijk doof zijn omdat niet te horen n/o.
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Speel het vertraagd af..

    I need (need is duidelijk te horen) a weapon.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    jup het is i need a weapon.
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    jep alleen
    als de mc de ruimte in jumpt zie je een raar groot rond met stekels iets meegaan en dat is niet te zien in de eerste trailer van halo2 heel maf
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26

    Eerst zie je hem inderaad achter iets aan, of naar iets blauws toe springen. Dan krijg je later te zien hoe de Master Chief naar beneden duikt (in een flits) en je ziet dat er iets blauws achter hem zit.. Het lijkt op een (plasma) explosie.
     
  12. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd I need a weapon maar je kan ook 'Im your weapon' horen'. Zoals ik al zei, probeer het eens af te spelen en dan al van te voren in je hoofd 'im your weapon' te zeggen, dan hoor je dat ook.
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Wow vet Xiroke :)

    En dat soort spinachtige beest, is dat dat beest wat een warthog kon flippen en zo groot was als een Tirex (zie update)
     
  14. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een beest? Ik nam aan een machine.
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Machine, denk ik.. Je kan ook nog niet echt zien hoe groot hij werkelijk is. Wanneer je z'n hele lijf ziet is er geen gebouw (oid) in de achtergrond om mee te vergelijken.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    nu nog wachten op dit filmpje met high resolution;)
     
  17. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen komt er iig een groot filmpje, ben benieuwd of er nog wat singel player beelden bij zitten.

    en bij dat machine monster zie je eerst een auto voor hem, dus daar kan je iig wel zijn hoogte mee vergelijken hoewel ie ook nog door zijn pootjes gaat, en daarna kan je een beetje moeilijk zijn lengte zien en dat kan je dan weer vergelijken met zijn hoogte, maar eigenlijk moeten we gewoon wachten voor meer beelden om echt goed in te schatten hoe groot ie is
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  18. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    hij's groot :D denk ik toch :p
     
  19. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het nou cutscene materiaal zijn, of zouden wij er nu tgen moeten vechten? Ik picture het me voor in legendary... 8)

    edit - dat ding is echt wel een machine, kijk hier maar naar de slow versie.

    http://munkeypants07.tripod.com/
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  20. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Trouwens over wat er gezegd word in het filmpje:

    Prophet: "There are those who said this day will never come....what do they have to say now" heeft dit iets te maken met de releasedate van het spel of is het een stukje uit het verhaal, of misschien beide, maar als het met 't verhaal te maken heeft, wat bedoelt hij er dan mee?

    Ik ben benieuwd naar wat me maandag te zien krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2004

Deel Deze Pagina