1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 - Singleplayer Only

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 1 okt 2004.

  1. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Nilamo, ik denk idd dat het wat met de release date te maken heeft!! Veel mensen dachten namelijk dat het werd uitgesteld en ergens in 2005 zou uitkomen. Dus 'this day' slaat dan op 9 november en 'what will they say now' slaat op ie mensen ie dachten dat het werd uitgesteld.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2004
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee, slaat niet op release. Het zou onzinnig en dom zijn dat door een Prophet te laten zeggen, zoveel mensen waren er ook wel weer niet die aan de release twijfelden. Als er zoiets zou voorkomen in een Half Life 2 trailer, dan zou het stukken begrijpelijker zijn. ;)

    Mijn uitleg..
    Phrophet bedoelt dat de mensheid steeds heeft willen voorkomen dat de Covenant de aarde ooit zou vinden. Maar dat het ze uiteindelijk toch gelukt is..
     
  3. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, oke dan ;)
     
  4. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    laat die updat nog lang op zich wachten? Ik ben echt aan het hopen voor een paar SP beelden. Misschien hebben ze ook wel besloten een high-res versie van het laatstse halo 2 filmpje uit te geven omdat hij toch al op het internet zit. Zie je, nou is mijn hoop NOG meer omhoog gegaan. Tegen de tijd dat de update er is verwacht ik hem waarschijnlijk al in de winkel. Ik kan mijn gedachten niet onder controle houden.
     
  5. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Op die update, als ie gewoon op de normale 'update-tijd' komt, moet je nog wel 14 uurtjes wachten ;) Denk dat het al een tijdje vaststaat wat we te zien krijgen dus denk geen high-res trailer. Ik verwacht wel wat singel player beelden en 80% bullshit, oftewel een tour door het bungie kantoortje met allemaal nerdjes ie grappen gaan maken 8)
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    idd, zou niet op teveel beelden rekenen.
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is geen Prophet (Phrophet...wtf ;)) die praat, gewoon een voice over. Echt zo'n reclame stem a la 'It's good to play together'. Tis gewoon een vet pakkende zin.
    Stel je bij een Prophet een echt vervormde stem voor, beladen met 'holiness, serenity and pure, cold, hate.'
     
  8. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Die stem lijkt trouwens sprekend op ie van half-life2's G-man :cool:
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja eindelijk weer eens iemand die zegt dat het geen Prophet stem is :+ . Voor degene die beweren dat het een prophet stem is... geef me alsjeblieft een link waar dat staat dat het een prophet is want ik geloof er niks van dat het er één is. Beetje dom om meteen te zeggen dat het er één is.
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    wie weet heeft quilty sparks wel de plek van de aarde geinformeerd bij de covenant!
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Mogelijk, in de Maw ging hij de hele geschiedenis van de aarde bestuderen. Maar onthou 343 wilde de Covenant ook dood.
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    nee, lees de boeken
     
  13. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk promote-copy binnen!! dalijk ff checken heb nu geen tijd
     
  14. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je van Halo2? }:]
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Update ^^ geen zin om te linken, me = kijken
     
  16. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Kijk naar de eerste paar frames en luister goed.

    Bovendien is de stem niet normaal genoeg om een simpele 'narrator' te zijn. De stem is (ietwat) distorted en klinkt erg trots en neerbuigend.
     
  18. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    De stem klinkt me te aards, te beschaafd. Helemaal niet alien achtig. Ik weet dat ze Engles horen te praten, maar dit is een beetje tè.
     
  19. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag ff langs e-plaza geweest en tot mijn verbazing stond daar ineens halo 2 en de collecter's edition. Zagen er zeer vet uit. Wel jammer dat de plaatjes achterop niet nieuw waren.
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Hellaas geen sp beelden, ik hoopte op die trailer high res, maar ik overleef het wel :)
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2004

Deel Deze Pagina