Nilamo, ik denk idd dat het wat met de release date te maken heeft!! Veel mensen dachten namelijk dat het werd uitgesteld en ergens in 2005 zou uitkomen. Dus 'this day' slaat dan op 9 november en 'what will they say now' slaat op ie mensen ie dachten dat het werd uitgesteld.
Nee, slaat niet op release. Het zou onzinnig en dom zijn dat door een Prophet te laten zeggen, zoveel mensen waren er ook wel weer niet die aan de release twijfelden. Als er zoiets zou voorkomen in een Half Life 2 trailer, dan zou het stukken begrijpelijker zijn. Mijn uitleg.. Spoiler Phrophet bedoelt dat de mensheid steeds heeft willen voorkomen dat de Covenant de aarde ooit zou vinden. Maar dat het ze uiteindelijk toch gelukt is..
laat die updat nog lang op zich wachten? Ik ben echt aan het hopen voor een paar SP beelden. Misschien hebben ze ook wel besloten een high-res versie van het laatstse halo 2 filmpje uit te geven omdat hij toch al op het internet zit. Zie je, nou is mijn hoop NOG meer omhoog gegaan. Tegen de tijd dat de update er is verwacht ik hem waarschijnlijk al in de winkel. Ik kan mijn gedachten niet onder controle houden.
Op die update, als ie gewoon op de normale 'update-tijd' komt, moet je nog wel 14 uurtjes wachten Denk dat het al een tijdje vaststaat wat we te zien krijgen dus denk geen high-res trailer. Ik verwacht wel wat singel player beelden en 80% bullshit, oftewel een tour door het bungie kantoortje met allemaal nerdjes ie grappen gaan maken
Dat is geen Prophet (Phrophet...wtf ) die praat, gewoon een voice over. Echt zo'n reclame stem a la 'It's good to play together'. Tis gewoon een vet pakkende zin. Stel je bij een Prophet een echt vervormde stem voor, beladen met 'holiness, serenity and pure, cold, hate.'
Ja eindelijk weer eens iemand die zegt dat het geen Prophet stem is . Voor degene die beweren dat het een prophet stem is... geef me alsjeblieft een link waar dat staat dat het een prophet is want ik geloof er niks van dat het er één is. Beetje dom om meteen te zeggen dat het er één is.
Mogelijk, in de Maw ging hij de hele geschiedenis van de aarde bestuderen. Maar onthou 343 wilde de Covenant ook dood.
Kijk naar de eerste paar frames en luister goed. Bovendien is de stem niet normaal genoeg om een simpele 'narrator' te zijn. De stem is (ietwat) distorted en klinkt erg trots en neerbuigend.
De stem klinkt me te aards, te beschaafd. Helemaal niet alien achtig. Ik weet dat ze Engles horen te praten, maar dit is een beetje tè.
vandaag ff langs e-plaza geweest en tot mijn verbazing stond daar ineens halo 2 en de collecter's edition. Zagen er zeer vet uit. Wel jammer dat de plaatjes achterop niet nieuw waren.