Heej mensen, ff een vraagje hè... weten jullie toevallig wanneer Halo 2 Gold is gegaan? Alvast bedankt .
Als de prophet dadelijk gaat praten hoor je denk ik een meer alien accent wat kitiem3000 zegt. Dit lijkt me zeker geen prophet stem.
Ach ja, het was toch al bekend dat hij 7 november zou komen dus voor mij maakt ie gold melding geen flikker uit
Hele toffe site Obi-wan Die scans hadden we al gezien maar er zitten genoeg andere dingen bij ie wel tof zijn
door dat filmpje van the weekly update wil ik het spel echt alleen nog maar meer hebben... ik ga meteen weer halo spelen
Hehe, om half 2 Ach waarom ook niet nee . Ben vooral benieuwd naar de buitenlocaties en dan niet de stadlevels. Het ziet er naar uit dat er weer een Spoiler strandlevel in zit. Maar denk dat er helaas geen buitenlocaties zoals in halo1 komen, zoals dat ijs level en dat 2de level. Iig niet op de aarde.
Sjakiejojo, waar haal je dat vandaan?? Het speelt zich zowiezo grotendeels buiten af, alles in new mombosa is ook buiten.. En ik verwacht WEL een ijslevel, kijk maar naar de mulitplayerlevels.. Het zou me ENORM verbazen als een ijslevel neit zou komen.
Ik heb het over de aarde he en ik zei ook met die 2 stedenlevels niet mee gerekend. Het is natuurlijk ook een stuk realistischer als het niet op een ijsvlakte afspeelt of in de jungle of in de alpen want waarom zou je daar moeten vechten. Wel hebben ze het slim gedaan door tussen 2 steden een Spoiler strandlevel en bruglevel te maken. Ik zeg niet dat het er niet in voor komt maar ik denk persoonlijk dat we er niet heel veel te zien krijgen. Maar misschien dat ze er wel komen op een andere planeet.
Misschien als je in Amerika woont kan je hem de 9e verwachten maar hier... ...wacht nog steeds tot 11 november
Maar de game zal toch wel een tijd eerder bij de winkels geleverd worden lijkt me? Laten we hopen dat er meteen wat opgestuurd gaat worden ^^
Waarom zou een ijslevel of jungle level niet realistisch zijn? Weet jij eigenlijk een belangrijke reden waarom de Covenant de aarde wil overnemen?