1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 - Singleplayer Only

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 1 okt 2004.

  1. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Omdat er op deze planeet 6 miljard mensen rondlopen? :)
     
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja ik denk dat ze de mens ook niet echt moeten maar het meest om heiligdommen van de Forunner te vinden.
     
  3. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    (ik denk rond 2300 wel wat meer mensen..)
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    2552:p
     
  5. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze vinden pinguins en apen zo lief? :{
    Als ze de aarde willen overnemen moeten ze de mensheid uitroeien en een jungle en een ijsvlakte is nou niet bepaald een plaats waar veel mensen zijn.
     
  6. GooDy

    GooDy Warthog driver

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de Covenant invasies beginnen via de polen van een Planeet. In dit geval de Noord- en Zuidpool van de Aarde, waar genoeg ijs ligt. Dit is te lezen in de boeken.

    1: Om nu eens en altijd korte metten te maken met de mensheid.
    2: Vanwege de laatste reliek die de Covenant zoeken en verborgen ligt op Aarde. Wederom uit de boeken te halen... alhoewel niet echt vermeld word dat deze reliek op Aarde ligt
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ze willen tempels en tombes van de Forunner vinden op de aarde :{ En misschien vind je die wel in een jungle of ergens bij een ijsvlakte |:-
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik kan het niet beter zeggen _O_
     
  9. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    ja lol, en hoe moet ik dat dan weten schat |:- Ik ga een beetje van ie boeken lezen, das weer een beetje te veel van het goede, voor mij althans.
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Dan kan je net zo goed niet over die dinger gaan praten in dit topic schat.
     
  11. GooDy

    GooDy Warthog driver

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje interesse tonen in het verhaal van een van de betere spellen ooit gemaakt kan geen kwaad. Daarnaast komt het ter sprake in Halo zelf.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  12. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand al eigenlijk WAAROM de Covenant de mensheid wil uitroeien?
     
  13. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, ze maken het verhaal dus om zo 'de bekende' halo omgevingen weer in het spel te kunnen plaatsen. Net zoiets dus als de governant wil na de lange reis even uitrusten op een ijsschots. Alleen is dat eerste, wat ook in de boeken staat iets geloofwaardiger :)
     
  14. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, maar ie boeken kosten 10 euro per stuk of zoiets, als je het nou van internet kon halen
     
  15. GooDy

    GooDy Warthog driver

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwha... Mwha... Het boek The Fall of Reach is samen met Halo (het spel) in de winkelschappen verschenen. Dus ze verzinnen het verhaal niet omeens eromheen om alles aan elkaar te lijmen. Er werd alleen geroepen dat Jungles en/of ijsvlaktes misschien niet voor zouden komen omdat daar niets te zoeken is. Maar als de Covenant hun grondinvasies van de Polen organiseert, is er zeker iets te zoeken. Maarja.. het was maar een voorbeeld om duidelijk te maken dat sneeuwvlaktes zeker voor kunnen komen.

    Daarnaast is die zoektocht naar relieken ook niet opeens verzonnen om alles aan elkaar te lijmen. In het spel komt duidelijk naar voren dat de Covenant iets zoeken.
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    eej ff iets leuks over het mp level Ivory Tower ( sorry aangezien dit het sp deel is )
    maar die map ziet eruit als een deel van de ING Bank in amsterdam ( het grote boot vormige glazen gebouw) mijn school zit daar vlakbij en ik zie het elke dag. maar die hebben binnen in het gebouw ook palm bomen staan etc etc zow vet!
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ojah en ik vind dit niet echt op een prophet lijken maar ook helemaal niet op een elite het ziet er te stoer uit voor een prophet en het beweegd intensief ( dat zie ik de prophets niet doen)

    [​IMG]
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik zie de link tussen de twee gebouwen niet.. behalve dan dat ze allebei (deels) glazen muren hebben.

    Bovendien is Ivory Tower bovenin een wolkenkrabber.
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    die bomen jah het valt echt pas op als je het gebouw ziet!
     
  19. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij trouwens een raadsel wat daar op dat filmpje gebeurd.
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Rechts zie je een Floodinfected achtig beest iets links meppen... Verder is het mij ook niet duidelijk...
     

Deel Deze Pagina