1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 - Singleplayer Only

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 1 okt 2004.

  1. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    tuurlijk wel niemand zegt toch dat het niks word!
    als bungie zelf al zegt dat dees tig beter is geloof ik hun graag!
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    We zien wel. Om 'modders' de vrije loop te geven in een speciaal topic zie ik nog minder zitten dan zoals het nu gaat. Zo beloon je ze juist.
     
  3. GooDy

    GooDy Warthog driver

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je dan een gelekte versie willen spelen die franstallig is? Dat haalt de hele ervaring van de eerste keer die Halo 2 uit de verpakking halen en te gaan spelen, goed spelen.
     
  4. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat bedoelde ik ook niet, een topic war alleen nog vragen terecht zouden kunnen.. Maargoed, ik zie wel hoe het gaat.. Als halo 2 maar niet verzet wordt.. (zie half-life 2..)
     
  5. GooDy

    GooDy Warthog driver

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 is GOLD en ligt in de fabrieken. Half Life 2 heeft alleen een RTC versie af, welke blijkbaar nog niet goedgekeurd is.
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Gebeurd niet, Halo 2's release blijft ongewijzigd. Komt van officiële bron. :)

    Niet geheel vergelijkbaar met de HL2 leak, daarvan was de code gestolen waardoor er allemaal cheats en dergelijke zouden kunnen ontworpen worden (oid).
     
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    als je het aan mij vraagt is hij in de fabriek gejat en op het net gezet!!
     
  8. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, geen vervroegde release helaas (was ook niet te verw88), maar gelukkig ook niet verlaat. Verder sluit ik me aan bij mijn mening dat ik ook dat downloaden afkeur, maar ik wel zo veel mogenlijk info over halo 2 wil hebben, dus ook screenshots/gameplay clips van het spel. Aangezien ik het spel toch al lang gepre-ordert heb. Wel begrijp ik niet helemaal waarom jullie er nu zo veel problemen mee hebben terwijl jullie de screenshots van de beta-testers toelieten. Bijde mogen eigelijk toch ook niet?
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Geen vervroegde release omdat ze de 9e (11e in Europa) al zo hebben gepromoot en omdat er minstens een miljoen copy's moeten worden gedrukt om alleen maar aan de vraag van alle pre-orders te kunnen voldoen. Dat duurt dus een tijdje.
     
  10. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    er is dus op zich weinig verandert, alleen zijn er nu meer spoilers op het net.
     
  11. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nog even vragen waarom jullie nu dit strenge beleid houden, aangezien er meetsal ook voor de release van een spel al revieuws worden vrijgeleverd waarin veel spelinfo staat en screens die nog niet getoond zijn. Verder komt de legale versie in Amerika ook eerder uit (maar 2 dagen), maar tog eerder en ik ben zo iemand die dan ook gelijk hun ervaringen wil weten over dat spel, die ervoor zorgen dat ik nog meer zin krijg in dat desbetreffende spel.
     
  12. GooDy

    GooDy Warthog driver

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een embargo op het publiceren van recensies. Deze mogen pas op 7 november gepubliceerd worden door de media wereldwijd. Dus verwacht deze reviews maar niet al te snel...
     
  13. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil een slotje op dit topic tot 11 november, straks zijn hier een paar gekken die voor die tijd hun ervaringen gaan delen. Ik wil niet gedwongen zijn xbw voor 4 weken te mijden, vanwege zulke sukkels.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah ... Bungie gaat ook wat Single Player info posten en dat is misschien nog wel leuk ...
     
  15. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus anderen moeten lijden omdat jij je niet kunt beheersen? Spoilertags moeten genoeg zijn voor mensen als jij, anders moet je inderdaad maar gewoon dit topic mijden tot 11 November.
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is heel simpel; mensen die hun ervaringen post mogen een tijdje afkoelen buiten het forum. Ook al posten ze hun (illegaal) verkregen info tussen spoilertags.
    De officieel gereleasde info mag je echter wel gewoon posten.
     
  17. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    en info gevonden op fora of andere bronnen?
    (dus zoals 'vroegâh' werd gedaan?)
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  18. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    beteknt dit dat we alleen officieel gereleaste info kunnen posten, of ook dingen die we inderdaad op andere forums vinden?
     
  19. XeoN

    XeoN Guest

    We mogen toch wel dingen posten die op andere fora staan...?:{
     
  20. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee!

    Lees de post van Orcrist nou eens!
     

Deel Deze Pagina