tuurlijk wel niemand zegt toch dat het niks word! als bungie zelf al zegt dat dees tig beter is geloof ik hun graag!
We zien wel. Om 'modders' de vrije loop te geven in een speciaal topic zie ik nog minder zitten dan zoals het nu gaat. Zo beloon je ze juist.
Waarom zou je dan een gelekte versie willen spelen die franstallig is? Dat haalt de hele ervaring van de eerste keer die Halo 2 uit de verpakking halen en te gaan spelen, goed spelen.
Dat bedoelde ik ook niet, een topic war alleen nog vragen terecht zouden kunnen.. Maargoed, ik zie wel hoe het gaat.. Als halo 2 maar niet verzet wordt.. (zie half-life 2..)
Halo 2 is GOLD en ligt in de fabrieken. Half Life 2 heeft alleen een RTC versie af, welke blijkbaar nog niet goedgekeurd is.
Gebeurd niet, Halo 2's release blijft ongewijzigd. Komt van officiële bron. Niet geheel vergelijkbaar met de HL2 leak, daarvan was de code gestolen waardoor er allemaal cheats en dergelijke zouden kunnen ontworpen worden (oid).
Nou, geen vervroegde release helaas (was ook niet te verw8, maar gelukkig ook niet verlaat. Verder sluit ik me aan bij mijn mening dat ik ook dat downloaden afkeur, maar ik wel zo veel mogenlijk info over halo 2 wil hebben, dus ook screenshots/gameplay clips van het spel. Aangezien ik het spel toch al lang gepre-ordert heb. Wel begrijp ik niet helemaal waarom jullie er nu zo veel problemen mee hebben terwijl jullie de screenshots van de beta-testers toelieten. Bijde mogen eigelijk toch ook niet?
Geen vervroegde release omdat ze de 9e (11e in Europa) al zo hebben gepromoot en omdat er minstens een miljoen copy's moeten worden gedrukt om alleen maar aan de vraag van alle pre-orders te kunnen voldoen. Dat duurt dus een tijdje.
Ik wil nog even vragen waarom jullie nu dit strenge beleid houden, aangezien er meetsal ook voor de release van een spel al revieuws worden vrijgeleverd waarin veel spelinfo staat en screens die nog niet getoond zijn. Verder komt de legale versie in Amerika ook eerder uit (maar 2 dagen), maar tog eerder en ik ben zo iemand die dan ook gelijk hun ervaringen wil weten over dat spel, die ervoor zorgen dat ik nog meer zin krijg in dat desbetreffende spel.
Er zit een embargo op het publiceren van recensies. Deze mogen pas op 7 november gepubliceerd worden door de media wereldwijd. Dus verwacht deze reviews maar niet al te snel...
Ik wil een slotje op dit topic tot 11 november, straks zijn hier een paar gekken die voor die tijd hun ervaringen gaan delen. Ik wil niet gedwongen zijn xbw voor 4 weken te mijden, vanwege zulke sukkels.
Dus anderen moeten lijden omdat jij je niet kunt beheersen? Spoilertags moeten genoeg zijn voor mensen als jij, anders moet je inderdaad maar gewoon dit topic mijden tot 11 November.
Het is heel simpel; mensen die hun ervaringen post mogen een tijdje afkoelen buiten het forum. Ook al posten ze hun (illegaal) verkregen info tussen spoilertags. De officieel gereleasde info mag je echter wel gewoon posten.
beteknt dit dat we alleen officieel gereleaste info kunnen posten, of ook dingen die we inderdaad op andere forums vinden?