Bedankt Sen, ben ik daar alvast achter. :{ Gebruik die FUCKING spoiler tags, ze zijn er niet voor niets. Bovendien moet je die info haast wel hebben uit een illegale versie en heb ik je post dus verwijderd.
Weet iemand misschien of; - je nog steeds je hoofd om een muurtje kan steken - of je gebruik van de schaduwen kan maken om je zo te vershuilen - je lichten kan kapot schieten om zo schaduw te maken Het kan mij nog vaag herinnern dat ze het hietover hadden een tijdje geleden.
Nou ja, of het allemaal verbeteringen zijn? Peaking is eruit gehaald geloof ik (hoop ik). Ik neem aan dat je nog hier en daar kan sneaken door het donker. Over lichten wel of niet kunnen uitschieten is al tijden niets over gezegd, maar wie weet.
Mij lijkt het ook minder dat peaken.. Zou je dit fatsoenlijk willen implementeren (zonder dat het echt een 'truukje' word) zou je de levels daar op moeten aanpassen en het zou maar al te makkelijk de gehele manier van spelen veranderen.. Het past er ook niet echt in vind ik..
Past niet bij de 'run-and-gun' (met een gezonde dosis tactiek) gameplay van Halo. Ik wil Halo spelen, niet een semi-FPS, semi-sneak game.
Ah ok, hoop idd dat dat eruit is gehaald. Zal ook wel, past echt totaal niet in zo'n spel. Als het erin zat heeft ook niemand tijd om eerst even om het hoekje te kijken ofzo
Nou ik denk dat het best wel goed zo kunnen worden uitgewerkt. Ik bedoel het is wel realistischer en in de boeken gebeurd het ook vaker. Ik denk niet dat de gameplay eronder zal lijden.
Ik weet niet of de trailer al langs is gekomen (ik was een tijdje niet online) maar van welke trailer is deze coole AVATR die ik op het GameSPot forum vond afkomstig ?
Dat is een klein stukje van het nieuwe filmpje wat online is gekomen (een mod had hem hier zelfs per ongeluk online gezet ) het is het filmpje als je halo2 ff in je hoofdmenu laat staan, en dat filmpje is veeeeet
Ik zou niet weten waar er nog links zijn. Ik had het van iemand anders gekregen ie hem op 'yousendit.com' voor mij had gezet en hij is nu al weg + ik mag geen links geven van de mods hiero
Peaking hebben ze er gelukkig uitgehaald. Die 3 minuten video is top! Kan die link alleen niet meer achterhalen, of is ook al weg