1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 - Singleplayer Only

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 1 okt 2004.

  1. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    die wil ik hebben !
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
  3. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    wat is de link dan van dat filmpjuh
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ook hier geldt, de volgende persoon die over de illegale versie of illegale informatie begint krijgt een ban van 48 of langer.

    Lees die verdomde sticky, door mensen zoals jullie ken ik het helft van het hele verhaal al. Ik maak geen grapje. :{
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    xiroke is dat fillmpjuh dan illi
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
  7. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    ahaa.... dat wist ik niet...
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is sinds vorige week wel erg stil in deze draad.... Al twee dagen geleden dat er een post is geplaatst...
    Nog nieuws te melden iemand? (legaal wel te verstaan...)
     
  9. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hahaha, zit ook al een tijdje te zoeken maar er is idd niks legaals te vinden. Wel jammer stiekem wil ik toch wel een beetje meer info, zoals hoe zit het nou met online coop.

    Aangezien er toch een versie uitgelekt is mogen ze dit toch wel prijsgeven lijkt me.
     
  10. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie niet wat discipline opbrengen? Ik wacht gewoon tot 11 nov en dan haal ik halo 2, ik ga niet proberen zoveel mogelijk info te vergaren over het spel, dat maakt het veeeel minder leuk voor mij, en door al die rumors krijg ik waarschijnlijk alleen maar hoge verwachtingen, ik heb de laatste 2 maanden niks meer over halo 2 opgezocht, puur omdat ik een leuke game ervaring wil als het spel uitkomt. En niet een half kloppend spoiler verhaal met te hoge verwachtingen heb als het spel uitkomt. :)
     
  11. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 3 weken en 2 dagen, ik kan niet w8en...
     
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet al een paar dingen teveel van de SP xD Sommige dingen zou ik gewoon nog niet willen weten! Maar die Attract filmpjes die dus illegaal bleken te zijn, zijn best vet. Er worden veel gave beelden geshowd zonder al te veel te spoilen. Maar ze roepen wel ERG veel vragen op!
     
  13. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is slopender nu het zo dichtbij is. Het is wat anders als je weet dat je toch nog een paar jaar moet wachten. Dan is het een soort sluimerende wanhoop. Nu is het een regelmatig opvlammend verlangen.
    Leuke vergelijkingen al zeg ik het zelf.:)
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ongeveer 1,5 miljoen mensen in de USA en ik weet niet hoeveel anderen wereldwijd hetzelfde gevoel hebben... (zie dat artikel dat Xiroke eerder vandaag in de andere Halo draad liet zien) _O_
    Vanaf 9 november schat ik dat er in de wereld een stuk of 2 miljoen "zieken" mensen zijn voor die week....
     
  15. Asmo

    Asmo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is gewoon al 1.5 miljoen keer gepreorderd, en dat alleen in de USA, tering... gaat hard zo...
     
  16. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af of met zo'n groot aantal pre-orders het aantal 'zieken' echt merkbaar wordt. Wat voor een percentage zou die dag echt thuisblijven?
     
  17. Asmo

    Asmo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gelukkig vrij :D dus ik sta lekker vroeg op :)
     
  18. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    hier in nederland, hoeveel zullen dat er zijn?
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik moet hem nog steeds pre-orderen (zal het van de week wel ff doen:)).
    Maar het ligt eraan of ik die dag/dagen iets belangrijks heb of niet of ik me ziek zal melden. Als het kan zal ik het zeker doen. Moet natuurlijk even een week non stop op Live gamen om de 2 dagen voorsprong van de Americanos in te halen. :cool:
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet. Als je werkt dan lijkt het me minder waarschijnlijk dat je vrijneemt dan dat je naar school gaat. "Helaas" heb ik die dag stage (ik doe PABO) dus ik kan niet zomaar een dag skippen. Voordeel is wel dat ik dan rond 16.00 thuis ben en dan nog de hele avond heb om de game te checken. En vrijdag ben ik ook standaard vrij dus dan kan ik ook de hele dag spelen. Ik neem die zaterdag wel vrij van mijn werk denk ik zodat ik vrijdag/zaterdag een multiplay dag (of nacht) kan houden.

    Maar nog 3 weken he? Nu een week vakantie en dan toetsweek, dan een themaweek dus die 2 weken zijn snel voorbij. Dan nog een weekje school en dan eindelijk de game! BAH ik wil hem NUUUHUUU ;)
     

Deel Deze Pagina