1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 - Singleplayer Only

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 1 okt 2004.

  1. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Die groene balk moet je selecteren, dan kun je de tekst erin lezen. Een spoiler is iets dat iets verraad in een verhaal/ film. Als ik bijv tegen jouw zeg: in die film gaat hij en zij dood is dat een spoiler. Je verraad een stukje van het verhaal.

    Sorry vage uitleg, kan niet goed uitleggen. :+
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat komt als je goed gelezen had, ze een stuk van het level geskipped hadden.
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Okay, ik leg het je uit.

    De 2003 E3 trailer was niet een (exact) level in Halo 2. Het was maar een showcase. Je zal niet precies diezelfde sequence tegenkomen in het spel. Er zal echter wel een leven in New Mombasa afspelen, maar nogmaals een andere 'missie'. Vandaar dat het maar zo kort was. De meeste (of alle) levels zijn groter dan in Halo 1, een level zou zelfs vijf keer zo groot zijn als Assault on the Control Room. Duidelijk?

    Tja, ik twijfelde Elite, toch maar spoiler tags gezet voor de zekerheid. :)

    Het spijt me als ik het verkeerd heb, maar dit heb ik nergens gelezen. Zie mijn uitleg hierboven.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat Stryker zegt.
    deze spoilertags gebruik je om dit soort verraad te verbergen voor mensen die het niet willen weten. Mensen die wel graag willen weten wat er gebeurt/gaat gebeuren kunnen het gewoon selecteren en dan komt de tekst zichtbaar.
    een spoilertag maak je zo
    [spoilerx] Die en die gaat dood en de butler heeft het gedaan [/spoilerx]
    x weglaten.
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Bwahaha, wat een voorbeeld. :+

    Dus met alles dat een deel van het verhaal zou kunnen verraden voor iemand tussen de spoiler tags zetten. Gewoon even onder de aandacht brengen, ik heb geen zin om elke keer iedereen z'n posts te corrigeren zometeen (en die van mezelf :+).
     
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    n00b ;), zoveel spoilerde je niet. Ik ook niet. Ik bedoelde, is het misschien handig om ff boven je spoiler de mate van 'verraad' aan te geven. bijv
    Maior plotwending of nieuw wapen of reactie op nieuw ras . Het ene wil nl iemand wel weten, het andere absoluut niet. Spoiler is te algemeen.
    Uitleggen wat de silent Cartographer is is een spoiler van heel andere orde dan de Flood....snap je?
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  7. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij was het zelfs zo dat er een level was waar alle levels van de singeplayer in paste.. Geen zin om het op te zoeken though..
     
  8. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dan had ik het (bijna) net zo goed niet kunnen spoileren als ik er "NIEUW RAS" had boven gezet. ;)

    Het idee is verder goed uiteraard, maar ik denk dat het beter is om gewoon boven de major spoilers gewoon nog een extra waarschuwing te geven..
     
  10. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    He he eindelijk singleplayer nieuws, daar hebben we lang op moeten wachten.
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Maar even over die
    Drones ik vindt ze er nogal.... niet mooi uitzien op die screens, of ben ik nou de enige? Vond het beeltje ook eigenlijk niks, vindt vliegende beesten wel vet, maar ik merk het wel. En het mooiste wat ik vond was dat 2e level. Ze beschreven het als een soort "Behind enemy lines"(vette film :) wou er altijd al een spel van) je pelican is neergehaald door een groot monster ^^ en nu moet je een dropzone clearen geweldig
     
  12. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, eindelijk iets over singleplayer! Ziet er indrukwekkend uit!

    greetz wooly
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zelfde idee over het uiterlijk.. Maar ik weet het niet, het plaatje is nu niet erg duidelijk te noemen. Ik vind ze er nogal te breed uit zien. Maarja, nieuw is vaak in het begin vreemd en niet goed totdat je er aan gewend raakt. Ik maak me nu nog niet zoveel zorgen over.
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    trouwens na een tijdje kunnen we toch wel stoppen met die spoiler tags... ik bedoel het is nogal irritant :)
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Sorry ik had het verkeerd gelezen, het moest zijn sniped en niet skipped.O-)

    Het lijkt ook zo veel op elkaar.:cool:
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  16. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gebruiken van scans was toch verboden? Het blijft natuurlijk copywright materiaal. Andere forums verbieden het plaatsen van scans (zelf Kobold).
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Regels zijn om gebroken te worden.:cool:
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    voor de eerste keer dat ik ze gebruik dus ik weet ook niet of het werkt :p Maar wat mij betreft hoeven heel die spoilers in deze draad niet, iedereen weet als ze beginnen te lezen in deze thread dat er stukken over de singleplayer inkomen te staan die het verhaal kunnen verklappen e.d...... Dus wat mij betreft... Fak tha spoilers ! :+

    edit: Haha, ze werken dus niet.... :+ :+
    2e editi: Tadaa! Nu wel!! (Thx Tigerstyle _O_ )
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2004
  19. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    neeh, html werkt zo: [opdracht] blabla [/opdracht]
    Dit '/' moet bij de laatste opdracht zitten om aan te geven dat het daar eindigt.
    Ennuh Soulrebel (nice name, van SOULREBELS - talib kweli? :p), dat bald is heir verder ook niet te verkrijgen in europa.. we halen nu niet echt de verkopen omlaag.. en of ht nu verboden wordt of niet, op het internet komt het toch, dat houd je niet tegen.
     
  20. Victor

    Victor Guest

    Bedankt voor de informatie van de Singelplayer. Daar wachte ik al heel lang op.
     

Deel Deze Pagina