1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 - Singleplayer Only

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 1 okt 2004.

  1. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zie je maar hoe groot de invloed (van een foutje) van een blad kan zijn, cijfers die zij geven aan gereviewde games wordt dus ook gigantisch op gelet.
     
  2. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou zo mooi zijn als co-op straks wel met Live gespeeld kan woorden. :)

    Gewoon met meerdere mensen van Halo 2 Genieten (En dan bedoel ik de storymode dus):D
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    En samen de Legendary porberen te masteren =P Daar zou het HEEL erg goed bij van pas komen!
     
  4. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Co-op online is geschrapt toch voor zover ik weet?

    Anyway, heeft iemand al een goed gekeken naar die laatste trailer? Rond de 20 seconden zie je een één of andere wezen een ander slaan lijkt het. Maar het lijken op twee hele nieuwe beesten! De rechter kan geen Brute of Prophet zijn, Het lijkt nog het meest op een combinatie tussen een Elite en een Jackal. Misschieneeen Forerunner?:D

    En dan dat andere beest, daar kan ik helemaal niets van maken..een Flood wezen? Lijkt me heel onwaarschijnlijk misschien een Elite zonder pantser aan? Weet iemand meer?:) (zonder spoilers over leaks e.d. s.vp.!!!:mad:)
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Over het verhaal is nog niets bekend (of er mag niet over gesproken worden) dus zeggen kunnen we weinig.. Maar volgens mij heb je het over de SP trailer met stukjes van de attract videos... Daar komen idd hele vreemde wezens/rare kleding voor wezens voor. Maar volgens mij zijn de goede Brutes... Maar goed ik weet niet zeker en ik weet niet eens of we het over hetzelfde filmpje hebben ;)
     
  6. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over dit filmpje.:)

    Maar speculeren over het verhaal en de Single Player is toch zeker wel toegestaan?:confused:
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het maar niet te specifiek wordt want anders heb je straks een ban omdat je dan misschien de leak gespeeld heb ;)

    De rechter kan je ook in de Attract video's zien. Het lijkt op een soort van Brute. De linker is wel degelijk een Elite, maar zijn verhaal vertel ik niet (is mij helaas ook al gespoilt).
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  8. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof nu inderdaad ook dat het een Elite is, die rechter lijkt toch wel het meest op een Brute nu ik de screen beter bekijk.

    [​IMG]

    Vijanden zien er nu ook niet allemaal hetzelfde meer uit. Dus wellicht een Brute met grijs haar ofzow?:+
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij speelt hij een grotere rol dan de normale Brute aangezien hij in veel fimpjes opduikt... Maar goed iemand een idee?
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Een Brute die opa is geworden of het is een veteraan die al lang meedoet in de oorlog.
     
  11. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Opperhoofd Brute,

    Ome Brute
     
  12. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    of het is een nieuw wezen, zoals er ook over het nieuwe wezen staat in oxm (is dit ook illegaal wat ik nu zeg?)
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nee dat was al bekend. Heet de Drone.
     
  14. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ow, okee dan heb ik me vergist ;)
     
  15. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarmee slaat hij dan in hemelsnaam?

    Ik zie er nog echt geen Brute in.
     
  16. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    rechts= brute , links= elite
     
  17. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is Tartarus, "opperhoofd" van de Brutes.

    Iedereen heeft het over Forerunners, maar ik snap nog steeds niet helemaal wat het zijn. Leven de forerunners nog?

    Ik weet dat jullie nu gaan zeggen dat ikd e boeken moet gaan lezen maar die zijn engels. |:-
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  18. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Nog een keer zo'n post en je mag ergens anders je gaan vermaken. :{ - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2004
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=60445&page=30&pp=15

    Op pagina 30 hadden we het over precies hetzelfde plaatje, wisten jullie dat? Jammer alleen dat die nu vanwege bandwith shit weg is... Best gaaf dat het nu duidelijk is ^^
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Die elite ziet er wel raar uit. Zijn gebit is een beetje raar. Misschien is het wel een elite zonder armour.
    Gisteren kwam ik er oppeens op, misschien zijn de Brutes wel de voorouders van ons aangezien wij afstammen van de aap. Daarom zijn ze zo hoog in het rang systeem van de Covenant en zijn ze nu naar de Tempels enzo van de Forunner aan het zoeken. Forunner is dan Brute. Ik verwacht niet dat het waar is maar opzich zou het welleens kunnen kloppen. :)
     

Deel Deze Pagina