Das egt te weinig volgens mij zat er in Halo veel meer uurtjes toch? Das dan echt een groot minpunt, dat stond overigens niet in de Pu review.
Halo heeft dezelfde speelduur. En waarom minpunt? Het is wel zo'n beetje de gemiddelde speelduur voor een FPS.
Naja; voor mensen zoals mij is 9 uur stukken beter. Ik hou totaal niet van SP, maar nu zit de kans er wel in dat ik hem nog geheel uitspeel. Als het 20 uur zou zijn zou ik de helft van de SP niet eens zien. En met mij nog een zooi mensen die zo denken. Maar je kan het toch altijd meerdere keren uitspelen. Gaat bij Halo ook prima; zonder dat het saai wordt.
Halo heeft toch wel meer speelduur dan 9 uur?? maja je hebt wel gelijk de meeste shooters zijn kort.. Maar max payne werd met een speelduur van 10 uur ook erg kort gevonden in de PU. Het worden dan wel 9 fantastische uren *)
Spoiler Graphics hadden beter gekund, vooral het 2de level als je naar die auto kijkt die daar ligt, gewoon ugly
Ja maar ik vind de single player altijd het belangrijkst . Maar met halo Kan het saai worden. want dan weet je heel erg goed wat je moet doen ern waar de vijanden staan enzo. en al herhaal je die levels zo vaak dan word het in mijn ogen saai.
Geez Rot ff op met dat voorlichten over halo2 wat Jij ervan vind. het is super irritant en dan denken andere gamers zoals ik dat het spel erg tegen valt dus Kappen!
sorry, maar carny holes is ancient. Voor September nog. Al die info ken ik niet meer van buiten, maar carny holes waren verborgen dingen in de SP, dingen waar je echt voor moet zoeken. edit: Hier is een stukje van de septmenber 3 update: 'Yesterday I found a Carneyhole* that let me wander the rooftops of Old Mombasa, making hairier and hairier jumps. It was kinda scary, and completely pointless. But I do love a good Carneyhole.'