Halo 2 - Singleplayer Only

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 1 okt 2004.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    wauw er zijn nog nieuwere in dacht dat alleen die soort priester nieuw was..
    ik zie nu wat andere!
    vet word dit spel.
    bedankt XiRokE!
     
  2. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd hoe die nieuwe beesten in het verhaal verwerkt worden?


    @Tigerstyle: _O_Reflection Eternal_O_
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Onzin. Er zijn ook mensen die alles over Halo 2 proberen te ontwijken, gewoon als een extra zekerheid gebruiken we die spoilers. Zo lezen mensen niet per ongeluk over het een en ander. Zoveel moeite is het plaatsen van die tags nou ook weer niet.
     
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat te breed kan evt ook komen omdat bladen het een en ander uitrekken...Schijnt ook het geval te zijn bij deze screens...Ik stop nu echt en ga proberen vergeten wat ik heb gelezen.
    wow, groen vlak. :D
     
  5. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er eigenlijk nieuwe voertuigen in de singleplayer? Ik weet dat vroeger de atv werd aangekondigd ,maar die is ondertussen geschrapt. en die verschillende soorten warthogs (met sneeuw banden enz) daar heb ik ook niets meer van gehoord.

    iemand?
    danku
     
  6. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    }:] :+
    _O_ Train of thought _O_


    Heeft iemand nog de link naar die gast die halo 2 beta al gespeeld zou hebben thuis, en de singleplayer levelnamen doorgaf? (hij mocht singleplayer niet spelen omdat de xbox dan zou kunnen crashen) Die levelnamen, en de volgorde daarvan, lijken me aardige stof om het over te hebben.
     
  7. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Hier kun je de voertuigen vinden die er iniedergeval al inzitten zoals de 'phantom' en de 'creep' :+ Ik verwacht er eerlijk gezegd meer, het lijkt me sterk dat ze er niet nog meer voertuigen aan toegevoegd hebben, en de ATV zou ik persoonlijk nog wel in de singleplayer zien zitten.
     
  8. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    De game is inmiddels ook al GOLD, finished, af..
    Link.
     
  9. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Nou hup, produceren die hap en uitbrengen maar ;)
     
  10. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je de wraith en/of de creep en/of de phantom besturen? en ga je ook zelf met een pelican kunnen vliegen?
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Wraith is bestuurbaar, Creep weet ik niet zeker (lijkt me mogelijk), Phantom niet en Pelican ook niet. Laatste twee zijn dropships.. Dus niet een groot gemis.

    Daar had ik ook nog aan gedacht inderdaad.
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet een groot gemis?? Stel je voor, jij achter de stuurknuppel van een Pelican in multiplayer. 7 gasten achter in guns aan het laden :)
    Jij land ze in de map en vliegt weer weg terwijl je hen de strijd aan ziet gaan _O_

    Ik zal het wel leuk vinden :cool:

    edit: oja, en ze dan nog wat dekking geven met de turrot voorin :)
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Even om het feit heen dat we nu naar multiplayer gaan, maar het zou ten eerste enorm veel moeite kosten om het te laten werken. Ten tweede zouden de maps enorm moeten zijn om die dingen uberhaupt te kunnen laten vliegen. Overal van die onzichtbare muren lijkt me niks, al zal dat waarschijnlijk toch al het geval zijn voor de Banshee.

    Nee, van mij hoeft het niet. Dan word Halo 2 te veel een soort Battlefield game.
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    true true :'-(

    Laten we weer verder gaan over de singleplayer inderdaad, je hebt me nu al overtuigd....
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je hebt gelijk op behalve 1 punt, de banshees zullen niet worden tegen gehouden door ontzichtbare muren, zo dom zijn ze daar bij Bungie niet. Dat zullen ze wel verwerken dan in bijvoorbeeld een berg ofzo iets.
     
  16. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk eerder dat ze op een gegeven moment niet meer omhoog kunnen, waar een soort onzichtbare muur wel voor zal zorgen (aangezien ze waarschijnlijk in verschillende levels tot een verschillende hoogte moeten mogen kunnen). Hebben beide gelijk denk ik.
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Mwa, okay, maar dat is ook niet ideaal, wel? Je zal ook niet oneindig omhoog kunnen vliegen, net zoals in Halo 1, en dat geld voor mij ook als een onzichtbare muur. Okay, je ziet geen zak meer door een hele boel wolken in Halo, maar uiteindelijk stop je toch echt met naarboven vliegen. Dan heb ik het nu dus over Two Betrayels en Assault on the Control Room.
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Jaa... da's wel minder, maar ik hoop eigenlijk op iets anders. Bijv dat je banshee niet meer werkt op een bepaalde hoogte door de druk ofzo? Of in mp (niet relevant ik weet) net zoiets als bf (er is een grens en daar mag je niet buiten). Naja ik vertrouw in Bungie en hoop op geen onzichtbare muren. In Halo was het zo leuk om op bepaalde plekken te komen :)
     
  19. [Gerjan]

    [Gerjan] Guest

    dat lijkt vast wel want frankie was het al gelukt om een banshee zeer hoog te lanceren (wel MP) :)
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik had niet eens gezien dat er ook een plaatje was van de Hunters. _O_ Leuk dat ze terug zijn, dit keer niet als doetjes (als we het artikel mogen geloven).
     

Deel Deze Pagina