@ Xiroke: Tjezus, man lijkt wel of je hier nooit kritiek op het 'heilige' Halo mag hebben
Dat wat ik gisteren bij Gammo zag, liep op zo'n zelfde framerate als deel 1, met wat slowdown af en toe.
En wat ik daar gisteren zag vond ik grafisch niet veel verschillen met deel 1.
Dat hoeft in de uiteindelijk versie misschien niet zo te zijn, maar bij Gammo zag ik dat dus wel.
Weet je waar het ergstig mee gesteld is, met gasten zoals jij en vele anderen hier. Die Halo 2 als heilig bestempelen omdat het Halo is, zonder hem waarschijnlijk ook maar 1 minuut te hebben gespeeld. Omdat het Halo is, dan is het gaaf, vet, strak, beste game ooit etc. En als je er dan kritiek op hebt, dan ben je meteen een fanboy, sukkel, idioot, mongool etc.
De enige mening die je hier volgens mij mag hebben is een Halo minded mening. Wat jij mooi en gaaf vind hoef ik toch niet mooi te vinden???? Omdat jij Halo2 top vind, dan moet ik dat ook vinden?
Of mag ik hier geen andere mening hebben?
Er is echt bijna niemand die echt kritisch naar Halo 2 kijkt, omdat ze Halo 1 vet vonden, zal Halo2 nog vetter en beter zijn. En als je het daar niet mee eens bent, dan ben je dus een sukkel. En dat ben ik nu onderhand zat.
Halo 2 is een van de meest gehypte games die er is en ik vind dat je best krittisch kan en naar mag kijken, en gaan lopen blaten van het is tof omdat het Halo is.
Dat klopt, mag dat niet?
Maar goed, ik hou hier over op, want het hebben van dit soort discussies hebben hier toch geen nut.
Laatst bewerkt: 3 okt 2004