1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 - Singleplayer Only

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 1 okt 2004.

  1. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    -

    foutje :)
     
  2. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij maakt het niet uit maar ik herriner me nog dat iemand scans ging posten van halo 2 multiplayer (de exclusieve scans en ook van een amerikaanse blad) en toen kwam kobold en had hij de scan verwijderd vanwege copywright bla bla.

    Maar als een mod het post is het geen probleem????? Shit regels hier

    en btw: yep soulrebels van talib. Heb je TBS al gehoord??? beter dat common weer terug is in de scene, die gast is gedwoon te bruut.
     
  3. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben maar gewoon blij dat ze er staan.. Eindelijk nieuw beeldmateriaal van de singleplayer :D. Xiroke is al aardig bezig voor de halo 2 fans, laten we hem nu niet in de problemen brengen (als dat ook maar kan)
    En jah, ik heb TBS al gehoord, de mixtape ook al, allebei ERRRRRRUG goed.. Nog 10dagen en dan komt de nieuwe van Mos Def (the new Danger), kan niet wachten :).. Er gaan ook geruchten dat Talib samen met Nas ennuh, nog iemand :), een album gaat maken.. dat lijkt me egt TE wreed..
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zag net Halo2 bij Gammo, weliswaar de Multiplayer, maar dat maakt voor de graphics niks uit. Het viel mij namelijk op dat de graphics er bijna hetzelfde (bijna identiek) uitzien zoals in Halo 1, ook zag ik slowdown.
    Weet niet of dit ook in de uiteindelijke versie zit, maar echt netjes vond ik het niet.
     
  5. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    dit staat dus in de verkeerde thread ;). Maar Gammo is wss helemaal achter...Zanzibar build is al veel aan veranderd. ?En het recente artikel zegt dat Halo 2 grafisch echt veel beter is dan Halo. De PU was ook onder de indruk van de MP, ook grafisch.
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Bwahaha, gelul! Ik heb alle media van Halo 2 en ik kan eerlijk zeggen dat ik geen een keer slowdown heb gezien (ook in de vele hands-on waar het onderwerp werd behandelt is er niets over geklaagd). Als jij het verschil tussen Halo en Halo 2 niet kan zien is het ernstig gestelt. Vergelijk Zanzibar maar eens met een map zoals Blood Gulch..

    Maar wouter, ik weet dat je niet zo'n fan bent van de Xbox.. Misschien ben je kritischer dan mij of wil je gewoon niet toegeven dat Halo 2 er top uit ziet.

    Misschien zijn de regels wat aangepast, ik heb het kort geleden nog via een thread gevraagd aan mods en crew wat er moest gedaan worden met scans etc. toen bleek niemand er een probleem mee te hebben. Regels zijn blijkbaar versoepelt.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  7. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    'The First pic in the mag looks like it's from a cutscene. It has Master next to two helljumpers and they are firing at something off camera. There are two pelicans flying overhead. You can tell the characters are in game models but the background action is blurred somewhat and has a more movie like feel to it.'

    Ik kan die screen op de pagina's niet vinden..
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Klinkt als het plaatje op de laatste pagina, ten minste, die komt het er het meest overeen.. Die was al eerder op internet verschenen.
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik zie nergens iemand schieten op dat plaatje, laat staan pelicans voorbij vliegen.
     
  10. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Dor dit soort posts verlang ik weer naar het karma-systeem _O_ _O_ _O_


     
  11. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk, dit is gewoon Zanzibar (MP) met ODST's (SP), geen geschiet en ook geen pelicans...
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    @ Xiroke: Tjezus, man lijkt wel of je hier nooit kritiek op het 'heilige' Halo mag hebben |:-

    Dat wat ik gisteren bij Gammo zag, liep op zo'n zelfde framerate als deel 1, met wat slowdown af en toe.

    En wat ik daar gisteren zag vond ik grafisch niet veel verschillen met deel 1.
    Dat hoeft in de uiteindelijk versie misschien niet zo te zijn, maar bij Gammo zag ik dat dus wel.

    Weet je waar het ergstig mee gesteld is, met gasten zoals jij en vele anderen hier. Die Halo 2 als heilig bestempelen omdat het Halo is, zonder hem waarschijnlijk ook maar 1 minuut te hebben gespeeld. Omdat het Halo is, dan is het gaaf, vet, strak, beste game ooit etc. En als je er dan kritiek op hebt, dan ben je meteen een fanboy, sukkel, idioot, mongool etc.

    De enige mening die je hier volgens mij mag hebben is een Halo minded mening. Wat jij mooi en gaaf vind hoef ik toch niet mooi te vinden???? Omdat jij Halo2 top vind, dan moet ik dat ook vinden?
    Of mag ik hier geen andere mening hebben?
    Er is echt bijna niemand die echt kritisch naar Halo 2 kijkt, omdat ze Halo 1 vet vonden, zal Halo2 nog vetter en beter zijn. En als je het daar niet mee eens bent, dan ben je dus een sukkel. En dat ben ik nu onderhand zat.

    Halo 2 is een van de meest gehypte games die er is en ik vind dat je best krittisch kan en naar mag kijken, en gaan lopen blaten van het is tof omdat het Halo is.

    Dat klopt, mag dat niet?

    Maar goed, ik hou hier over op, want het hebben van dit soort discussies hebben hier toch geen nut.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ach, jij hoeft Halo 2 absoluut niet leuk te vinden van mij hoor. Je commentaar komt alleen nogal ongeloofwaardig over, deels omdat ik er niets van gemerkt heb en deels door je 'achtergrond'. Smaken verschillen, eigen mening blablabla.. etc.


    Even weer terug naar screenshot.. Welke is het dan wel? Dat is de gene die het er meest me overeen komt, de rest lijkt er helemaal niet op. Tenzij er nog een pagina is die we niet hebben gevonden.
     
  14. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    *zucht.. hier ga ik verder niet op in.. Jij bent idd een beetje van de kaart..
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    hebben 1 van jullie nieuwe screen shots ontdekt?
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    ik heb al veel plaatjes gezien.
    ook met de nieuwe wapens .
    en ik zag ergens in deze tread ook een nieuw monster.
    ah hier is ie.
    het zijn er meerdere
    links boven in die grijze monstertjes.
    http://img45.exs.cx/img45/9090/scan112.jpg
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Omdat Halo2 mij niet leuk lijkt, ben ik van de kaart?
    Sure.

    Ontopic:

    Halo 2 voltooid, volgende Bungie-spel geen Halo

    Bungie heeft in de wekelijkse update over de ontwikkeling van Halo 2 bekend gemaakt dat het spel afgelopen week eindelijk voltooid is. Het spel is opgestuurd naar de RTC, de Release To Certification, en zal daar op DVD gezet worden en aan een laatste test worden onderworpen. Het ziet er dus naar uit dat niets de releasedatum van 11 november nog in de weg staat.

    Een artikel op de website van de BBC gaat in op de release van Halo 2, het succes van het origineel en de toekomst van Bungie. Naast enige speculatie over een mogelijke Halo film, laat Pete Parsons van Bungie weten dat het volgende spel van Bungie, iets totaal anders zal zijn. Men wil het Halo universum even laten rusten en iets nieuws proberen. Er zijn reeds een aantal ideeën, maar een concreet plan ligt er nog niet. Maar wij voelen wel aan ons water, dat het volgende spel een goede kans maakt een Xbox 2 (launch)titel te worden.

    bron: www.gamer.nl
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Mja, dat was min of meer al wel duidelijk.

    Al zal er in de toekomst ongetwijfeld meer van Halo verschijnen (in welke vorm dan ook) door aandringen van Microsoft.
     
  19. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er nu nog geen officiële aankondiging is van een mogelijk ander spel van Bungie, hoe willen ze dat spel dan in één jaar afmaken. Het kan dus nooit een launchtitel worden. (De Xbox2/Xenon komt toch eind 2005?)
     
  20. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de eerste pagina heet de eerste scan '.../scan2.jpg' , zal dus wel betekenen dat er ook nog een '.../scan1.jpg of .../scan.jpg' is. Aangezien de bron verteld dat het plaatje op de 1e (!!) pagina staat.
     

Deel Deze Pagina