Toevallig had ik een jaartje geleden al een gerucht gehoord dat halo 3 over het verhaal gaat dat nog voor halo 1 is, (dus the fall of reach of dergelijke)
Correct. Tijdens E3 2003 was de AI waarschijnlijk nog niet af, die hele demo was zo'n beetje gescript om de nieuwe features te laten zien (bombardementen, ai die kan sturen, hijacking etc).
In die trailer zag je ook die vallende cocons waar die Elites inzaten. Komt dit ook in het spel voor?
Lijkt me wel geinig, maar dat linkt ook meteen de Elite's aan de ODST's. Kwa kracht dan. Want die gasten komen ook in dat soort Pods aan (als ik me het boek goed kan herinneren). Vage link misschien, maar wel geinig
Thnx, was dus een showcase... Ik had in een al wat ouder blad ook gelezen dat Elites tegen muren kunnen opklimmen, is dat ook waar?...
hoezo? *) Een prequel zou wel cool zijn. Ik hoop trouwens dat er ook een cutscene komt waarin een echte spacebattle te zien is, zoals in de boeken worden beschreven. ODSTs landen idd in eenpersoons 'pods', die afgekort iets van HUV heetten ofzo...(jah, Elite heeft ook de Flood -en First Strike- gelezen) idd zo'n soort droppod als de Elite. Denk trouwens dat een ODST nog steeds geen partij is voor een Elite met zijn energy shielding. Wel een grote bedreiging. (waarbij moet worden opgemerkt dat een ODST wss/misschien wel een Blauwe Elite -de Rookie- aankan, maar zeker niet een SpecOP Elite...terwijl de ODSTs wel de menselijke SpecOps zijn. Halo 3? Bungie heeft net gezegd dat ze na Halo 2 iets anders gaan doen, dus dat gerucht is voorlopig gebakken lucht.
staat mij heel vaag iets van bij...de Elite AI is iig flink verbeterd...ze kunnen al hijacken etc, dus waarom niet een muur beklimmen... ..recent nieuws is daar niet over geweest, niemand weet het...behalve Bungie.
ik ben erachter gekomen van het plaatje met de NIEUWE COVENANT dat er twee soorten van hun zijn net als de jackhals Spoiler de een heeft een tor vormig gezicht en de ander meer een wespen gezicht daar ben ik achter gekomen door het plaatje helemaal opteschonen en te vergroten met photosoep
Omdat singleplayer AI compleet anders geprogrammeerd moet worden dan multiplayer AI. Het is niet zo simpel als Grunt AI in de vorm van een Master Chief op een map dumpen en zien wat er gebeurd. Bovendien is Bungie van Microsoft en MS zal alles doen om zoveel mogelijk mensen op Live te krijgen. Een van de beste manieren die ze daarvoor hebben is Halo 2.
Wat die elitepods betreft; stel ze komen inderdaad voor in de game, en dan bedoel ik niet in de cut-scenes, en er valt eentje op je hoofd? Misschien dat ze zo zijn geprogrammeerd om daar te vallen waar geen andere eenheden zijn. Ik ben het wel eens dat er geen bots in het spel zitten. Het past niet bij Halo (wat de boer niet kent dat vreet hij niet ) en het zou de game een heel ander multiplayer sfeertje geven.
Die boer moet het gewoon 'ns in z'n bek proppen en ontdekken dat het zalig is. Het is echt zonde dat er geen bots in zitten, vooral voor diegene die gewoon geen live KUNNEN krijgen.
Iedereen KAN live krijgen, maar voor de een is het lastiger dan voor de ander. Zoek iemand met een CC die dicht bij je staat en betaal die gast gewoon 60euro in het jaar.
Als de er ook maar in de game zelf zouden komen dat verwacht ik het scripted en met grote getalen op bepaalde (zeldzame) momenten.