1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 - Singleplayer Only

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 1 okt 2004.

1. Kitiem_3000

Kitiem_3000 God the schepper

Leuk Bevonden:
    0
    Now I'm confuzzled.
    Eerst zeg je dat ze het niet doen, en dan dat sommige niet kunnen stoppen met gooien. Of heb je het nu over de rooie?

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    :) die Grunts die niet kunnen stoppen met granaten te gooien zijn iig niet die Oranjese als mijn geheugen goed is. Ik bedoelde een groepje grunts en dat zijn er meestal meerdere kleuren door mekaar.

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Omdat ik wil voorkomen dat mensen die liever niet te veel te weten willen komen rustig een beetje door dit topic heen kunnen kijken. Vandaar.

De dingen die nu bekend zijn, zijn inderaad niet wereldschokkend, maar tegen de tijd dat we in de buurt van de release zitten en daarna wel. Je kan het beter nu al gaan hanteren dan later, kan iedereen er een beetje aan gewend raken.

Zoveel moeite is het nou ook weer niet.

Waarom denk je dat ik boven de scans heb gezet dat er spoilers in voorkomen. Ik ga er vanuit dat niemand al kan zien van die verkleiningen wat er in staat..

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  4. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat in halo 2 toch gaat veranderen. Als ze over tanks heen kunnen springen, kunnen ze ook een granaat werpen, ik bedoel maar.

5. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Kan ook zijn dat die Grunt uit de Wraith springt (ondanks de caption), om een Grunt zo hoog te zien springen lijkt me er belachelijk uitzien. :{

6. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    zouw er in halo 2 nog andere spartan soldaten terug komen? in the fall of reach gaan ze wel allemaal naar dat gevecht op reach, maar je weet niet of ze dood gaan.

en james komt in de ruimte terecht, dat is ook nog niet zeker of hij dood is.

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    post is geupdate.
    lees maar ff naar boven. Alles staat er
    Oranje grunts zijn te laag in rang om granaten te mogen werpen ofzo...ze doen het nooit. Ook niet op legendary. Ze dragen ook geen granaten.

8. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    First Strike lezen dude
    FS Spoiler
    er zijn nog Spartans over, op Reach heeft het eea wat overleefd. James is MIA. Kelly is gekidnapt door Halsey. Fred, Linda, Will en de MC zijn nog over *ik vergeet er nu een te noemen...totaal 5 of 6)
    Twee posts hiervoor staat dus mijn beschrijving van het covenant kastesysteem .)

9. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Laat me dat anders zeggen dan. Als ze in een tank kunnen rijden, kunnen ze ook granaten gooien, ik bedoel maar. :cool:

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Maar er gaan geen Spartans dood. Elke Spartan wordt als MIA aangeduid om het moraal omhoog te houden.

En ja ik begrijp wat je wilt zeggen, maar ik vind het gewoon een grappige manier hoe ze het regelen ;)

11. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Verschil tussen de 'rangen' is in het spel duidelijk te merken, makkelijkste voorbeeld is dat je voor een blauwe Elite normaal gesproken maar een sniper kogel in het hoofd nodig hebt en voor de rode minstens twee.

En een rode Grunt is bijv. een stuk taaier dan een gele. Dat sommige van jullie dat niet gemerkt hebben.. :confused:

12. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet echt meer een spoiler. Dat staat in veel previews als wat er gebeurde tussen het einde van halo en het begin van halo 2.

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    wat ik dus zeg, kunnen is niet hetzelfde als mogen. In een kastesysteem waarin alles om eer en waardigheid draait is het heel goed mogelijk dat de allerlaagste, inferieure grunts geen granaten mogen dragen (wegens onkunde/stupiditeit) Lees maar ff het systeem erop na (paar posts terug)

14. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Precies wat ik net wou zeggen Elite.

Bovendien rijden Grunts inmiddels ook op Ghosts, zou me dus niets verbazen als ze nu ook in tanks zitten. Of er een Elite of een Grunt in die tank zit maakt verder geen verschil voor de speler.

15. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    om maar te zwijgen over de Black Op/Gold class Elites (en black grunts)
    ook jakhal verschillen dus. (zie kastesysteem :D)
    @ Kitiem, klopt maar het is wel een spoiler voor FS (First Strike). zoveel moeite is een post selecteren toch niet ;))

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja dit word ook een beetje in de boeken verteld. Wel leuk verteld in The Flood, de relatie tussen Grunts en Elites.

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Sommige zijn te goed om de betere grunts zo op te merken :+ . Voor de Goude elite heb je als het goed is er zelfs 3 nodig. Een goede met een plasma rifle is erg goed, die met het zwaard is meer een beetje afstand houden en schieten dus niet echt moeilijk.

18. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Vraag me af of de BlackOps dit keer wat sterker zijn.. Ze maakten niet goed genoeg gebruik van hun onzichtbaarheid om hun weinige health en het ontbreken van een schild te compenseren.

Ook hoop ik dat er dit keer vaker SpecOps voorkomen, die waren stoer. Bovendien gooide ze granaten als de beste. :cool: Al is de kans groot dat in Halo 2 ook de mindere Elites granaten zullen kunnen gooien.

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Huh ik editte mn vorige post en nu krijg ik weer een post erbij :confused:

Ja die zwarte elites waren idd erg ruig :). En de onzichtbare mogen idd ook wat sterker worden. Zelfs op Legendary zijn ze niet echt moeilijk (behalve in groepjes dan)

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  20. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat is toch gewoonweg onlogisch als een grunt wegens onkunde geen granaat mag dragen, maar wel een tank mag bemannen.

Deel Deze Pagina