1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[halo 2] Team Hardcore(ranked)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MultiSynC, 1 okt 2005.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    aah...ik ging th spelen, 3 potjes, 3x lag, 3x cheaters... stomme amerikanen
     
  2. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat je lult hoor maar ik heb miss. 6 potjes host gestolen toen vond ik het geen zak meer aan hoor En als je beweert dat ik Cheat Dan heb je Ongelijk en Dat weet je shiiit man en mij eerder afzeiken en psychokid dat wij slecht zijn terwijl je nog nooit tegen ons hebt gespeeld is al helemaal triest ... Dus Geen Gelul meer PlZZZ

    PeacE!!!!
     
  3. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat jullie slecht zijn. Maar als Don zelf verteld dat jullie host programma gebruiken voor DT, en natuurlijk ook voor Team Hardcore en level 47 haal je ook niet zomaar in Team Slayer. Dus ga a.u.b. geen onzin lullen.

    Gister hebben ik en Airwave continu met zijn 2e-en hardcore zitten spelen. Was best fijn. Wel zowat altijd Amerikaanse host, maar we zijn maar 1 keer gecheat. En de host was wel aanwezig maar er viel best goed op te spelen.
     
  5. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    ook zo zielig dat die switchblade enzo gaan zeiken over host-stealen:p
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies nogal dubbel op he;) .
     
  7. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig! Ik xstyle hunter en warchild hadden een cheating spree:9 Hahaha, echt baas! Gewoon 5 keer joinen en 5 keer gecheat. Zat ook veel variatie in:{ Hehe! De één lagde ons eruit 1 voor 1 de andere stanbyed en dan weer gemod. De laatse op warlock was helemaal mooi. Die modders hadden het niet helemaal onder controle whehe. IEDEREEN had geen wapens en je kon zelfs niet slaan hahaha [alleen 2 nades aan het begin]. Was KOTH crazy! Dus wie winnen er? Idd wij;) Ze wisten niet wat ze moesten doen hahah Tering lau! Ook al wordt je dan gecheat, ik had de avond van me leven! Kwam niet meer bij van het lachen na die game en helemaal niet tijdens de game. Je had ze ook moeten hoor die kleine amerikaantjuhs:9 maarja..

    ''Ik'' gebruikte eerst ook host ''cheat'' tegen die gore vieze golera scheurbuik modders en standbyers maar dan krijg je bijna geen games. Dus die shit gebruik ik ook niet meer. Maar dat joinen is ook niet alles hahaha! Zker niet al join je met zuh 4re.. Ach ja, ik join wel, hopen dat er soms is een goeie game tussen zit. Wordt ik gecheat en maak ik geen kans quit ik en join ik wel weer de volgende. Zoals apu zegt, je heb nix aan je level. Zo win je op een normale manier en zo verlies je er 3 door gecheat te worden.


    Salut _0/

    peace:)
     
  8. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn mening is gewoon dat je niet meer normaal kan spelen want bij hardcore is de host nou gewoon te belangrijk

    peace :p
     
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt eigenlijk reuze mee. Gister continu off-host gespeeld en maar 1 of 2 games echt verloren. Zolang je zorgt dat je teamwork hebt en de kills niet van hostgebeuren laat afhangen kun je makkelijk winnen.
     
  10. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik heb nog nooit host gestolen met Double Team jij lult en ik weet zeker dat Don dat nooit heeft verteld en trouwens in Team Slayer heb ik 44/45/46/47 zonder host steel programma alleen 42 en 43 met dus maar fuck die boelshit ander subject plz ......
     
  11. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0


    wat is daar zielig aan het is gwoon cheaten !!
    TOG ????? als jij dat niet vind dan vind jij dat niet !!!
     
  12. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zijn de meningen over verdeeld:p

    En trwns ik wil me eigenlijk niet echt bemoeien met jou brokenhunter (doe het toch), maar ik heb wel HEEL VEEL moeite mee om jou te geloven met het behalen van jou level op TS. Ik kan niet geloven dat jij dat off-host gehaald heb. Wil niet zeggen dat je het niet kan, maar IEDEREEN MET Z'N LEVEL CHEAT! Hetzij met host programma hetzij standbyen of modden. Het is een FEIT dat je dat level niet op de normale manier kan behalen DOOR cheaters! Wil je bijdehand gaan joinen met je lvl 45 of hoger dan wordt je gewoon gecheat en dus kom je niet hoger. Vanaf lvl 40 is de kans al HEEL KLEIN dat je zonder dan op welke manier van cheaten ook lvls up te gaan. Je kan me veel wijs maken maaruh dit wordt lastig... Maargoed, als jij het zegt...:confused: lol
    Zo kijk ik er tegen aan;)


    _0/
     
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0

    Inderdaad. En je behaalde ook level 36 met DT, en toen had je maar 5 matches verloren ofzo?? Zonder host prog??? Maak dat de kat wijs!
     
  14. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat is niet altijd waar apu, want ik was al redelijk snel hoog en kwam tegen de betere amerikanen en dan is het toch al wat moeilijker want die gasten kunnen namelijk ook met een BR schieten en dan is het niet zo makkelijk hoor
     
  15. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ben je jaloers ofzo, want voor jouw is het geloof ik best wel moeilijk om ook eens iemand anders te geloven he|:-

    maar die level's die hij wel gecheat heeft zegmaar maakte eigenlijk uit tegen wat voor een tegenstanders ze kwamen, want als je dan eenmaal 43 bent dan kom je haast nooit legale spelers tegen dus je raped iedereen best wel hard, en baseball en nightmare hebben behoorlijk goede connectie dus krijgen zoiezo wel vaak host.

    trouwens voor de patch werd je toch ook altijd gestandby-ed, nou als je toen boven level 22 bij minor was kwam je alleen cheaters tegen of quiters dus als je host was won je het altijd ( dus host in de lobby ) en dan kon je behoorlijk makkelijk hoger worden zoals LOC toen deed, want geloof niet dat die veel tegenstand hadden tussen 24 en 28:9

    edit: beter gezegd, iedereen kan level 50 halen als die 42/43 is
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm je kan nog zon goeie connectie hebben maaruh tegen mensen met host programma krijg je echt geen host hoor:+

    En ik moet toegeven toen wij level 25 werden hebben we ongeveer 4 potjes tot level 27 gehad tegen lui die ook legit waren voor de rest was het vaak gozers die quitte nadat je 1 keer gescored had.
    Maarja toch heb ik niet veel mensen voor de patch legit level 25 zien worden met hun clan_0/
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm jens heeft gelijk ja want we zijn toen level 25 geworden (natuurlijk wel soms tegen cheaters) maar grootste gedeelte was gewoon tegen spelers die gewoon legit waren, we hadden toen ook wel goeie engelse lui in onze clan(Furness, GdF Sniper) die opzich ook wel mee holpen met clan matches.
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nou in de lobby host was dan kan je ook niet host stelen, ( wat ik ervan begreep:p ) maar ik zeg ook niet dat jullie slecht zijn maar het is gewoon zo dat als je eenmaal dat punt hebt bereikt iedereen het wel kan halen ik bedoel als je nou masterapu liet spelen voor je clan had hij die 27/28 ook wel gehaald:+

    ach jah, wij waren 24 maar madvillian wou steeds overnieuw beginnen, don't ask me why:)
     
  19. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    jens als ze slayer doen dan gaan ze voor host lobby en dan kom je geen Bridgers tegen en een oude map laden natuurlijk die niet voorkomt in de matchmaking list van slayer
     
  20. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Lodish was de enige van ons die host kon stelen en dat is al zoooooooo lang geleden.

    PS: switch was lvl 38 zonder host programma bij 119 played 100 wins, Psychokid heeft gewoon vaak de host = goede verbinding. Ze gebruikten dus geen programma. Wanneer je zelf lvl 45+ bent, kom je vaak lvl 36ers tegen die gemakkelijk te verslaan zijn, met of zonder host. Lvls zeggen verder niks <----- mn motto.

    Ik lijk wel een advocaat damn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2005

Deel Deze Pagina