1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[halo 2] Team Hardcore(ranked)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MultiSynC, 1 okt 2005.

  1. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    das precies zoals je het zegt als je level 40 bent kom je tegen 36 n00bies en die kan je wel makkelijk aan (dat neem ik aan) en dan wordt je zo 50 want je komt ook alleen mah die tegen(als je een game vindt by the way): want 36 in matchmaking stelt bij de meeste niks meer voor en de meeste die ik ken van nederland kunnen die levels wel makkelijk aan. Kijk maar naar Redieredfighter zelfs die is 39 nu
     
  2. ?

    Eh APU wat zit jij te lullen van DAT ik en switch host gebruiken met hardcore double team en slayer :confused: SHIT het is niet eens zo jonge.. je zit hier gewoon te lulle aap aandacht tekort ofzo sukkel_0/

    eerst zeker weten voordat je iets zegt
     
  3. ONZE connectie's ownen gewoon niet mijn probleen dat jij zon turken verbinding hebt8)
     
  4. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    LOL, Psychokid doet zn naam weer eer aan, subtiel hoor :p
     
  5. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0

    JeeeJ

    dit is de eerste compliment die ik ooit van jouw gezien heb :+ Thnks man :D
     
  6. ja he shit eeeeeeeeeeeh wat een nerd:+
     
  7. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  8. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen!! No way dat je 46/47 kan worden zonder host programma of mods of stand bye, dan kunnen jullie(switchkid en zn maatje) wel bijdehand gaan doen, het is gewoon zo.

    je denkt te veel in levels..:confused: Ik ben level 33, maar kan ook prima meelopen met leveltjes 40..Komt gewoon omdat sommige mensen niet veel moeite willen doen(eeuwen wachten voordat je kunt spelen) voor een cijfer achter hun naam..
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  9. eh Sjaak ALS JE GEEN PROGRAMMA GEBRUIKT WANT IK SPEEL MET BROKEN WIL NIET ZEGGE DAT JE GEEN HOST KRIJGT :confused: WE KRIJGEN HEM ANDERS TOCH WEL MAAR SOMS OOK NIET MAAR DAN WINNE WE OOK GEWOON WANT HET ZIJN MAAR LVL 37
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word echt para van jullie jonge 8) heletijd elkaar beetje lopen aftezeiken _O_ Wat boeit het nou of je met of zonder host programma speelt en welk lomp cijfer je achter je gamertag staat, maak jezelf niet zo druk en post liever iets nuttigs, zoals ik nuO-) :D maar wel onthouden he it's just a game...

    _0/
     
  11. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Gebruik interpunctie, laat capslock uit
    2. Ok het zou kunnen, als je hackers omzeilt en in stap 2 wacht totdat iemand je joint(tegen booters jeweettoch).
    Maar aangezien je op level 33 al amper games vindt op die manier, moeten jullie toch wel ERG lang gewacht hebben tot je een game had. En stel dat jullie dan elke game zouden winnen, dan zou het inderdaad kunnen ja, maar toch acht ik die kans klein.
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    en ze gingen nog lang en gelukkig door met het afzeiken van elkaar... O-)

    Veel succes jongens _0/ ga maar lekker door met onzin posten _O_
     
  13. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry papa:p Maar je hebt gelijk ik reageer dr niet meer op:) Its just a game..
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  14. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen praten onzin hiero. Miss vinden jullie dat van mij ook wel, maar dat intresseerd me niet. Ik weet beter. Feit is gewoon dat mensen hier gratis en voor nix onzin uit te lopen kramuh. Je hoeft jezelf voor ons niet te bewijzen hoor. Zeg jij dat je geen host programma gebruikt, vind het best..Doe jij dat wel, ook best..Even goeie matties toch. Je weet van jezelf toch wel of je iets doet of niet, ga je hier komen liegen moet je ook zelf weten alleen dan ben je gewoon triest. Je bereikt er nix mee... Trwns als je logisch nadenkt lees je uit de 80% van die posts die zojuist gemaakt zijn alleen maar grootspraak is en bijdehandtuh opmerkingen zijn. Zit maar weinig normaals tussen.

    Maaruh keep it up:9 Het is wel vermakelijk:{


    _0/
     
  15. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    je denkt te veel in levels..:confused: Ik ben level 33, maar kan ook prima meelopen met leveltjes 40..

    echte legit 40ers kun je echt niet zomaar verslaan hoor dat beweer je wel maar dat doe je echt niet zomaar !!!! _0/
     
  16. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
     
  17. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    He maar effe iets anders Ik Wil halo 1 weer een keer spelen ik heb connect dus het kan nou via connect ik vond mezelf altijd zo goed in halo 1 :p dus als iemand met mij halo 1 wil doen zeg het effe Halo 1 Ruled !!!! ik heb er egt Vet veel fun mee gehad met al die system Links maar nu wil ik een X via ConnecT lijkt me echt de SHIT gewoon stuur effe message ofzo 'n X (PistoL van Halo 1 is Gwoon De Shit!!)
    Halo 1 For live


    /Mod Maak gebruik van de 'edit' functie om (drie) dubbele posts te voorkomen. - XiroKe
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2005
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Blaat...
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  20. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je bent niet goed in Halo1.
     

Deel Deze Pagina