1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[halo 2] Team Hardcore(ranked)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MultiSynC, 1 okt 2005.

  1. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Nee, niet meer off-topic. PM het maar naar de persoon voor wie het bedoelt was.

    En even on topic, ik vind ook dat er te veel objectives in TH zitten, een beetje is heel leuk, lekker tactieken enz. Maar ik heb ook wel zin om lekker lockout te doen met slayer, die heb ik nog nooit gehad...(ok pas 10 potjes ofzo gedaan en nooit meer:9 )
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2005
  2. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Off-topic post verwijderd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2005
  3. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind skirmisch ook kick hoor, maar die games duren een kwartier lang en meestal moet je een hill/ball 5 minuten hebben...is soms wat aan de lange kant en ben je blij als de game voorbij is

    Aan de andere kant zijn Team Crazy Hill games op Midship of lockout wel fun laatst had ik daar in een match 42 kills, is altijd wel lekkere chaos daar :9
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Twee posts ge-edit dit om te laten zien dat off-topic posts niet op prijs worden gesteld en nog moet ik twee off-topic posts deleten. Te triest voor woorden, sinds wanneer is dit een kindercrèche?

    Elke off-topic post die ik toevallig zie (en elke reactie daarop) delete ik. Als ik iemands posts (te) vaak moet deleten krijgt die persoon een waarschuwing of een tijdelijke ban.

    Het is heel simpel, als jouw posts niets met de thread te maken heeft post je niet!
     
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    TH vind ik opzich wel tof, het enige nadeel is wel dat de games zo lang duren.
    Verder vind ik het juist leuk dat er veel verschillende soorte gametypes in zitten, heb je tenminste nog wat afwisseling dan altijd bom of vlag op Burial mounds :mad:
     
  6. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja soms heb ik dat idee ook wel ja, het duurt soms allemaal weer net te lang. Objectives dan heah... Maargoed, het hangt een btje van de gametype af. Heb ook vaak genoeg dan denk ik weer: kon het niet nog ff 5 min langer duren:9 Maarja!

    Trwns, ik hoorde veel mensen zggn dat ze tijdens die dagen dat live ff ''uit de lucht'' was ze ook iets gedaan hebben aan hostcheat?.. Miss alleen maar geruchten, moet het zelf nog ondervinden aangezien ik na dat live gebeuren nog geen MM gedaan heb.


    Salut_0/
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat was om Live klaar te maken voor de Xbox 360. Zover ik weet heeft het niets te maken gehad met Halo 2.
     
  8. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit alleen maar een gerucht en geen feit. Iemand heeft dit gewoon verspreid en iedereen gelooft het liever dan het niet te geloven.
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb na de update wel een beetje MM gedaan, en ik heb het idee dat het allemaal wat sneller loopt, minder lag enz.. Dat van die hostcheat weet ik niet, maar misschien dat er een aantal dingen aan de servers veranderd zijn voor de 360 die invloed hebben op de server van xbox live op dit moment. Ik vind trouwens dat sommige gametypes echt te kort duren, dit is alleen al vanaf het begin zo dus is eigenlijk niet heel erg van toepassing op TH specifiek, maar het was wel iets geweest wat ze in mijn ogen hadden moeten verbeteren.
     
  10. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    En welke gametypes zijn dat dan?..
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    Gister voor het eerst TH dan gespeeld. Wel grappig alleen jammer dat ik alleen sniper kon zijn
     
  12. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Sooooo... Na een paar potjes gespeeld te hebben snap ik wat jullie bedoelen.
    WAT EEN TIEFUS LAGGGGG!!!. Ik heb zwaard, ik sla heb 2x, ik wil hem voor de 3e keer slaan, sla ik door hem heen en ben ik geassasinated |:- :{
     
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou.. ik had precies hetzelfde alleen als ik die gozer niet 3 keer had misgeslagen had ik een kill manjaro gehad:{ :'-( |:-

    Kutlag in rumble pit ook altijd:{
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    Hoe kan je nou zien welk team host heeft ?
     
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Direct na het blauwe scherm als de game start op BACK drukken en dan kijken achter welke naam er geen kruisje staat, diegene is dan de host...
     
  16. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore for live micheal.
    Team Hardcore is gewoon een dikke lagie bullshit waar je nog eens niet normaal kan spelen omdat er een paar gasten zijn die moeten cheaten om te winnen omdat ze te slecht zijn. Maare in hardcore kom ik 60% tegen gasten met host-programma en die gaan weer cheaten.
    Ik kon alleen normaal spelen tegen een paar Nederlanders.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    HWHAWAHW _O_

    Micheal nicht :cool:
     
  18. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod -Poep weggehaald.

    Gaan we weer beginnen jongens? :{

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2005
  19. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod OW voor jou wegens hopeloos gedrag.

    -Goiz
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2005
  20. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Trwns, ik heb ook minder last van lag... Vindt het wel best eigenlijk;) Maargoed er blijven nogsteed cheaters!en veel ook! Zodra je is een normale game krijgt is TH ook wel echt BAAS!Duurt soms alleen wat langer om zo'n game te vinden.


    Salut_0/

    /Mod Beetje van je tekst weggehaald
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2005

Deel Deze Pagina