1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[halo 2] Team Hardcore(ranked)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MultiSynC, 1 okt 2005.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Aait _O_, lekker mattie. Is het nog beetje leuk op live trouwens?
     
  2. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja best wel hoor, feit is wel dat ik nou echt weinig tot niet speel. Kheb het momenteel druk met me afstudeerjaar, werk en me chick heeft ook aandacht nodig.. Dusjah, kan niet spelen gewoon!Btje jmmr weer, maar komt goed:D


    Peace_0/
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hier ook even deze post:

     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  4. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn, dan weten we dat ook weer:9
     
  5. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore valt me tegen omdat het hele sneak effect eruit is. Maar dat je met BR spant is wel beter. Dat moeten ze bij TS instellen
     
  6. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Ogre 1 zoveel kills maakt krijgen Champion en I Aapiej I het best wel moeilijk.
    Maar wie was eigenlijk host in die game?
     
  7. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ik heb Kamachi e.a. zo vaak al dat soort aantallen zien maken. Dit was objective dus geen slayer. Hij heeft alle kans om granaten te gooien terwijl de tegenstanders blind ernaartoe lopen en hij niet geraakt wordt. Ook weer een momentopname. Hij zal goed zijn, daar twijfel ik niet aan, maar geloof me maar dat Champion en Aapiej samen een heel sterk team vormen en dat ze zeer slim spelen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2005
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ze echt heel veel kans maken, want dat van ogre1 is echt geen moment opnamen, als je die filmpjes van de MLG, VGL e.d. ziet, dan zie je dat zelf ook wel. Verder is het teamwork van de ogres al zo lang heel erg goed, en het wordt net zoals bij iedereen alleen maar beter. Ik vind het overigens wel echt belachelijk dat jij ogre1 met kamachi durft te vergelijken, want iedereen die een beetje verstand van het spelletje heeft, weet dat de ogres zoooooo veel al bereikt hebben en zo goed zijn en dat kamachi nog niet eens in de schaduw van hun rechterteen mag staan8) |:-
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    is allemaal zo waar, maar het probleem is in Europa valt nogal weinig te berijke vooral als je vergelijkt met de US

    en het is sneu voor Ipzor en Champion omdat hun sterkste punt teamwork is, want door de Teamwork van de Ogre's hebben zij die legendarisch (heerlijk woord8)) status mee behaalt, en paar random gaste(voor de Ogre's dan;)) gaan daar geen verandering in brenge

    en verder kamachi e.a.8):p is gwoon rape en er lope vele goeie spelers rond maar voorlopig zal geen europeaan kunne tippe aan de niveau van de Amerikane, en das heel :'-( jammer....
     
  10. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Oefening baart kunst toch... Die Amerikane oefenen (iets TEveel als je het mij vraagt) maar je ziet wat ze er mee bereiken. Maar kweet wel dat hun, Amerikanen, niet de enige zijn die in staat zijn tot zo'n niveau te spelen. Duidelijk dat Nederlanders en zeker ook de Franse/Engelse miss zelfs wel beter kunnen worden... Verschil is zoals Airwave al zei dat er nix met de skills van ons gedaan wordt. Moeten veel meer Tournooien, LANs en noem maar op gedaan worden... Daarmee kan en wordt je denk ook beter! Daar kan je jezelf bewijzen. Dan kan je zggn wie ''standaard'' owned of in de top 10 van Prof spelers zit.

    Van mij mogen er echt wel meer tournooien komen!

    _0/
     
  11. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je idd tenminste een doel voor ogen en dan is het meer dan alleen maar een beetje achter je xbox hangen en zeggen dat je owned ofzo.
     
  12. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Mischien leuk om met wat gasten een lan organisatie op te richten en mischien met medewerking van XBW, wat gasten die veel halo 2 spelen en verstand hebben van netwerk natuurlijk. Een idee, mischien leuk een keer voor een uitwerking. ( geeft een duwtje in XBW`s zij O-) )
     
  13. Champion

    Champion Guest

    denk niet dat dat ooit wat wordt in nederland _0/
     
  14. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Er is zoiezo wel veel animo voor, als het nou nog effe bekent wordt dan ben je er eigenlijk al, een zaaltje afhuren ( eventuele entree vragen ) en catering verzorgen en dan gewoon lekker gamen. Zal vast wel ergens een sponsor rond hangen die al die Live Gamers naar zich toe wil trekken.
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    zoek jij maar is een geschikte sponsor en alles ;) het lijkt allemaal zo makkelijk maar in de werkelijkheid is het echt niet van sponsor, zaaltje, entree. Er komt sowieso meer bij kijken, hoe krijg je bijvoorbeeld mensen naar zo'n toernooi? bij de wcg is het simpel want dan ga je voor dat geld($20 000) maar zie jij maar is een mooi prijsje te vinden die iemand wil betalen ;)
     
  16. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Nouja ik zeg niet dat het makkelijk wordt, maar er is iig wel voldoende animo in Nederland. Het is dus wel realiseerbaar. Natuurlijk zit er wel enige investatie in en wordt het wel moeilijk met sponsors maar als we een goeie steun zoals XBW al meekunnen krijgen dan worden de dingen wel een stuk handiger he. Zoiezo, een grote LAN- party van Halo ( 2 ) zou niemand willen missen toch?
     
  17. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan hoe de gametypes zijn en wie er meedoen, en oe het geoorganiseerd is:cool:
     
  18. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Natuurlijk is een goeie organisatie belangrijk, maar ook de spelers zijn belangrijk :p Als er mensen zijn die steeds de games quiten enzo en van die ''gay'' gametypes spelen dan is er natuurlijk ook geen lol aan. Zat ook te denken aan MLG - Toernooitjes ( 2 vs 2 zonder sword ;) ) en die soort dingen. Marja mischien denk ik wel te ver door :p
     
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah ik geef er geen drol meer om of er nou een lan-party van halo2 wordt gehouden want ik heb mijn xbox toch niet meer. Hou hem dan voor Perfect dark of PGR3 ofzo ;)
     
  20. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Halo 2 was gewoon een voorstel :p Ik zie eigenlijk ook wel een pd0 en een PGR3 LAN zitten ;)
     

Deel Deze Pagina