1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[halo 2] Team Hardcore(ranked)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MultiSynC, 1 okt 2005.

  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    jah joh maar hoe wil je daar prijzen voor gaan regelen dan :) En om mijn 360 nou een paar km te verhuizen de eerste weken:p Eerst maar is zien of die games wel echt vet worden(eerste speeltest was iig indrukwekkend). Als de live mogelijkheden bij Pd0 net zo goed worden als bij halo2(maar dan zonder de cheaters en auto-aim) dan wordt dit wel een vette game.
     
  2. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    een lan voor de 360 is nog moeilijker, omdat de hardware die nodig is om te spelen enzo stukken duurder is. (excuses voor eventuele typefouten, maar ik heb net 3 vingers gekneusd, dus hoofdletters, enz gaat niet egt lekker:'-( )

    ps. pox hou maar is op over die game, de volgende keer dat we spelen doen we het wel op een goede host_0/ en spreken we gewoon de regels af, kan er ook geen gezeik komen...:)
     
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ach... zielig hoor :eek: waarmee dan? toch niet met xboxen hoop ik he :+
     
  4. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had tegen een kast geslagen voor de lol:+ en toen ging het een beetje te hard|:-
     
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    was een hele domme actie8)
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha zeker na dat potje dat je van pox had verloren :9
     
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    neej was vanmiddag gebeurd gewoon in ene zonder reden....

    maar speelt er eigenlijk nog wel iemand team hardcore, want ik heb het idee dat het een stuk minder gespeeld wordt, omdat veel mensen er achter gekomen zijn dat het toch eigenlijk niet zo rlx is als ze d88.... ik weet het niet..:D
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik speel het nu wel. Maar dat komt deels omdat ik sinds 2 maanden weer ben begonnen met halo2. ff checkn wat het allemaal is, tot zover bevalt hardcore me wel hoor... br start en geen radar maakt een hoop goed :cool:
     
  9. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind Team HARDCORE zeker nog wel lau! Al die settings vind ik echt prof! Alleen die cheaters wordt je zat, het is moeilijk dan om zo games te winnen. En heb je ook nog is dat HUN 9 van de 10x host worden...dan is het ook niet altijd even leuk om op één en al LAG host te spelen. Maar opzich vind ik die matchmaking type echt wel heel goed.


    Peace
     
  10. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een vet initiatief pox, ik zou zeker komen. En een tournooi hoeft toch niet eens, gewoon gamen voor de fun, eigen xbox mee misschien... Maar achja, als die al die negatieve ventjes hier op xbw je plan meteen afkraken zal er wel niks van komen he...:mad:

    En over de wcg, ik weet zeker dat niemand is gekomen met het doel 20.000 euries te winnen...
     
  11. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Hehe bedankt Sjaakie :p Tenminste iemand hier die achter me staat ;) Het is wel realiseerbaar en mogelijk maar dan moet er natuurlijk wel medewerking komen van verschillende kanten.
     
  12. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    jongens er komt al een lan in february 2006 bij mij in helmond, dat hebbuh we afgelopen jaar ook al gedaan die was echt pro georganiseerd met goede catering erbij,toen waren we met klein clubje.ongeveer 20 man oa
    heaten
    redice
    rundown
    daica
    hongsifu
    jazzypimp
    blizaga
    excusemyfrench
    croccat
    kapt nemo
    machine
    en ik zei de gek!!!
    direct op glasvezel tijdens het spelen van die 20 man scoorde we nog steeds 6 mb upload op de speedtest!!!
     
  13. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta ook achter je hoor, goed plan;) :9 Nu alleen nog uitvoeren..


    Dat denk ik ook wel!


    _0/
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Snikkelbaard, ik kom ook! }:]
     
  15. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Zoals ik al eerder zei, er is genoeg animo in nederland om dit te doen
     
  16. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook helemaal nooit door iemand tegengesproken:confused:
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Neuh, laat pox maar praten. Vind die leuk :+

    De nieuwe playlist update lijkt me ook best lachen. 6v6 en 5v5 games, ook leuk voor de afwisseling.
     
  18. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    :{
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nie veel zeggen maar major clanmatch wordt echt onderschat. Het is super vet, het is alleen jammer dat het bijna niet gespeeld wordt.
     
  20. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt niet veel gespeeld omdat de meeste mensen het dus niet supervet vinden. Ik vind de gameplay al snel te chaotisch + noob (lompe tanks etc.) worden en je hebt natuurlijk ook een goeie host nodig die je meestal niet hebt bij matchmaking.
     

Deel Deze Pagina