1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[halo 2] Team Hardcore(ranked)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MultiSynC, 1 okt 2005.

  1. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo of niet, je heb dan echt een goeie host nodig. Anders is er nog geen donder aan!Kijk ik kan het hosten, maar zodra het alleen maar franse,engelse en duitsers zijn met hun kut verbindingen wordt hetlastig:confused:


    _0/
     
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    tja of een sjaak die met host programma werkt en een host aan iemand geeft met een 56k modem :eek: dan ist wel dikke lag shit in zon game :)
     
  3. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik geen hostprogramma:9 Loop eens niet zo met mijn naam te strooien..:D
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha niet te serieus nemen als ik met sjaak begin he :) dan zeg ik voortaan wel barry of weet ik veel wat, als er dan ook maar niet mensen aankomen die zich beledigt voelen :D
     
  5. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    OKay:D ik zeg het namens alle sjaaks in Nederland, je zet ze in verkeerd daglicht zo:p
     
  6. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zitten er toch een hoop gekkuh mensen (mensen wil ik het eigenlijk niet noemen:9 ) hier op deze forums! Voel me daar wel in thuis:D Hehe!


    Salut bazuh!_0/
     
  7. Tig3rclaw

    Tig3rclaw d0delijke klauw

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ben ik de enige of kan je in team hardcore ook HELEMAAL geen games meer vinden?
     
  8. Towel

    Towel Guest

    Dude op lvl22 vind je nog wel makkelijk games. Zorg anders dat je een lvl 10 iemand bij je hebt en join met zn 2en. Hardcore game gegarandeerd!
     
  9. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou daar zou ik niet zo zeker over zijn. Gister heb ik je ''advies'' opgevolgt maar werkt voor geen kenker! Daarom ben ik samen met Starsix maar ff met zuh 2e gejoined. Dan krijg je tenminste wel games;) Alleen moet je dan maar afwachten of je teamm8's ook wat voor je kunnen betekenen..dat zou niet al te overbodig zijn dan:9


    Peace

    _0/
     
  10. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft idd weinig zin, gister nog ff paar games met 2 gejoined in TH en dan krijg je teammates die voor de lol gaan betrayen/quitten/trashtalken etc etc de lijst met irritaties in halo2 kan oneindig blijven doorgaan
     
  11. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Dudes speel gewoon met z`n 3en...Doe ik nu vaank met Killerspeeld en Gunker Be(aka Hunker Raaaaaaapes) en wekt echt goed.we gaan dan btw wel voor 3 vs 3 ,zodat we geen random in het team krijgen!
     
  12. Champion

    Champion Guest

    ik doe altijd 4 vs 4, maar werkt alleen s avonds :)
     
  13. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    IK kom gvd niet boven me level 28 uit met Team Hardcore! Wordt er para van, elke keer wordt ik dan weer gecheat of speel ik een host die je voor een KNAAK NOG NIET EENS ZOU WILLEN HEBBEN:9 ! Pfff:mad:

    :'-(


    _0/
     
  14. Champion

    Champion Guest

    volgens mij ben je gewoon noob _0/
     
  15. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha nee ice is zkr geen n00b....Maar ligt maybe ook aan het team waarmee je speelt _0_ (dit is btw geen aanval ofzo:p)
     
  16. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou geloof me, ligt niet aan me team... Ligt aan Lag en Cheaters;)
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Tss, is maar goed dat je je team maar niet de schuld geeft aap :cool:
     
  18. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Het word ook steeds lastiger een game te vinden op lvl 28:mad:
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Valt opzich nog wel mee hoor.
     
  20. Candyman

    Candyman Guest

    Join met ze drieƩn ene laat gewoon een random joinen of hij zuigt of hij is een deranker (zal wel niet op teamhardcore) zo krijg je mensen die jou joinen waardoor je zeker weet dat ze niet cheaten ( tegen partij krijgt ook een random) noob wss ;) is nog de enige manier waarop je een beetjuh MM kan spelen op een hoog level teminsten zo ervaar ik het.
     

Deel Deze Pagina