1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[halo 2] Team Hardcore(ranked)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MultiSynC, 1 okt 2005.

  1. MultiSynC

    MultiSynC Guest

    check zelf maar: www.mlgpro.com

    maare matchmaking is niet voor n00bs, miss dat jullie t nie leuk vinde maar rumble pit enz heb ik nog wel lol ana hoor.

    en madvillian bungie doet geen normale mlg omdat ze dat spel niet zelf bedacht hebben, als smoes zeggen ze dat ze met deze types de mindere gamers ook aantrekken.
     
  2. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    ZOW.. ECHT WAAR???? lekker boeiend.. is gewoon een kutgametype met br ipv smg en de echte problemen laten ze maar hangen
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah sorry maar bij die gametypes heb ik echt niet gevoel van had ik maar battle rifle... Ook al is BR altijd handig natuurlijk, op de meeste maps mis ik hem toch echt niet hoor

    Trouwens doet bij jullie MSN het??? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2005
  4. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het zo zien, pistol (halo1 BESTE wapen ooit uitgevonden) = Battle Rifle (halo2 beste wapen, jmmr genoeg..alleen al dat je 4 shots in je hoofd moet geven om hem snel te killen en met pistol was dat :cool: En dan heb ik het gewoon over je standaard wapen waar je GELIJK en ten ALLE tijden goed uit de voeten mee kan.(ff niet naar rocket en snipe kijken) Long range en close combat zijn ze gewoon in te zetten die BR's. Die wapens heb je gewoon nodig als je spawnt... Wat wil je doen als je doodgaat en je spawnt met een SMG?.. Hij rijdt rustig met ze vlag lachend weg met het idee van: hij is dood en spawnt met een SMG, kan me tog niet meer raken :9 (ff over Coagulation dan he..)

    Geldt ook voor andere maps zoals BIJV Zanzibar. Loopt hij weg met de vlag nadat ie j gekilled heb. En dan? Moet je met je smg achter hem aanrennen?LOL Dat maakt het klaren van de vlag veels te makkelijk. Doordat iedereen een BR heeft wordt het lastig, dan is wie de meeste skills heeft de sterkste(teamwork & 1 op 1) Een BR is nog een wapen waar je de ''meeste skill'' voor moet hebben. Niet voor nix dat BUNGIE die er uit gooit als startingweapen, dat is niet leuk voor de nOObs. Dan worden hun te ''makkelijk'' gekilled en willen ze het spel niet spelen..Zo simpel ligt dat.

    Kijk, weetje wat het ook is... Als de ene de map zo goed controleerd en jij met je smg spawnt dan is er nix tegen te doen. Je wordt gekilled keer op keer. Heb je een BR dan kan je die Rocketaap nog aanpakken en dan kan je nog die Sniperaap aanpakken. Dat is juist die balans die je moet hebben. Tuurlijk kan je alsnog door die snipe of die rocket gekilled worden, maar doordat jij BR heb moeten die sniper en rocket toch wat meer skills eruit gooien om je te killen.

    Dit is mijn mening hoor, wil zker niet zggn dat ik gelijk heb... Maar denk wel dat er een kern van waarheid in zit.

    En ffies over MSN, die is idd focked op vandaag!


    Salut _0/ :cool:
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt opzich wel goed. Wel achterlijk dat ze niet gewoon MLG erin zetten in plaats van een gametype van bungie zelf. Iedere keer al speelde ik MM vroeg ik me af: Waarom deze k*t settings? Dit scheelt al een hoop. Daarnaast is oddball en hill ook wel vet met deze settings. We zullen het wel zien. Helaas blijft het gecheat. Vandaag 5 potjes slayer ofzo, 1 keer gemod, 1 of 2 gestandbyed. En nooit host. Iedereen lijkt wel host programma te gebruiken tegenwoordig. Iedereen cheat op een eigen manier.
     
  6. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bekend wanneer die komt ?
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Half oktober dacht ik...
     
  8. MultiSynC

    MultiSynC Guest

  9. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi voor de herfstvakantie :D
     
  10. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb je goed ;)

    Ben wel btje nieuwsgierug hoe die Team Hardcore uit gaaat pakken.. Of mensen houden er van of het wordt ''weer'' een flop!


    Salut _0/
     
  11. MultiSynC

    MultiSynC Guest

    mwah tis beter dan H2H ofnie
     
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    als bungie nu ff een halo1 remake met live maakt zonder ranking en met open servers is iedereen blij..
    dan komen er weer goede spelers online (stk,3d,tmg,ik;) oftewel de hele zooi)
    alle mensen die ik ken van halo1(veel) die vinden halo2 een schijtspel...en het komt niet alleen door matchmaking(grotendeels wel trouwens)..
    kijk al die neppe glitches die je hebt
    wapen balans(is er helemaal niet)
    superjumps
    geen wapens naden
    slaan doet het vaak niet
    zwaard(1 grote fout)
    auto aim(moeilijk om te missen)
    laag lag en lag(is niet bij alle spellen zo)
    geen dedicated servers(bungie is gierig)
    en nog veel meer maar ik moet gaan:p

    bungie moet echt een halo1 remake maken...
    of halo3 met halo1 engine(of hoe ze dat ook noemen)

    on-topic

    team hardcore is egt zielig,triest en sneu tegelijk
     
  13. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    - Plasma rifle is een arcade gun
    - Plasma pistol ook
    - Rocket is kut
    - Fragnades lijken meer op stuiterballen
    - Zwaard
    - BR kan niks toen tegen duel wielding van dichtbij
    - BR kan niet killen verder dan 30 meter
    - BR is kut
    - Snipen is te makkelijk
    - Shotgun is kut
    - Spel is veranderd in een wapenrace
    - Pistol skill is nu gebaseerd op wie de snelste vinger heeft.
    - Amerikanen
    - Doet de camo eigenlijk wel iets?
    - Overshield heeft geen toegevoegde waarde
    - De voertuigen zijn voor noobs.
    - Brute shot is wellicht het meest trieste wapen ooit bedacht
    - Granaten kunnen max. 5 meter gegooid worden
    - Einde van de campaign
    - Campaign
    - Shield komt veel te snel terug.
    - Anouncer
    - Slechte keuze van Halo 1 maps.
    - Maps zijn bijna allemaal te groot.
    - Gametypes op live zijn slecht
    - Wapens naden onmogenlijk
    - Team Hardcore wordt ook kut.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Wauw jij ben egt fan van halo2 _O_

    Tjeez wanneer houden mensen is op met het zeuren over halo2 :confused: Wat voor zin heeft het nu? Ik bedoel, als je niet leuk spel vind dan speel je het toch gewoon niet? :confused: _0/
     
  15. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat om de vergelijking me deel 1, en ik speel het ook bijna nooit. En je hebt gelijk het heeft idd geen zin om erover te zeuren maar ik verveelde me ff. :eek:
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol alsof deel 1 helemaal top was :p

    Kon me alleen al ergeren aan het springen, ook gaat het allemaal nu veelste langzaam voor me gevoel, maar je had in ieder geval meer skills nodig dan halo2 das waar...
     
  17. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo echt heah, je kan echt niet komen praten over halo1 gewoon. Halo1 is gewoon Pro! Langzaam is het nu wel ja, komt omdat je halo2 gewendt ben. Toen Halo1 HOT was, had je nog nooit zo'n BAAS spel gespeeld ooit. Hoe langzaam het ook lijkt allemaal, het is gewoon 1 grote skillvolle game die goed in belans ligt.


    Salut _0/

    Trwns Purnotjuh, ik ben het met je eens ;)
     
  18. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Goed in balans? Halo1 8)
    Lol 3 headshots dead? over heel de map?
    Goed in balans zeg :{
     
  19. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 3 headshots is juist het beste! En die 3 headshots geef je ook niet zomaar hoor ;) Daar komt het...daar moet je S K I L L S voor hebben :9 Als je allebei begint met die pistol, das juist tog eerlijk? Heb je beiden evenveel kans, maar dan krijg je daarbij ook nog is mapcontrol tactieken. Voor snipe,rockets en Os/Camo. Daarintegen als je geen control heb kan je toch nog terug komen met die pistol, das juist het mooie ervan.

    Maarjah, moet je maar is aan andere echte halo1 spelers vragen(skillvolle mensen..). Die zullen zo goed als allemaal niet met je eens zijn..


    _0/
     
  20. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens? :eek:

    Trouwens NTSC Halo is een stuk sneller.
     

Deel Deze Pagina