1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[halo 2] Team Hardcore(ranked)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MultiSynC, 1 okt 2005.

  1. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt Team Hardcore trouwens NIET gerankt, en daar ben ik blij mee ook.. Iemand al eens gestandbyed bij multi team? Ik ook niet :)

    Ik vind Halo 1 trouwens niet zo leuk, je kon er niet mee op xboxlive _0/
     
  2. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    So true!So god damn fucking true!

    Ik wilde altijd halo NTSC maar moest hem ombouwen en was bang om gezeik te krijgen met live. Achteraf had ik beter wel kunnen doen..Maarja!Halo PAL was ook kenker baas _O_


    _0/


    (Gelijk één van de skillvolle mensen die reageert ;) 2-0 voor de halo pro's..)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  3. MultiSynC

    MultiSynC Guest

    jullie hebbe ook wel btj geleik hoor. elke noob kan raakschieten daarom gaat halo 2 ook meer om de teamwork. dat zwaar is een hele heeeellleeee grote fout en de sterkte van die kut rocket ook. host voordeel is kut en amerikanen zijn kut.

    maar toch t is fucking verslavend
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel op Connect.. zou ik ook weleens willen doen, alleen m'n pc staat niet vlak bij m'n Xbox, want niet zo praktisch is...
     
  5. Konyn

    Konyn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is wel ranked, maar geen leaderboards, je ziet je rank dus niet, maar je hebt er wel 1 dus je speelt wel tegen mensen met hetzelfde niveau, maar doordat er geen leaderboards hebt, heb je dus ook geen last van boosters en dus ws. ook minder cheaters
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Bungie heeft het zo arcade gemaakt zodat ze er meer geld mee kunnen verdienen.

    Daarnaast was rocket in Halo 1 toch krachtiger, relatief gezien met de andere wapens.
    En voor halo 1 heb je meer skills nodig ja. Maar om 4 meter voor iemand te schieten met snipe of pistol om dan een headshot te maken heeft niks met skill te maken maar met bullet delay.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    bullet delay was juist skill....

    ik wil jullie halo2 (pro's) wel eens een 3 shot willen zien maken met halo1 (offhost)....dat word lachen gieren brullen...(maar wij konden het wel)
    en dat is skill en dat is halo1...
    maarja die tijd is over jammer gnoeg:mad::mad::mad::mad::mad::mad:
    ik ga nu denk ik de ranking van fifa 2006 ownen:p;)
     
  8. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    omg , anders doe je effe dat je de man bent|:- 8)
     
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol zoiets heet lag/een fout in het spel.
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    HEEJ vet heb jij ook fifa 06 :D we gaan wel keer potje doen dan own ik je wel ff :cool: ;)
     
  11. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    maar als die fouten in het spel het spel alleen maar beter maken dan is het toch juist goed....._O_
    trouwens op de ntsc versie had je daar geen last van_0/

    net zoals er fucking veel glitches zijn in halo1 maar al die glitches maken het spel juist alleen maar beter.....oa. wapens naden/sneller camo worden enz enz enz enz enz enz...

    en ja ik ben de man dat weet je toch...
     
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635

    nog nie maar duurt nie lang meer:p
     
  13. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets heet geen lag, het is delay! Het verschil is dat je lag krijgt doordat bijvoorbeeld de host niet genoeg upload heeft en het spel gaat ''haperen'' of ''bevriezen'' om de zoveel sec. Delay daarintegen is altijd aanwezig maar daar is op in te spelen. Zoals je zei, het iets voor hem uit schieten met je aim. En eigenlijk is dat helemaal niet gek.
    Als zou je in het echt een Longrange shot doen en je mikt op zijn hoofd komt ie ook niet precies op die plek waar jij mikt. Dat heeft met heel veel factoren te maken. Maar dat ff terzijde..

    Ik wil niet veel zggn maar met halo 2 kan je geneens longrange raken op iemand zijn host.(wel raken maar niet een 4 shots geven doormiddel van skill..en ga nou niet zggn dat jij dat vaak doet offhost..want dat gaat gewoon bijna niet) Ook niet als je iets voor hem aimed! Je kan niet op die delay inspelen. Je moet nou is voor de gein op een Engelse host spelen via live, nou dan hebben ze een mega groot voordeel. Kijk je dan naar halo1 was het gewoon je standaard delay waar je aan kon wennen en dus ook gewoon prof daar op spelen. Nu is het echt waardeloos... Bijna elke niet Nederlandse host is KUT om met halo 2 te spelen. Dat had je met halo1 veel minder en ook stuk minder last van.


    En nog ff op NIELS te reageren.. Niet zo zeer dat hij de man is, maar hij weet waar hij over praat. Dat kunnen veel mensen niet zggn hier als het over halo1 gaat(nix mis mee, maar wel een feit).


    _0/
     
  14. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Reson zegt wel vaker indirect dat die super goed is, is een beetje irritant, ach jah, halo1 was grappig, maar het is niet echt realistisch als je met een pistool iemand aan de andere kant van de map in 4 schoten neerschiet ofwel? de kogels kunnen ook nog spreiden he, en dan is geloof ik bij halo1 niet en bij 2 wel, dus opzich realistischer, majah, halo1 is oud 2 is kut, dus maar wachter op 3 he:)
     
  15. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoo waar heb jij deze Top Secret info vandaan?
     
  16. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je kijkt naar de realistische kant, dan ben je met halo aan het verkeerde adres. Het is en blijft FPshooter game met alians er in lol. Het gaat ook niet zo zeer om of dat wel kan of niet maar of de belans beter ligt.. En die zit er zeker in, dankzij die pistol.

    En het waren 3 shoten met pistol;)


    Peace_0/
     
  17. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee Halo2 is lekker realistisch, master chief kan 200 SMG bullets op zich krijgen maar een paar klappen overleeft hij niet? De realisme van de kracht van de H1 pistol is duidelijk NIET het probleem. Het gaat om de GAMEplay, dat hoeft niet altijd realistisch te zijn, als het maar leuk is.

    En over de lag/delay, dat was idd wel een groot nadeel van Halo1, daarom zou een remake van Halo1 met een betere netwerkcode juist zo mooi zijn. Alhoewel ik moet zeggen dat het wel voldoening geeft om van iemand te winnen op zn eigen host.
     
  18. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm Masterchief heeft toevallig wel een schild waar kogels op afketsen en wie is er denk JIJ niet dood na een klap van zon zwaard..

    :+
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol aliens zijn tot nu niet echt realistisch. Ow ja en Ice je hebt gelijk dat een kogel niet precies aankomt op de plek waar je hem richt. Maar het scheelt niet heel veel als je weet wat voor explosie er vrij komt bij een schot. Een kogel gaat zeer snel.
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Reson was super goed in halo1 :+ Ik snap sowieso niet hoe je realiteit kan verwachten in een fps zoals halo, en dan vind ik de pistol nog 1 van de realistische dingen in halo1. Waarom zou het niet mogelijk zijn om met een pistool 100 meter ver te kunnen knallen? Dat h2 nou zo fuckt op is dat je met je br nog geen 10 meter vooruit kan schieten is gewoon kut.

    Halo1 word hier duidelijk onderschat, het spel heeft 5x meer skill nodig wil je iemand killen zoals in halo2. Gelukkig zijn er nog een klein aantal mensen waar ze over praten (ice, reson, tom).

    Halo1 blijft een klasse beter dan halo2, feit.

    Daarnaast gaf het ook gewoon meer een goed gevoel als je iemand met delay afdroogt op zijn host, en het was gewoon droog dat als je iemand uit de hog wou knallen je op de moterkap moest mikken als je die kill een hs wou geven. En dan heb ik het nog niet over de balans tussen de wapens gehad, dit maakte halo1 al beter dan al die andere wannabe fps games.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2005

Deel Deze Pagina