1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[halo 2] Team Hardcore(ranked)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MultiSynC, 1 okt 2005.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hij heeft het waarschijnlijk over melee met je smg oid. Daarnaast is het wel lomp dat je opeens 10 meter vooruit kan springen als je zwaar hebt.
     
  2. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    do'h waarom heb jij het er dan over dat die delay realistisch is omdat dat in het echt zo is|:-

    ik vind het iig niet gebalanceerd als je altijd van elke plek op de map iemand in 3 schoten neerschiet, dat wapen heeft dus inprincipe geen meerdere of gelijke, want hij kan in elke situatie gebruikt worden, daardoor kan je net zo goed die andere wapens laten liggen, in halo2 gebruik je tenminste andere wapens, misschien niet helemaal goed maar je hebt tenminste variatie
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Omdat delay niet van het spel zelf is, speel op een lan en je hebt er geen last van. Vergeet niet dat de mp van halo1 is gemakat voor een 100mbit lan (en dan werkt het vaak nog niet altijd even lkkr)

    En de pistol KAN je in elke situatie gebruiken, je hebt tenminste een backup wapen. Dat wil niet zeggen dat het de beste wapen is in elke situatie, zelfs op een shithost kan een shotgun meerwaarde hebben in veel momenten.

    Ik begin me af te vragen, heb je uberhaupt halo1 online gespeeld?
     
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    wow dan had je wel tering shittie host daaro, en dan bij halo2 zeuren om lag/delay, ( vertel effe wat delay is want als ik je nu hoor is het precies hetzelfde als lag ) en neej geen halo1 gespeeld online, ( wist niet dat dat kon you know ) maar geef alleen maar me mening:)
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nope, op een lan was er wel delay maar MINIMAAL. Delay is een constante vertraging in het spel, maar iets wat je niet snel zal merken omdat het beeld niet hapert. Je tegenstander zal dus eigenlijk ergens anders staan dan dat je in je scherm zal zien, daarom zal je iets voor hem moeten richten in zijn looprichting wil je hem uberhaupt raken.
     
  6. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, soort lag dus:)
     
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    klopt als een bus sostic...
    en ice jij was ook heel goed hoor in halo1:p
    en niels deze is voor jouw jonge...

    ik own jouw echt KK hard je hebt geen kans tegen mij...en je hele clan ook niet ik in me 1tje tegen jouw hele clan en jullie halen geen 10 kills jullie zijn echt poesjes...bla bla bla...:D

    download nog wat halo1 filmpjes en dan zie je het wel moet je alleen wel europse films nemen want bij ntsc halo had je geen bullet delay...
    nog 1 keer voor de duidelijkheid:p
    bij halo(die jij hebt) heb je op je eigen host een hele kleine bullettime(de tijd die de kogel erover doet om zijn doel te bereiken j/k) en als je dan online gaat spelen word die bullettime meer door je ping(tijd dat mijn gegevens naar jouw computer verzend worden en weer terug) dus als je ping hoger was(bijvoorbeeld tegen iemand uit engeland) was het moeilijker om te sachieten en was het dus nog een grotere uitdaging om van iemand te winnen.

    voor meer informatie kunt u bellen met:

    Reson's halo1 servicelijn

    Tel: 050-538 89 45
    Fax: 050-538 89 56
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ice was n00b in halo1

    Kom maar, kom maar :cool:
     
  9. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach de adrenaline die door je lijf stroomt als je beseft dat je hem kunt hebben.. O-)

    En daarnaast blijf ik erbij: Halo 2 heeft xboxlive en Halo niet.. En ik vind xboxlive persoonlijk véél fijner dan xboxconnect
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dan nog is halo1 stukken beter dan halo2 :cool:
     
  11. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom proeven_0/ Je weet zelf;)


    Biatch:9
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    hahaha, mattieee!
    Ey ga je binnenkort ook weer halo1 spelen?
     
  13. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het best, zal wel een beetje gaar zijn.. Ik heb zowiesjow dan meer lag en delay.. Heb draadloos internet toch, en mijn pc is ook draadloos voorzien van internet. Kost allemaal weer bandwitch enzo, kut dat xbc via je pc moet gaan..anders had ik nergens last van gehad omdat mijn connectie speed hoog is. Of ik moet me router ff met draadjuh aan pc zetten:p Dan heb ik ook nergens last van..


    _0/
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Kijk maar man, 100% serieus spelen zal ik toch niet. Mischien kunnen we de laatste halo1 clan "TDG" weer ff reuniten met reson enzo :+
     
  15. Cieba

    Cieba Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik snap jullie niet jullie vinden het allemaal een kutspel. Kap er dan mee ga lekker BF2 spellen :p zoals Ik :p:p

    en met die delay in halo 1. dat heb ik nu ook in counterstrike source alleen dan omgekeert:p. er loopt een hitbox voor ^^ maar dat is nu ook weggehaalt en nu vind iedereen het weer lastig om iemand te killen omdat ze gewent zijn voor iemand te schieten.

    ik raad jullie aan om Bf2 te spellen is kapot vet :) en daar loopt niet iedereen om de 2 sec te schreeuwen. van : ****** DIT KAN NIET KANER LAG , ****** SPEL IK KAP ERMEE. EN TOG SPELEN ZE HET DE VOLGENDE DAG WEER |:- :confused: :p nee ik mis halo 2 zeker niet alleen de gezelligheid met live beetje maar ik zit nu ook in een clan . en zit je met elkaar op teamspeak is ook gezellig _O_ :+

    maarja jullie moeten hetzelf weten :+ maar halo 3 wil ik mss wel weer gaan spelen als het een beetje leuker(moeilijker voor noobs om te schieten) is en het op servers gaat .en even gezellig :D (en het goedkoper dan 300/400 euro is de 360 ^^)
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    halo1>BF2
     
  17. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    halo1 is gewoon te goed voor de xbox
     
  18. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    is normaal
     
  19. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 1 heeft geen xboxlive! aarg.. je moet dus óf de hele tijd splitscreen spelen óf die fucking singleplayer WEER spelen :mad:

    (of xboxconnect maar dat werkt niet lekker omdat de meeste mensen geen zin hebben om constant hun xbox lopen te versjouwen)

    dus hoe kun je dat nou leuk blijven vinden?!
     
  20. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat XBC en system link niet hetzelfde is. XBC is gewoon online, dus geen reden om je Xbox te blijven versjouwen. :{
    En sowieso als ik genoeg mensen heb neem ik graag de moeite om mn Xbox even anders neer te zetten als dat moet, want Halo1 LAN is beste game-ervaring tot nu toe voor mij. :eek:
     

Deel Deze Pagina