1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[halo 2] Team Hardcore(ranked)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MultiSynC, 1 okt 2005.

  1. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik vind het wel cool, beetje jammr dat je nog steeds gecheat wordt af en toe maar ach. :eek: :+
     
  2. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk zggn, het is idd wel lau! En ja, je kan nogsteeds gecheat worden maar alle gametypes zijn focking BAAS:p Ach en als je dat gecheat niet bevalt moet je maar ff hostprogrammatjuh gebruiken;) probleem opgelost*)


    _0/
     
  3. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik ga huilen als ik op mn eigen host verlies en ook als ik gecheat wordt. Hoe ga ik dat oplossen dan???
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    papieren zakdoekjes pakken en je tranen afvegen?
     
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Vet!!!
     
  6. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    en niet vergeten even je te neus snuiten he :) :)
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Wegens tijdgebrek heb ik maar een paar games kunnen spelen. Maar wat ik heb gespeeld bevalt me wel. Vooral KOTH op lockout is zeer vet. MLG in matchmaking voegt toch wat toe. Alleen die pistol is een beetje balen. Met het wapen switchen. Al zit je in close combat en je wilt snel PP oppakken moet je eerst naar pistol switchen.
     
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het alles meevallen, ook al speelde ik gister kut, maar het blijft nog steeds het probleem van de host, want door de lag kan je soms gewoon niet winnen en anders wordt je gecheat:confused:
     
  9. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja duidelijk en als je een sniper hebt en je wilt je BR switchen voor een zwaard dat daar ergens tussen die magnums ligt. Grrrr.
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Maar bungie is weer zo slim om er geen MLG in te stoppen maar een eigen gamemode. Want het moet wel van hun zelf zijn he:{ .
     
  11. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Die magnums zijn idd zwaar klote!!
     
  12. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    moah ik heb er niet zoveel problemen mee.. al is het soms wel vervelend als je de oddbal bijvoorbeeld wilt oppakken (je loopt rond met een zwaard) en je pakt niet de oddbal op maar een pistol! zwaard kwijt, en geen oddbal.. als er niemand aankomt, geen probleem, maar meestal spring je al weer weg om zo grenaten etc te ontwijken
     
  13. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook niet echt last van die pistol, tis gewoon ff wennen om er mee om te gaan dat je een 2e wapen heb. Vind het allemaal wel meevallen... Ben blij dat ze niet die kenker SMG er in hadden gedaan als 2e wapen, voor die heb ik echt een haat!:9


    _0/
     
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vind het ook niet erg om een 2e wapen te hebben, maar het is gewoon vervelend als je en wapen wilt oppakken ofzo, ik heb iig een ctf potje erdoor verloren omdat ik de vlag toen ie op ons spawnpunt niet kon oppakken en dat is wel behoorlijk klote...
     
  15. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    shit happends:cool:


    _0/
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Had toch wel liever SMG gehad als 2de wapen in plaats van magnum maarja eerlijk gezegd vind ik het nog steeds beetje verneukt.. aangezien ik gisteren 4 keer off-host speelde en er maar 2 van heb kunnen winnen|:- Andere 2 haddeen we gele ping nou probeer dan maar met team snipers op ivory tower te winnen:{
     
  17. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Zowiezo jammer dat zie die magnum gedownd hadden. Dat ding is als single geen fuck meer waard, zelf een duel is het oppakken niet meer waard. Vind hardcore wel een vette gametype.

    Jammer dat er nog steeds van die mannetjes zijn zoals schaap die denken dat ze iemand ownen als ze nog steeds leven na 2 nates, 2 shotgun shots en een beatdown :{ , en dan omdraaien om je vervolgens met 1 nate te killen :{
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger was magnum nog wel oké, toen je nog met SMG spawnde. SMG + Magnum was een goede combo.. Jammer dat beatdown sterker is geworden, en magnum zwakker.
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Magnum was vééls te sterk, alleen maar beter dat die is verslapt.
     
  20. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    neej die magnum in halo1 was lekker wil je zeggen? :confused: ik vond die magnum voor de patch v1.01altijd wel chill en je had er tenminste nog iets aan. Nu raapt niemand hem nog op net zoals de needler:mad: en dat wapen is net zo mooi:mad: :+
     

Deel Deze Pagina