1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[halo 2] Team Hardcore(ranked)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MultiSynC, 1 okt 2005.

1. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja jensss, ik snap dat je die smg liever heb. Maar juist daarom moet ie er niet in als secondary wapen. Dat wapen is te nOOby, als je daar een dubble van heb kan je nog makkelijk kills maken op een manier waar je geen skills voor nodig heb. En dat is juist niet lauw... Moet je ook voorstellen dat er 173628467639 Smg's in het veld liggen, heb je nog nix aan die battle rifle.

Team Hardcore heeft skills nodig en dat hebben ze goed gedaan hoe het nu is. Ze hebben als 2e wapen gewoon een iets zwakkere gekozen, en dat compenseert weer met die BR. Geeft weer net iets meer balans vind ik. En ja die pistol stelt wel heel weinig voor nu, maar het moet ook niet te sterk zijn in halo 2. BR heeft de halo 1 pistol vervangen das gewoon een feit.

_0/

Van mij mocht die Team Hardcore er al veel eerder zijn! Het is gewoon KENKER BAAAAS! Eindelijk weer is iets wat ze goed kunnen..Bungie

2. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    hmm met een magnum heb ik toch al een hoop beatdowns gehad.. je slaat er snel mee

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    *zucht* :+

Met halo1 hadden mensen nog altijd dezelfde kansen omdat iedereen de pistol had. Als je voor update dual magnum had had je gewoon teveel voordeel tegenover de rest, en dual magnum neemt gewoon een heel stuk minder skill dan de halo1 pistol.. Fact }:]

4. Candyman

Candyman Guest

haha zo mooi he wij speelden zo tegen wat van die americanen (mexicanen) weet ik veel off host.. dus gele conectie haha en we rapde ze zo hard he king off the hill. Da waren van die Brigders van level 44 haha en toen bleek dat ze de host aan een verkeerd persoon hadden gegeven en ons er niet uit konden lage haha ze flipten.

5. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd lekker als je van dat soort gasten wint. En het feit dat je zelfs met gele connectie wint zegt genoeg over die motherfockers waar je tegen speeld. Echt gewoon te triest voor woorden. Ik ben blij dat ik nog geen cheater tegen ben gekomen, alleen wel een paar mensen met kk slechte verbindingen...Das wel jmmr, maargoed das nog geneens zo erg.

_0/

6. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    srry, maar jullie zouden best dom zijn als je nog gecheat wordt, ( tenzij je het niet kan horen natuurlijk ) ,maar dat geldt voor alle hoststealers,
    ben nu al 4 keer gecheat en 1x echt verloren, is gewoon vervelend als 1 iemand leaved of 1 rode ping heeft.

btw: we hebben wel van cheaters gewonnen op lockout, ze lagde er 2 uit maar ik en don konden toch nog winne, 36-42*)

7. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat je het kan horen, maar dat vind ik niet de moeite waard. Trwns ik heb echt al heel veel nieuwe maps gespeeld in matchmaking en ben nog nooit gecheat... En naarmate ik die maps meer speel de leuker dat ze worden, ze zijn niet zo slecht als mensen denken. Ennuh het is trwns wel chill om niet alleen die ouwe maps te spelen, die wordt je ook zat op ten duur. Afwisseling kan geen kwaad! In team hardcore kom je er wel achter dat die nieuwe maps wel BAAS zijn!

_0/

Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  8. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Dan kun je beter een plasma pistol hebben...

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  10. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    haha!:D

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Team hardcore is best zuigend
    maar als ik het toch speel
    dan loop ik het liefst met een magnum om daat lekker mee te slaan (2 keer slaan en dan is die knakker al doood :D)
    maar op longrange snel wissele naar BR

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Precies je hebt het spel toch niet gekocht om een uur op een match te gaan wachten omdat je bang bent om gemod te worden. Of uit de game geb00t te worden. Spelen met die hap. Level zegt toch niks.

14. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar je hebt het spel toch ook niet gekocht om een seconde op een match te gaan wachten om vervolgens gemot te worden. Of uit de game geb00t te worden. Maar als je dat wel wilt zeg ik ook spelen die hap, en zoals ik al 8 jaar geleden zei, level zegt geen ene hol!

15. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja! Laten we iedereen spawnen met n00bcombo's! Dan zal je vĂ¡st geen kritiek krijgen op je nieuwe mode |:-

16. Candyman

Candyman Guest

AcH jong pak gewoon een BR en deel wat (BxB's) uit of miss zelf nog wel wat
    (BxR's) kan ook fijn zijn ;).

17. BrokenHunter

BrokenHunter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haahaaaaa

ik kan eindelijk posten :D ik wil FF zeggen dat ik team hardcore echt ****** vind want je vind geen games meer en dan ga je iemand joinen en dan stelen ze host Gele Shit connecties 't is gwoon leipe shit man maar ik ga veel Cstms doen dat is tenminste CHILL........

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    En je wilt beweren dat jij geen host steelt?

19. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    apu moet je toch weer beginnen he... echt je kan geloof ik niet begrijpen dat mensen ook kunnen stoppen met cheaten of host programma gebruiken,

20. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    En daar heeft Apu dan ook weer groot gelijk in, eens een vuile cheater altijd een vuile cheater! En voor sommige geld dit nog eens extra:9

Deel Deze Pagina