1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 11]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    oh beter je kan je ook in je eentje inschrijven voor die RDKleague 4vs4 :+

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ , tis alleen heesch (geen commentaar :emo:)

hoe gaat het met de RKD, iemand??

Edit: ik had forreal zien verlieze met 1 sec (hun haalde in de laatste 5 seconde terwijl ze 4 seconde achter stond) op warlock team ball :+ (een of andere montage)

Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  3. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    wokay8)

der is niet veel info behalve dat ze dus mlgtoernooien op Live gaan organiseren en dat er nu alweer heel veel mensen klagen over het VS-Europese host gedoe, der word al wel gezegd dat ze de toernooien misschien opsplitsen dus toernooien voor de VS, EU en missschien nog eentje en dat de winnnaars dan tegen elkaar spelen ofzo. Maar dat zijn tot nu toe allemaal suggesties.

\o/

PS: Je posse?:emo:

4. Pox

Pox Guest

hij bedoelt zn matties, zn gang, de ghetto daar, zn brotha's,

edit: owja, die toernooien worden rape :))

Laatst bewerkt door een moderator: 14 sep 2006
  5. Candyman

Candyman Guest

Oorspronkelijk geplaatst door Sir IcE2k6
    Ik moet je zggn dat ik er gelijk om moest lachen Eerste wat me te binnen schoot was: zker met je halo matties omdat je nooit buitenkomt en dus geen echte matties heb. (k weet, zo is het niet echt.. haha maar tog fa2)

Heb je hier soms eigen ervaringen mee omdat het je als eerste te binnen schoot? :{ (Een beetje een zieke gedachte gang voor iemand die een 'sociaal' leven heeft:lol: (hilarisch). En die niet te vergeten nog altijd, nadat hij al een tijd geen halo 2 meer speelt op een xbox forum op een halo 2 threat post. Maar dat snap ik natuurlijk daar zitten al je matties omdat je nooit..
    Oorspronkelijk geplaatst door Sir IcE2k6
    buitenkomt en dus geen echte matties heb. (k weet, zo is het niet echt.. haha maar tog fa2) :lol: (hilarisch)

MLG online, moet je zeker nog voor betalen ook, maar ja je kan beter je geld uitgeven aan een MLG match die je zelf speeld waar nog wat mee kan worden verdiend, dan aan VOD. :lol: (hilarisch)

6. Champion

Champion Guest

die post is heel duidelijk joep.

7. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Die post van CandyPauperMan is zo dom, daar ga ik geneens op in! NIet de moeite waard voor een ''discussie''.

8. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    lmao serieus:eek:

9. Candyman

Candyman Guest

Haha woorden schieten me tekort :lol: (hilarisch).

10. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat je het zelf zo hilarisch vindt. Toch nog iemand.

11. Candyman

Candyman Guest

Sorry ik had even een binnen pretje :)

12. Pox

Pox Guest

hilarisch :lol:

Is dit nog wel de ''live experience'' of wordt het hier nog persoonlijk ook nog? :b:

13. Champion

Champion Guest

de enige die hier nog veel speelt en meedoet aan dit soort discussies is MAESTRO :)

14. Candyman

Candyman Guest

24/77 halo bitch :) Maar gamer, weet je wat ik me nou herinner, Gamer(Sven aKa I Champion L: Ik twijfel of ik Halo 3 ga kopen want de losers zoals Masterspy NL blijven dit spel tot het eind spelen en hebben een voorsprong. Kijk Champion er zijn mensen die kijken naar de WCG PRO op. Als je dit soort dingen gaat zeggen gaat gewoon te ver. Nee Champion blijf jij maar lekker op forums allen goede muziek zoeken zodat je het weer naar mij kan sturen, zodat ik jou billenkoek geef in Halo 3 :b:

15. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit: ik heb dingen gezegd die ik niet moet zeggen sorry

16. Pox

Pox Guest

jij.....twijfelen om halo 3 te kopen? HILARISCH 8)

17. Candyman

Candyman Guest

Oorspronkelijk geplaatst door Candyman
    24/77 halo bitch Maar gamer, weet je wat ik me nou herinner, Gamer(Sven aKa I Champion L:Ik twijfel of ik Halo 3 ga kopen want de losers zoals Masterspy NL blijven dit spel tot het eind spelen en hebben een voorsprong. Kijk Champion er zijn mensen die kijken naar de WCG PRO op. Als je dit soort dingen gaat zeggen gaat gewoon te ver. Nee Champion blijf jij maar lekker op forums allen goede muziek zoeken zodat je het weer naar mij kan sturen, zodat ik jou billenkoek geef in Halo 3

****** n00b

--------------------------------------------------------------------------------
    Masterspy:
    wat ben jij een triest ****** ventje, je bent echt de grootste n00b die ik ken flikker op en zoek een leven of ga terug naar je fucking cyber vrienden.

:lol: (hilarisch) Dit was een uitspraak van me Hommie, ik heb nergens gezegd dat ik dit vind masterspy ik hou van je je weet dat ik nooit zoiets lulligs zou zeggen over jou :):

18. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

je moet zoiets gewoon niet posten ook al zeg je het zelf niet

19. Candyman

Candyman Guest

Je moet het niet zo zwaar opvatten, er wordt alleen gezegt dat Halo 3 kut is omdat mensen die Halo 2 blijven spelen een voorsprong hebben op Halo 3. Maar opzich als je het mij vraagt is dit niet helemaal waar. Het is wel in sommige delen correct maar als mijn verwachtingen uitkomen wordt Halo 3 heel wat anders als Halo 2 en heeft iemand die het tot het eind heeft gespeeld net zo veel kans om goed mee te kunnen in het begin, het gaat er vooral om dat je een spel snel oppakt. Masterspy xx HVJ abm4l nwly
    BTW vertel niks aan maestro, hij is een en al mond hij kan ze mondje niet houden als hij sappig nieuws krijgt!

20. Pox

Pox Guest

maar nu ga ik naar bed, weltrusten

ontopic aub :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina