1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 11]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde vroeger veel Pokemon Stadium tot dat h2 uitkwam , vandaar dat ik zo goed ben in halo2 *)

2. Candyman

Candyman Guest

K heb vroeger wel is met lasers geschoten met een kinderfeestje, vandaar me strakken aim tanga.

3. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah mah kijk dan snappen champion en alle andere het niet. Ik speel halo amper nog misschien een paar potjes per dag. Ik heb nu andere spellen die ik veel speel waaronder Lord of the rings: Battle for middle earth 2

ps: en nu ga ik ook slapen

Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  4. Candyman

Candyman Guest

Haha jongen wat de laatste 5 pagina's wordt gezegd is 'klin klaren onzin' (of iets in die richting) Dit heeft champion ooit gezegd 1000 jaar geleden en dan ongeveer 100% anders,(ik heb het ongeveer 100% veranderd) Er werden wat namen genoemd met mensen die Halo 2 zouden doorspelen en daarom ons zouden pakken op Halo 3. Dit gesprek vond plaats omdat we beide niet meer speelden, je moet weten, champion houd ook van jou. Ik ben nou 48/14 halo bitch maarja daar heb ik halo 2ook voor gekocht.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 sep 2006
  5. Champion

Champion Guest

candyman, pro al die dingen. heb ik misschien ooit gezegd haha, niet precies zo en ook niet die namen maarja :D

btw, mensen die halo 2 tot maart spelen hebben geen voorsprong op halo 3. ik had nog nooit halo 1 gespeeld.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    /Mod Nu maar weer ontopic heren

7. Candyman

Candyman Guest

Maar jij zuigt ook in halo 2.

8. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom tot maart. waarchijnlijk komt halo 3 pas uit in novemeber volgend jaar
    en dan nog halo 1 is ook heel anders dan halo 2.

9. Pox

Pox Guest

Er is nog helemaaal niets gezegt van een uitstelling, dus...

10. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is ook nog helemaal niks gezegd over de datum dat die uitkomt, dus........

11. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Wil het nog wel zggn dat de mensen van halo 1 een voorsprong hebben in halo 2 op de mensen die het nog nooit gespeeld hebben. Als je een beetje realistisch bent geef je dat toe. Daarintegen wil ik niet zggn dat de mensen die halo 1 gespeeld hebben automatisch ook meer pro zijn dan degene die nog nooit halo 1 aangeraakt hebben. Maar de voorsprong is er wel voor de halo1 spelers.

12. Pox

Pox Guest

hmm, champion heeft nog nooit halo 1 gespeelt voordat hij begon en hij rapet. en daarna staat hij in signapore, riiiight

Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2006
  13. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    bij jou was het niet te merken:b: :9

14. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry jongens ff oftopic maar dit kon ik niet laten.
    als iemand dit nog normaal vindt dan tik je niet richtig

http://www.insidegamer.nl/nieuws/12017
    /Mod Dat heeft totaal niks hiermee te maken, maak er een nieuw topic voor of iets dergelijks.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2006
  15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het is inderdaad erg triest van die kerel =(

Maar als je even verder kijkt dan dit topic, zie je dat er al een topic over loopt.
    Heeft dus geen nut om dat hier ook te bespreken. :)

Dus ontopic weer heren.

16. Champion

Champion Guest

ja toch xD

maar ontopic:

shinato, bij jou was het ook niet te merken dat je ooit halo 2 had gespeeld (Y)

17. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar vind ik die topic???

/Mod http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=2005989#post2005989, astu :)

18. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapt het weer eens niet! Zoals gewoonlijk!

Als je halo 1 gespeeld heb heb je een VOORSPRONG lomperd! Ik zeg niet dat je daardoor automatisch beter bent! Je weet gewoon al veel meer dingen en die komen later bij gamers die het spel voor het eerst spelen. Maar die kunnen dan nog wel beter worden!

Hoe is het mogelijk dat je zo lomp... je hoeft alleen maar 4 zinnen van mij te lezen.. dat lezen gaat nog wel denk ik maar begrijpen is moeilijker voor je!

edit: RAPED*

19. Candyman

Candyman Guest

Waarom blijf je dan toch altijd op de meest belachelijke posts in gaan? :lol:

20. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    zomaar beginnen mods on-topic post te verwijderen, tfoe is et die tijd van de maand ofzo..

ooh en on-topic halo is tof :eek:

Laatst bewerkt: 16 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina