1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 11]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat zeur je nou? Het posten van alleen een smiley is niet bepaald ontopic is het wel?

En nee het is niet 'de tijd van de maand', je hebt je gewoon aan de regeltjes te houden. :) Offtopic reacties worden gewoon verwijderd.

2. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Gast die smiley was een reactie op champ ze post die weer over halo ging.

de quote van hem kwam er op neer dat maestro volgens hem de enige was die nog halo speelde.

hierop reageerde ik met :eek:

hij zou begrepen hebben wat ik hiermee bedoelde net als ieder ander op dit forum + et was ontopic geweest.

Laatst bewerkt: 16 sep 2006
  3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Je wilt dat het topic weer dichtgaat ofzo? Je post nou weer offtopic.

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    neej, doe maar niet meer O-)

ik vraag me wel af hoe het gaat met de RDK, maar niemand reageert daar op :'-(

5. I 4AG Leader I

I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 is dood

6. Champion

Champion Guest

is dit weer een poging tot reacties ?

die van mij heb je iig :thumbs:

maarre, ik moest eerst meespelen van triton samen met king en ipzor, maar hoorde later dat die match niet eens doorging..

weet niet of RDK zo'n succes is dit keer..

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ga iemand anders vervele O-), ik wil niet dat door onbekende mense dit topic word geslote (weer :+) (deze is voor 4AG leader ;))

dikke reunie champ :9, speelt ipzor weer dan??, heb em allang niet meer gezien, maar ik had wel gehoord dat 48 clans meedede, dus volgens mij valt het wel, maar er zijn gwoon weinig nederlandse teams die mee doen :mad:

8. Candyman

Candyman Guest

Tot nu toe waren er alleen maar warm up matches waar het team waar ik in speel 0 heeft gespeeld. Vandaag kunnen er geen nieuwen teams meer joinen en krijgen we te zien tegen wie we moeten spelen geloof ik.

9. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Het is NU idd bekent, jullie spelen tegen mTw dus liggen er in de eerste ronde al uit :p Nee ff 4 sjow, sterkte :)

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    maar ze hebben wel host :b:
    wat is de lineup van mTw ??(mortalTeamwork was het toch??)

11. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof het wel ja, gekke Duitsers:)

12. Pox

Pox Guest

Jah kijk dat is minder, dat zijn als ik het goed heb de winnaars van vorig jaar en een van de beste teams die meespelen. Ik hoopte dat we niet tegen ze moesten spelen omdat we bij de warm up al tegen hun moesten. We hebben nog niet echt veel geoefend, we hebben al tegen hun gespeeld maar toen ze achter stonden leavde ze, ik hoop dat ze deze keer fair spelen.
    Btw dat we home spelen betekend dat we de eerste match op onze host mogen spelen, daarna is het op hun host.
    Edit: deze post is gepost door The stud him self candyman

Edit v2: Ik heb net even zelf op de site gekeken en we moeten helemaal niet tegen mtw, als het goed is gaat het daar over de warm up match.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2006
  13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg om de line up bobo, weet je wel, de spelers die in het team zitte enso :+

maar zou wel beter zijn als het maar een warming up match zou zijn, dan kom je hopelijk de eerste ronde tegen een zwakker team, zodat je nog wat strats en so kunt probere, en team shote oefenen, van die dinge,
    wie zijn eigelijk de favoriete??, als die er zijn...

14. Pox

Pox Guest

Ik gaf quote ook de post van Dark robo niet die van jou.
    white, mayo, skog en rookie :+ Als je het mij vraagt hoort mtw bij de favorieten.

15. Champion

Champion Guest

nee nee, maar ging sowieso niet door dusja

16. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar zitte met die reacties

On Topic:

Ik ben gevraagd door een team om bij hun in te vallen omdat hun 4e man niet zker is, ze hebben zich pas laatst ingeschreven dus het is allemaal nog een beetje onduidelijk maar er is dus een kans dat ik ook meedoe.

17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    wie zijn het??

18. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Sneeka stalkte mij altijd omdat hij mij in hun team wilde :p

@ Air, my bad, las die post echt totaal verkeerd...

19. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    In et team waar ik dus misschien inval zitten: Grudge/Mikey, Baadshah en 2 gasten die ik niet ken. van die 2 laatste kan er misschien 1tje dus niet meedoen en moet ik dus heel misschien voor in de plaats spelen.

Laatst bewerkt: 16 sep 2006
  20. I 4AG Leader I

I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik probeer info te krijgen. Halo weer leven in te blazen. Ik probeer te begrijpen wat het nut is van deze topic. Ik wil weer halo matches en andere shit. En niet alleen dingen lezen over die en die speler die dit en dat doen. Of hoe jullie elkaar proberen te dissen.

Groetjes _0/ :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina