1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 11]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    denk je dat een onbekende speler, zelfs in nederland, Halo weer leven in zal blazen

btw infern0s, wie zijn die gaste :+, ik ken er geen een van, uit welk land komen ze??

2. I 4AG Leader I

I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

Leuk Bevonden:
    0
    niet met zulke "gemotiveerde" spelers

proberen kan altijd, niet? En waar kan ik dat beter doen dan op een topic met de titel "Halo 2 The Live! Experience"?

Maarjah, blijkbaar dus toch ergens anders....

Laatst bewerkt: 17 sep 2006
  3. Pox

Pox Guest

Als je wat aardiger deed dan had je mischien mensen in je friendlist en dan kon je mischien zien dat er elke dag nog zat customs worden gespeelt. Halo dood, haha noob 8)

@Ice, je zuigt en ik haat je

4. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Hij en onbekend, kom op...Hij draaide toch altijd gewoon mee aan de top?=( Alleen kan ik z`n argumenten en shit totaal niet begrijpen, ben blij dat hij dat zelf wel doet :)

Ben benieuwd hoe het afloopt met de rdkleague!

5. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal jou friendslist wel vol zitten... Volges mij doet hier niemand aardig tegen elkaar...

Ik ken die gamertags van jullie ook allemaal niet, dus dat is dan wederzijds. De top is een relatief begrip.

Ten slotte, jullie zoude mij ook eens de kans kunnen geven om deze topic te begrijpen en erin mee te gaan. Door deze reacties hou je "De Top" inderdaad beperkt.

Ben ff radiator van de muur halen...

6. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de top hier niet in deze topic word gevormd, maar doormiddel van het spelen/hebben gespeeld van Halo ce/Halo 2 :)

Edit: En mischien geeft het wel iets aan dat jij de mensen hier niet kent *) (dan heb ik het niet over mezelf hoor :)) Want ik bedoel wie vind mij tenslotte bij de top horen...

7. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal het wel aan Halo CE liggen, die heb ik alleen op de pc gespeeld.

Jepz, dat ik jullie nooit ben tegen gekomen in Halo.

Maar goed. Ondanks alle haat jegens mij is het natuurlijk nooit te laat om een tweede start te maken. O-) Ik zou het zonde vinden dat ik nooit meer uit Halo kan halen wat erin zit omdat ik een topic niet goed begrijp.

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    jonge, wat verwacht je naar 2 jaar, iedereen is het een beetje zat
    proberen kan altijd ja, maar zoals ik al zei je kent helemaal niemand, miss is de top 'relatief', maar jij hoort daar niet bij..

iedereen loopt de heletijd tegen elkaar te klote, iedereen kent elkaar hier, de top word niet hier gevormt op XBW, maar over tijd zijn veel goeie Halo spelers naar XBW gekome (sommige waren eral), en mense die nieuw zijn worde hier normaal behandelt, omdat zij ook normaal doen

9. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Dude zoals ik net al zei, deze topic heeft natuurlijk niets te maken met je halo skills...Iedereen kan hier posten, dat lijkt me vrij duidelijk, ja toch? En je bent de mensen van dit forum nog nooit tegen gekomen, dude waarom heb ik dan met die gasten gespeeld :p Dus als jij nooit de trainer van Ajax tegenkomt kom je nooit in Ajax? Ik denk dat als je redelijk wat skills hebt je vanzelf wel mensen tegenkomt van je eigen soort en daar custom mee gaat spelen! En nogmaals ik claim niet dat ik bij de top hoor, maar beweer wel dat ik met de top heb gespeeld :)

10. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    edit

11. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie denk je wel dat je bent. Nog niemand heeft ooit van jou gehoord en zowat iedere top speler van nederland is gestopt. Je ben iets nutteloos aan het proberen maat

12. Candyman

Candyman Guest

Het is heel simpel uitteleggen: De Halo 2 crew van Nederlanders waarvan de meeste al vanaf begin af aan met elkaar spelen komen hier op het forum om elkaar een beetje te lopen kutten, omdat ze zich kapot vervelen omdat ze zijn gestopt met Halo 2 en niet weten wat ze met hun vrije tijd moeten gaan doen. Omdat jij alleen maar team traning speelt kom je nooit in contact met deze oude rotten in het vak waarvan 99% niet meer speelt. Je moet ook even weten dat de dingen die worden gezegd over de top allemaal klets praat is want ik ben hier de enigste die aan de top staat :{

Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2006
  13. Champion

Champion Guest

ik ben top.

en jij niet leader.. begrijp je dat ?

ik had eerst nog nooit op live gespeeld, ik weet niet of dat een maatstaf is.. ? en mijn hoogste is 30 zonder cheaten :mad:

14. Candyman

Candyman Guest

PS: ben level 38 geweest (zonder cheaten) sommige zien je dan als goede speler. Ik weet niet wat jullie zijn of wat de maatstaven zijn. Maar dit mes snijdt maar aan 1 kant.

Ik ben Level 40 door mensen uit de game te booten en standbye door middel van het host programma. Maar als iemand mij vraagt of het legit is dan lieg ik, omdat mensen dan denken dat ik goed ben in Halo 2 en dat wil ik graag.

15. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    @ Masterspy: Jeuhj.. ik ken iemand die bij de top hoort. Als het de echte Masterspy NL is. Maarjah, zo goed is ie niet. Heb alleens van hem gewonnen. (Team Slayer, was met Horizan samen) Masterspy, the boy next door. Groeten in Brunssum, daar ben ik geboren en getogen tot me 14e.

@ De rest: Geen reactie meer. Jullie hoeven op mij ook niet meer te posten ik reageer toch niet meer.:thumbs:

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kon me nog herrineren dat ik en leader nog tegen BBE Hannes en redemon hadden gespeeld en hadden gewonnen. Maarjah dat zeg niks.

Wat ik wel weet is toen leader en ik nog vol op speelde dat we best goed waren, en van hele goede spelers hadden gewonnen.

17. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar hangen Rikkel.
    Ik heb via twee manieren geprobeerd een normale conversatie te voeren. Maar ze staan er niet voor open.

18. Champion

Champion Guest

ik heb nog nooit tegen 1 van jullie 2 gespeeld... of hebben jullie toevallig ook van mij gewonnen ?

:)

19. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Et is natuurlijk dat ik te laat was met inschrijven voor WCG 2005. Anders was deze topic nu over mij:

"Wow, heb je CS Leader gezien? Hij is nu nog beter dan toen hij in Tokyo (of waar de finale ook was) de WCG heeft gewonnen."

"Jah man, gelukkig is hij nog steeds een aardige gozer en voelt hij zich niet beter dan de rest"

"Nee, als een andere gamer dat had gewonnen zouden we onze vrije tijd hier doorbrengen om te proberen andere mensen te dissen."

20. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, dude ik ken die rikkel en ik weet dat het echt een knakker is die totaal niets van Halo afweet...Jij hij kan die bxr dus hij is een pro, maar laat hem maar eens een TACTISCHE 4 vs 4 spelen en je horod hem heel de game niet en hij steld niets voor :) Dat je gewonnen hebt van Hannes en Demon zegt niks! Halo word helaas voor een groot deel bepaald door host en ik denk dat iedereen hier welleens van hun hebben gewonnen! En ja ik ken Hannes redelijk goed en heb veel met hem gespeeld :) reddemon ken ik minder goed maar ik weet wel weerd dat die gozer ziek kan breakdancen en samen met zijn broertje een x spontaan naar Hannes is gereden :) Verder ken ik zulke mensen niet hoor!

http://www.haloorbit.de/downloads.php?c=1&blam=2

Nog niet gezien, maar beloofd vrij veel!

Edit: Ik ben dus ook pro, omdat ik OFFHOST met 1 punt heb verloren van DefyIsHuge en SinIsSick? Resultaten zeggen niets nee, want op lan zou ik wss vies te hard geraped zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina