1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 11]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    klopt :9, ik denk alvast 1tje aanspore voor een team :+
    ik wil wel weer eens serieus halo'en tis te lang gelede eigelijk, competitie is te verslavend :+, en shinatje heb ik op msn, dus had em ff gemaild, kan altijd probere toch
    helaas stond in zn reactie op mn mail niks =(

En maestro, ik weet dat je account nu sick capo is, maar maestro... is gwoon maestro, ik vind dat een veel beter naam, en Sandkeeper ook inplaats van savag3, en zo ken ik je ook ;)

Laatst bewerkt: 18 sep 2006
  2. Candyman

Candyman Guest

Haha met een zak over z'n hoofd, nee stom van me het moet niet op tv komen. Een presentator achter de schermen \o/

Haha jah idd dat vind ik ook maar ik ben te lui om het nummer op te zoeken, btw ik moet nog betalen voor me Maestro account bedenk ik me nu. Maar als ik een keer zoek om te bellen haal ik 'the legend' terug. Die Sick accounts waren meer een grap omdat we allebei een gratis 12 maanden live hadden. Ik durfde er ook niet op te spelen totdat ik mijn maestro account niet meer kon gebruiken. Maar nou gaat hij over een paar weken weer verlopen. Sandkeeper speelt nou btw onder de naam iNi LuKi (jaar account)

Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2006
  3. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Et zou politiek incorrect zijn om dit hoofd te bedekken:b:

4. Champion

Champion Guest

kzou het wel terecht vinden..

maar als presentator kan je zo terecht, allemaal leuke weetjes tussendoor\o/

5. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    ooit gezien?:)

yea toch lijkt me wel relaxed baan opzich:)

6. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe alsjeblieft nie zo arrogant zeg.....echt om te kotsen. En voor de rest die hierop gaat reageren....zo, hebben jullie weer een paar pagina's om over te discussiëren, want over Halo2 gaat het al 4 topics niet meer. Alhoewel ik het wel begrijp, want nu halo2 dood is hebben jullie veel meer tijd om lekker elkaar af te zeiken in een forum.

Komt u maar.....

7. Towel

Towel Guest

Hoi Hannes!

8. dr unreal

dr unreal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HOijonggggggggggggggg

9. Champion

Champion Guest

ik mag die 2 letters niet gebruiken, maar jij bent ook geowned, en -- hard.

kots aub over jezelf heen :thumbs:

als je dit allemaal nog leest, had je begrepen dat ik niet serieus was.. maar oke, je kan niet zo veel, heb ik respect voor(Y)

EDIT 3: "mooi dat je nog steeds achter die struik ligt hier, om mijn posts in de gaten te houden :)"

EDIT 4: "wat denk je, dat iemand zin heeft om pagina's te gaan discussieren voor jouw lul verhaaltje ? arrogant... ohw wacht, kunnen we samen kotsen.. gezelligggg "

/Mod Zo gaan we niet met je medemens om. Hierbij heeft Champion ook een ban gekregen, laat dit een waarschuwing zijn voor members die ook andere members beledigen.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2006
  10. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk nieuwe member?

:b:

11. Candyman

Candyman Guest

Het is en het blijft een wijze man. :lol: (hilarisch)

12. TheWalrus

TheWalrus Guest

Hannes... it's alive... OMG.. HAlo 1 op XB Connect... Swaffel in je mik!

13. Fo Shizzle

Fo Shizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Infern0s weet je mischien wat meer over dat online Tournament van MLG, want ze zeggen dat de eerste in eind September plaatsvind |:- Dan mogen ze van mij wel wat meer informatie geven of tenminste die MLG online tournament site online zetten.

14. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ff refreshment..

Wie doen er allemaal mee aan de 4v4 van RDKleague en in welke teams?

Ik heb mezelf ook ingeschreven en zit in het team:
    Murder Inc

Ach ja..winnen doe ik vast niet..want ik speel tegenwoordig niet veel :)

Btw, is xbox live offline? (huidige tijd: 11.37u)

15. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0

lol strafpunt voor deze opmerking wegens arrogantie:{

'De manier waarop jij op hem reageerde wensen wij hier niet te zien.'

Ik d8 ik waarschuw ff.

iig er is nog niet zoveel duidelijk over die MLG Online league er zijn meer ideeen over hoe het plaats moet vinden enz. 1 van de grootste punten daarover is de host met het hele VS. - EU connectie gedoe. Het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat er in september al een league is, en als die er wel blijkt te zijn denk ik niet dat iedereen daar mee aan kan doen en dat het meer een oefening word om te kijken wat er verandert moet worden.

Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  16. Towel

Towel Guest

Infernos..... waarom quote jij jezelf? En weet jij of ik nog kan inschrijven? Hoe moet dat?

17. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    inschrijven voor die league, dat kan zoals ik al zei denk ik niet + ik vertelde wat ik dacht over die league ik heb geen idee hoe het daadwerkelijk is. ( als je het over inschrijven voor de mlgpro online league had)

lees je me post eigenlijk wel? want dat zou je ook niet vragen waarom ik mezelf quote.

overigens forreal sorry man ik probeer wat meer info te vinden over dat toernooi maar mlgpro.com doet weer gay.:{

EDIT:

naja net gelukt om ff mlgpro.com te checken en er is niks concreets te vinden over die toenooien, een hoop gepraat door de forum members maar geen concrete data,regels enz. dus een toernooi in september lijkt me zeeer onwaarschijnlijk.

18. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, RDK?

En xbox live nog steeds offline?

Anders reageert dr ff iemand op mijn post aub. ;) :b:

19. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    LOL towel is niet zo slim:lol: hihihihi

20. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die meedoen aan RDK van dit forum zijn:

Forreal, PsYcHoKiD, Sick Capo (Candyman/Maestro), Sh1n4t0, Not Orc 1(Reaper, heb ik hier wel eens zien posten) Jij en Ik(waarschijnlijk)

Team CrT l CreaTive:

I ForReal90 I - Leader
    SicK Capo - Player
    PsYcHoKiD - Player
    SicK Savag3 - Player
    II Sh1n4t0 II - Substitute/Player

Supreme Gaming:

Not_ORC_1 - Leader
    Gladiator - Player
    Neo - Player
    De4thBr1Ng3r - Player

* Er is er een uit hun team though want ik krijg de hele tijd messages van ORC over dat ze zoeken naar een 4e speler, ik weet niet wie er weg is *

IVIurder Inc:

A1DAN - Leader
    Darkest Faith - Player
    wHo is brave - Player
    leggy - Player
    xf4ct0r - Player

* xf4ct0r ben je een substitute ofzo?*

Team Virtuous
    o grudge o - Leader
    Baadshah - Player
    tv_bowtle - Player

* Dit is het team waar ik waarschijnlijk moet invallen*

Towel over registratie op RDK(als je dat bedoelde) weet ik niks kijk ff rond op de site maar ik denk et niet aangezien de teams al zijn ingedeeld en et 'toernooi' morgen begint.

Geen idee over xboxlive ik ben niet on op het moment.

Ik had je eerste post gemist sorry:b:

Ik vind et nogsteeds lelijk dat ik een strafpunt krijg, wtf doen die eigenlijk en hoeveel van die puntjes zorgen ervoor dat er iets gebeurd?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina