1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 11]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt maximaal met 4e op 1 xbox op Live (met halo dan)
    het verschilt per game, dus moet je zelf ff kijke hoeveel mense op live kunne

2. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dat trainen betreft..

Het zou mooi zijn als de Nederlanders zich weer eens goed op de kaart zetten met Halo.

Ook al is het op het moment een stuk minder, toch is goed om te laten zien aan de rest van de Europeanen dat wij goede gamers zijn. Zeker voor de fear-factor bij halo 3 kan dit een rol gaan spelen.

Daarnaast lijkt het me een goed plan om als Nederlanders massaal te participeren aan toernooien als RDK, zodat er, misschien ooit een echte grote LAN komt.

Kijk, die mini LAN's van mensen die ineens een wild idee krijgen om een LAN te gaan houden en dit te gaan organiseren op xbw en vervolgens kwaad worden op andere members door reacties van hen werkt averechts en komt onproffesioneel over.

Daartoe is het een goede zaak om mee te doen aan zulke toernooien én een levende online gemeenschap te houden zoals wij die kennen in Nederland. (Lees deze thread op xbw)

Ik zie deze thread dan ook als een soort van halo3forum van Nederland.

Laten we dit aub zo houden ipv elkaar de hele tijd af te lopen zeiken.

Laten we gamen en niet fucken. (alhoewel dat ook geen kwaad kan op z'n tijd ;) )

Edit: ik zie dat ik een waarschuwing ontvangen heb voor mijn reactie op de post waarin de reclame van GTA in dit topic besproken wordt. DAT is dus precies wat ik bedoel met het vernietigen van deze schaarse gemeenschap. Ik snap ook wel dat een offtopic reactie niet gewaardeerd wordt, zeker niet in deze thread. Maar kom op. Dit forum is er toch om op een gezellige manier over onderwerpen te praten die betrekking hebben op de xbox? (muv de green mile).

/Mod Uiteraard mag je gezellig daarover komen babbelen, het is alleen niet de bedoeling dat het Halo 2 topic ook nog over allerlei andere zaken gaat, daarvoor zijn er anderen gedeeltes van het forum.

Ik snap ook wel dat de emmer reeds is overlopen, maar goed, toch vind ik het aan de zwakke kant om op zo´n reactie, die niet eens iemand persoonlijk aanvalt, een strafpunt toe te kennen.

/Mod Heel leuk, maar een waarschuwing is geen strafpunt.

Ik vind dit een erg leuk forum. Daarom vraag ik de mods om dit ook zo te houden! Sterker nog, het is jullie taak om dit een leuk en leesbaar forum te houden. Mijns inziens doe je dit niet door het afstraffen van zulke posts.

/Mod Er zijn ook mensen die hier vooral over Halo2 op live willen praten, en die zich ergeren aan zulke posts. Probeer daar ook een beetje rekening mee te houden, we hebben hier heel veel door de vingers gezien. Enkel lijkt het erop dat members in plaats van het te waarderen zich steeds erger gaan misdragen.

Ik voel me werkelijk in mijn vrijheid op dit forum aangetast.

/Mod Waarom? Omdat je denkt dat je een strafpunt hebt gekregen? Je hebt een waarschuwing gekregen, geen strafpunten dus.

Hopelijk was dit een eenmalige bestraffing.

/Mod We willen graag met jullie het er het best van maken, alleen soms gaan mensen echt te ver en moeten we optreden. Er zijn een aantal mensen die maken misbruik van de vrijheid die ze hier kregen. Hierdoor treden we soms hard op en kan het oneerlijk lijken, toevallig waren we het zat met het offtopic gepraat op dit moment na de vele waarschuwingen om ontopic te blijven.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2006
  3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal alvast reagere voor arjan, en de andere mods, het is gwoon te erg af en toe, hier op dit forum
    ik ben helemaal met je eens, ik vind dit meestal wel leuk en gezellig draadje om het zo maar ff te zegge, als ik niks te doen heb, kom ik meestal hier ff langs :)

4. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Precies Luchtgolf, jij snapt het.

Hoe wil je anders een gemeenschap levende houden?

Gezelligheid is een MUST.

Ik zou graag een reactie van een mod/admin hier op willen.
    Immers, zij zijn het toch ook met mij eens dat een nederlandse pro-community moet bestaan en belangrijker, bestaan én actief blijven?
    Zij zijn het toch ook met mij eens dat deze niet kan bestaan zonder enige humor?
    Zij zijn het neem ik aan ook met mij eens dat dat op dit forum moet gebeuren?

Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Keek eens in je oudere post, daar staan een aantal antwoorden :)

6. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

HAHA pro handewasser was net op tv zo wreed he :b:

7. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er nog een herhaling van?

8. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    @ the xbw crew:
    Ok, dat verandert de zaak. Ik dacht inderdaad dat ik een strafpunt gekregen had. Ik wist niet dat dit een verschil is tov van een waarschuwing.

Fijn dat jullie mij begrijpen. Ik begrijp jullie ook bij deze.

@ Psychokid: Waar kwam handewasser op tv? Bij gamekings ofzo?

9. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    daaamn gemist:mad: ging ie praten?? ik wil dat stemmetje van hem live op tv horen:D

10. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAH geweldig, zag de verlegenheid toen die werd omringd door 4 boothbabes en hij kreeg zowaar nog kusjes ook haha :D

oeeeeeeee ;) (game)player die handewasser :D

@xbw mods, dit forum wordt gebruikt gemaakt door mensen die elkaar online spreken op xbox live. Daarom gaat het soms nergens over want de mensen 'kennen' elkaar, wat anders is dan op de meeste threads. Daarom ontstaat er soms een hoog 'msn gehalte'. Maar ik snap idd dat het wel netjes moet blijven.

Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  11. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    @mods: Precies. Als jullie ooit zelf halo 2 over xbox live hadden gespeeld dan wisten jullie dat bullshit lullen door je mic een groot onderdeel van de halo 2 live experience is.

/Mod Inderdaad, op Xbox Live, en dus niet op dit forum. ;) -Arjan

12. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    lol RDKLeague staat op de halo-pro site he gasten, is al een tijdje zo. Kan zijn dat itwasluck dat heeft gezien:)

RDKleague gaat al ook een lan toernooi organiseren(in engeland) die word waarschijnlijk 4 vs. 4 en FFA en zal volgensmij ergens aan het eind van het jaar gehouden worden maar ik weet niet zker of dat verteld mocht worden:p

Ik heb er zelf serieus over nagedacht om naar London(of een andere stad in the UK te reizen voor een toernooi, nieteens zozeer voor het winnen van het toernooi ofzo(gebeurt toch niet) maar meer om al die mensen een keer te ontmoeten waarmee ik op live vaak praat enzo. Erg duur is het niet hoor, je kan best goedkope tickets vinden voor onder de 150€ maandje werken ofzo en je hebt et geld:) Ik bedoel het is misschien iets duurder dan als er een toernooi in NL gehouden zou worden maar daar zou ik zelf waarschijnlijk ook heen gaan.

13. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dat zal wel vet zijn, dan ga ik er ook over nadenken om misschien te gaan

14. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Ga voor de fun NU eens op live, als iemand wilt spelen, je weet m`n tag :)

15. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Soul ik heb je gister verwijdert je was nooit on?

16. Candyman

Candyman Guest

Als een sponsor zo gek is om zoiets te betalen zou helemaal mooi zijn ik zal is met mijn sponsor gaan praten (dat betekend dus dat ik me vader meer zakgeld moet vragen :lol: ) !

17. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    :D lol nee maar serieus though voor 150€ kan je een vliegticket enzo regelen wat best meevalt toch? je moet dan misschien wel naar die speciale aanbiedingen opzoek gaan maar dat is zo gedaan:)

zker met je toekomstige sponsor(s) capo, we weten allemaal dat jij het heeeeel ver gaat schoppen in de halo-wereld;)

gasten begint rdkleague btw niet vanaaf rond 8 uur ofzo?:confused:

18. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    was jij niet pro genoeg voor sponsors?? damn, dan sponsere ze nieman =(

het is gwoon dat je ook in londen bijvoorbeeld zoveel shit kunt doen, uhm zoals naar het museum, of of.. op de foto met de poortwachters van Buckingham palace...

19. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als ze het nu eens in Rotterdam hielden.....moet je bukken voor echte kogels.

20. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    YEAAA ALLEMAAL AL GEDAAN DEZE ZOMER:D

sorry.

anyway yep behalve et toernooi daar is er nog van alles te doen, maar ik ga meer voor die mensen van live(als ik ga) dus dat zal wel lache worden daar:)

lol @ DDE:D hijs kapot bang voor de 'grote' stad:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina