1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 11]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve dat al mn vrienden met een mes bedreigd zijn, telefoon en geld gejat, 1 vriend laatst een mes in zn been kreeg bij de ingang van HMH is Rotterdam erg fijn.

Edit: Laatst een kotsende zwerver in de metro, dat was wel leuk.

BTW, ik zou het er niet voor over hebben om naar London te gaan voor een Lan party wetende dat je er de eerste ronde uit kan liggen.

Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  2. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    lol nee jij niet maar et is niet zo dat ik naar elke lan ga ofzo gewoon voor een keertje gaan lijkt me leuk, plus zoals ik al zei ga ik meer voor die mensen daar en die atmosfeer.

lol nogmaals bang voor de 'grote' stad, ik woon al 17 jaar in A'dam en ben nog nooit bedreigt, beroofd of gestoken. Misschien zien je vrienden er uit als makkelijke targets ofzo:confused: ( zegmaar iemand die niks terug doet of iemand die er rijk uitziet ofzo geen idee)

3. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    In Rotterdam moet je om 3 uur s'nachts gewoon niet op het metrostation zijn. Laten we het daar op houden.

4. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    lol laat maar ik heb et al 2 keer eerder gezegtxd

he vraagje dde op welke account speel jij?

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    tis dat we geen metro hier hebbe... anders leke we hier ook net op een grote stad

6. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al een tijdje niet meer. Ik wacht op halo 3 en ondertussen volg ik dit forum.

7. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, was al zoon anderhalve maand, als het niet veel langer is, niet meer online geweest :) EN ik own nog steeds :D

Edit:
    Hoeveel x ben je al verkracht dan :p

8. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de tel kwijtgeraakt. Ik heb nog wel de signalementen van laatst.
    De daadster: Blond 1.67 dubbel D lange benen :b: gemarkeerd voor het leven :'-(

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb slaaper nog lekker wel op mn lijst :9

2...,

>_>

<_<

en jij bobo??

iedergeval, ik zou een LAN rotterdam niet erg vind don, organiseer jij er eentje O-)??

10. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de loterij win dan organiseer ik er eentje en dan krijgen jullie allemaal een krentenbol en een glaasje sinas, gratis!

11. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd nix te zoeken daar om 3 uur 's nachts op metrostations, rijden namelijk geen metro's meer om 3 uur 's nachts...
    Over welk ''gevaarlijk'' metrostation hebben jullie het dan als ik vragen mag?
    (btw, ga ook niet naar hollywood! Pauper kinderdisco!)

En zelfde als Inferno.. Ben heel me leven al in de stad R'dam en in die 21 jaar is er echt nog nooit iets gebeurt bij mij of al mijn vrienden.

@ de RDK-reporter:
    Wat valt er te winnen bij die RDK... of is het gewoon voor de eer of iets? Punten weet ik het...

12. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    het is je gegunt, die loterij :b:

13. gT bushido

gT bushido Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi luitjes, en mede halo 2 spelers. Ik speel nu fanatiek halo sinds halo 1. Ik was benieuwd of er nog veel halo 2 customs worden gespeeld. En zo ja of ik misschien mee kan spelen. Ook heb ik als is meegedaan met rdk. Dus als mensen nog teamgenoten zoeken, laat het me weten.
    mijn gamer tag : gT Bushido of gT Deshima.

14. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Zuidplein, vrienden werden opgehaald. En nee ik ga niet naar HMH.

15. Candyman

Candyman Guest

Dat je vrienden nog nooit problemen hebben gehad is ook niet zo moeilijk :lol:
    Bij de RDK League valt niet veel te winnen, het gaat voornamelijk om de eer als je het mij vraagt.

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    :lol:

Ik ben zelf nog regelmatig in Rotterdam en Amsterdam. Heb in beide steden nog niks meegemaakt.

@ Infern0s, toen halo2 net was gelaunched waren er nog een aantal LAN Parties. EGC was toen redelijk groot, die was gestart door Shattered van de oude halo1 clan PU55 (denk dat alleen de oude halo1 gamers die clan nog herinneren :) ). Scheen een redelijk geslaagde lan geweest te zijn, ze hadden ook al een keer een halo1 lan gedaan daar dacht ik (had dread die niet met Ic0n gewonnen ofzo?). Trouwens... volgens mij was Zero Enygma nog met de myh2o clan naar London gegaan, ze waren redelijk ver gekomen maar hij had niks gewonnen..

Als er een serieus toernooi komt in engeland/belgiƫ of duitsland zou ik ook best bereid zijn om daar naartoe te gaan, maar dan wel met een serieuse team waar we nog kans hebben om een paar rondes door te komen O-)

17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    al hoewel ik geen 'oude H1 speler' ben, zegt me PU55 wel iets, ik weet niet hoe ik et ken, maar ik herken de naam wel :9
    en Dread en Ikon (met een K toch??) hadde toch de 2vs2 ECG gewonne :confused:?
    Ik zat ergens een keer op een of ander forum, en toen zeide paar spelers dat Lethal en Dread het beste 2vs2 team ware in Europa, ik vind dit moeilijk te gelove, want ik heb wel paar keer tege lethal gespeelt op H1, en ik moet zegge dat hij niet echt veel voorstelde (ik weet dat het XBC was, maartoch :+)

@ gT, de scene is niet erg meer actief hier in nederland, je kunt miss vrage of je in de clan RDKL scrims mag kome, zodat je zat spelers hebt om tege te spele ;)

edit: laatste keer dat ik in rotterdam was gweest (om uit te gaan), was er iemand neergeschote... niet dat ik daarbij was O-)

18. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Yo,

bij welke programma kan ik handewasser vinden?

19. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    yea idd htf komt et dat al je matties verkracht,gemolesteerd en vermoord zijn in rotterdam en ice en ik nog nooit zijn beroofd of iets dergelijks:confused:

air nog 1 keer waar woon je ook alweer:emo:

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    noordbrabant :b:, en tis niet alsof je dan niet stoer bent, sostic komt toch ook in A'dam en R'dam, en die is het stoerst van jullie allemaal :cool:

iedergeval, ik zat net te denke, heeft iemand de oude montage van ReSoN en Comsus (ofso iets :+) nog??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina