1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 11]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wie de fuck is deathbringer? =(

2. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat wli je niet weten... had voor de grote ranking update enzo een clan met nog wat nederlanders... en hadden iets van 1260 games gespeeld en nog maar level 18/19 ofzow.. wel grappig, spelen echt teveel halo2 maar zelfs als je 3 maaanden niet hebt gespeeld win je nog dik van ze

3. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    haha dat zijn echte dsf tags door de jaren heen cker 80% die na dsf een spatie hebben en dan iets hoort wel bij ons.

en ben nog neimand tegen gekomen met dsf tag.

de suffe faggogts? zelfs amerikanen kennen nog beter: D1ck Suck1ng Faggots.

beter als een geek naam tnx go out more XD.

gellukig was zijn birtday party veel beter als halo spelen op je zaterdag hahahaha

http://www.outland.nl/gallery.php?title=Darkraver-Ruffian-Birthday-Bash&date=2006-09-16

kijk je ogen maar uit want dat zie je niet met een controller en beeldscherm

/Mod Gebruik voortaan de edit-knop ipv dubbel te posten -/-Kameo

Laatst bewerkt door een moderator: 20 sep 2006
  4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    zeg alsjeblieft niet dat de D voor Dutch staat..:lol:

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Pfoeeiijj das niet echt bijzonder nee :+

6. I TriTon I

I TriTon I Guest

7. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    neej tnx ben geen trendnicht met nichterig shirt.

ik sta alleen op foto terwijl ik op dansvloer sta tnx ben geen stillstaande tjap.

ben jij:

8. Candyman

Candyman Guest

Het team waar we tegen moesten spelen is niet komen opdagen. Na een half uur te hebben zitten wachten kwamen we erachter dat het team helemaal niet bestond. Hierdoor hebben we geen punten gekregen omdat geen van de mensen uit onze groep tegen dit team hoeft te spelen. Ik hoop dat er volgende keer wel een team op komt dagen anders wordt ik gek.

9. I TriTon I

I TriTon I Guest

Hoe weet jij dat ik dat ben? Ik vroeg of jij die linkse was, ik wist het niet meteen? =(

Mja er komen alleen maar falende dingen uit jouw mond / leven *)

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    doe dit via pm ofzo.. |:-

11. I TriTon I

I TriTon I Guest

Dan is de lol eraf :)

12. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, het komt me wel bekent voor in iedergeval, maar ik weet wat je bedoelt, ik denk zelf ook niet dat ik hun ben tegen gekome
    en ik had na gekeke, het was wel Icon met een C ja :+, maar in de intro stond het met een K (en dat was van EGC, niet ECG, kwam ik ook achter :9)

ik begrijp wel dat Lethal een goeie speler is, want LAN speelt veel anders dan Online, het was ook dik een half jaar naar H2 release (en weer een keer paar maande daarna), maarrrr :9 ik had wel FFA gwonne van hem (naja 3 van de 4, op engelse host) dus ik ga toch ff trots zijn op mezelf :D

krijg gwoon kriebels als ik je dat hoor zegge, ik baal als een stekker dat ik thuis geen XBC had, ik wilde er ook bij hore =(, ik blijf gwoon die H2 n00b :'-(

Btw, laat Darkraver met rust, hij deed niks verkeerd, dadelijk loopt het weer uit de hand

Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  13. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net met een team ingevallen voor RDK League ik ga meedoen met hun voor dat toernooi. Het eigenlijke team waar ik mee zou doen gaat sowieso niet meedoen dus deed ik met een ander team mee.

Team is

Adamack
    I DieGuito v2 I
    I FluEnT I
    Infern0s ( was eerst DTC 2Win maar die deed niet meer mee, geen idee waarom)

vs.

Superchubaka
    Mercenaire C4
    I Le Phoenix I
    l Centaure l

Beetje in et kort uitgelegd:

Er worden 4 games gespeeld met afwisselende host 2 games per team gehost. Als je 3-1 of 4-0 wint krijg je 3 punten, speel je gelijk krijg je dacht ik 1 punt en verlies je krijg je 0 punten.

1ste Game - Lockout Ball ( Centaure host):

Dat team is btw frans.

Onze eerste game als team samen en we deden et slecht naja gewoon weggespeeld die game.

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=572196059&player=Infern0s#

2e Game - Sanctuary CTF (Dieguito host):

Kapot snelle game we hadden de eerste 2 flag caps binnen 3 minuten ofzo, totale gametijd was iets meer dan 6 min:p

* 36 shots hit, hoe pro ben ik8)*

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=572198586&player=Infern0s#

3e Game - TS Midship (Centaure host):

Vanaf et begin close maar we finishde goed, belangerijke game want het was hun host. Dat we die dus winnen houd 1 game op onze host over en dat moeten we kunnen winnen.

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=572201196&player=Infern0s#

4e Game: TS Beaver Creek (Dieguito host):

We stonden erg ver achter voor het grootste deel van de game en ik deed et zelf verschrikkelijk, aan et einde kwamen we terug (na 10 punten achterstand ofzo) en maakte gelijk rond de 42. Ik pikte snipe op (deed eindelijk is wat goed) haalde een killing spree en we maakte et rustig af.

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=572205159&player=Infern0s#

We winnen dus 3-1 en krijgen 3 punten:)

* Ikzelf speelde heel slecht maar ik moest nogal wennen aan een 'echt' team. Ik heb nog nooit een team gezeten dus ik moest zoals ik al zei er wel aan wennen. *

14. Candyman

Candyman Guest

News update:
    Uiteindelijk krijgen we toch nog 3 punten naar wat geregel met de admins van de site. Het team waar we tegen moesten spelen is niet komen opdagen, er werd gezegd dat het team niet meer bestond. Maar ze zijn weer bijelkaaar daarom krijgen we toch nog de winst toe gekregen.

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Och, je gaat door met een nieuw team. Kan je tevreden mee zijn toch? Ik vind franse hosts vaak echt niet te spelen trouwens... :{

:) ;)

16. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik normaal ook niet maar deze was chill:)

wow ik zit in een verneukte poul overigens.

Team Name: Adrenaline

Name Function
    Anthony II Leader
    Omega Player
    GriPz Player
    jameschattaway Player
    SLicKsss Player

Team Name: Out of Reality [oR]

Name Function
    Nargaon Leader
    Arcanis Player
    SuperKurppa Player
    Cropolite Player

en nog een paar 'ok' teams

volgensmij was et team waar we net tegen gespeeld hebben et slechste team lol.

17. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil invallehhh :emo:

OMG its the Dutch Swat Force's weeejooooo AHAHAHA:lol: :lol:

ik ben een yu gi oh kaart

18. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doe jij eigenlijk niet gewoon in een ''vast'' team mee. En dan niet als een invaller?..

19. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Sh1n4to en ik gaan teamen :) Alleen weet hij dat zelf nog niet\o/

20. Fo Shizzle

Fo Shizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Group rounds zijn altijd irritant bij rdkl altijd van die onorganiseerde teams die nie opdage of gewoon nie meer bestaan maar in de 2de ronde begint het toernooi echt pas.:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina